Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@23:27:23 GMT

تولید تیزر با موضوع عفاف و حجاب در باشگاه فیلم سوره

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۱۸۵۸

تولید تیزر با موضوع عفاف و حجاب در باشگاه فیلم سوره

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی باشگاه فیلم سوره، تازه ترین تیزر فرهنگی تولیدی باشگاه فیلم سوره جلوی دوربین رفت.

تیزر فرهنگی «نیمکت» به کارگردانی محسن امانی تازه ترین محصول باشگاه فیلم سوره است که جلوی دوربین رفته و اکنون مراحل فنی را می گذراند.

این تیزر فرهنگی که با بازی ابوالفضل همراه و الینا باشنگ تولید شده و محتوایی مرتبط با عفاف و حجاب دارد، در گروه هنری کات تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه هنری کات یکی از بخش های باشگاه فیلم سوره است که وظیفه حمایت و توانمندسازی چهره های جوان و مستعد فیلمساز را دارد.

سایر عوامل این تیزر فرهنگی عبارتند از تهیه کننده: محمدجواد موحد، نویسنده و کارگردان: محسن امانی، بازیگران: ابوالفضل همراه، مهدی عبدلی، الینا باشنگ، ساریناز باقری، برنامه ریز و دستیار کارگردان: محمد باقری، مدیر تولید: مرتضی کشاورز، تدوین: محسن امانی، مدیر فیلمبرداری: یحیی رضایی، گریم: هادی لطفی، شهره خراسانی، جلوه های ویژه رایانه: سینا فرنگ، طراح صحنه و لباس: جواد کاظمی مطلق، ریحانه نعمت اللهی، صدا بردار: احمد صابری، تدارکات: علی یارمحمدی، مصطفی کشاورز، تولید شده در گروه هنری کات، محصول باشگاه فیلم سوره.

کد خبر 4980663 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: تیزر فیلم کوتاه باشگاه فیلم سوره ویروس کرونا تئاتر ایران فیلم سینمایی برنامه تلویزیونی فیلم کوتاه شبکه پنج سیما موسیقی ایرانی سازمان صداوسیما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انیمیشن شبکه یک سیما سریال ایرانی باشگاه فیلم سوره تیزر فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۱۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه ستاد عفاف و حجاب شهرستان پیشوا

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،  نشست ستاد عفاف و حجاب با حضور  حجت الاسلام «حسینی میرامینی» ،  امام جمعه،  «تاجیک نوری»،  فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان پیشوا  برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اصغر فرهادی بخشی از هنر انقلاب است/ هنری که نگاه اصلاحی دارد
  • برگزاری جلسه ستاد عفاف و حجاب شهرستان پیشوا
  • ورود استاندار تهران به بحث داغ حجاب؛ نیروی انتظامی میدان‌دار است
  • پاسخ اسراییل را نمی دادیم تجاوزاتش گسترده می شد/ جنگ کلاسیکی شکل نمی گیرد/ اگر اتفاقی بیفتد به سطح گروه‌های نیابتی ما در منطقه برمی گردد/ در شرایطی که نیاز به اجماع داریم چه دلیلی دارد طرح عفاف و حجاب را اجرایی کنیم 
  • استاندار تهران: ​دستگاه‌ ها در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند/ دشمن از هر فرصتی استفاده می‌کند تا اعتقادات مردم را مورد هدف قرار دهد/ به عنوان افسران جنگ نرم موظف هستیم جلوی جریان سازی های دشمن بایستیم
  • استاندار تهران : ​دستگاه‌ ها در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند
  • تذکر استاندار تهران درباره موازی‌کاری در حوزه حجاب
  • دستگاه‌های استان تهران در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند
  • سند ملی «سبک پوشش اسلامی‌ایرانی» تصویب شد
  • داستان‌هایی پیرامون عفاف و حجاب در «ای کاش زودتر» منتشر شد