Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@04:55:51 GMT

اجرای ۶۵ طرح عمرانی در شهرستان دلفان

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۱۹۶۶

اجرای ۶۵ طرح عمرانی در شهرستان دلفان

حشمت بهمنی  روز چهارشنبه در جلسه کمیته توزیع اعتبارات عمرانی دلفان  با بیان اینکه طی سال ۹۸ ، پیش از ۶۰ میلیارد تومان صرف امور عمرانی و اقتصادی در  این شهرستان شد ، اظهار کرد: خوشبختانه با همدلی، تعامل و هماهنگی اعضای شورای اداری اقدامات خوبی در جهت عمران و توسعه شهرستان در سال ۹۸ در حوزه های مختلف صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به انجام عملیات های گازرسانی، برق رسانی و فعالیت های مطلوب در حوزه بهداشت و درمان شهرستان، افزود: انجام روکش آسفالت راه های ارتباطی، طرحهای نوین آبیاری، بهسازی و آسفالت معابر روستایی، انجام طرح چهار خطه نورآباد به خرم آباد و احیای طرح های راکد از جمله سکو تماشاگران، تصفیه خانه فاضلاب شهر نورآباد، سدهای تاج امیر و ده پهلوان از دیگر فعالیت های عمرانی بود که در شهرستان دلفان صورت گرفت.

بهمنی  همجنین گفت: ستاد تنظیم بازار نظارت بر مراکز توزیع مایحتاج عمومی، نظارت بر قصابی ها و مراکز توزیع گوشت مرغ، کنترل قیمت ها و برخورد با متخلفان را در به طور جدی در دستور کار داشته باشند.
فرماندار دلفان با اشاره به محرومیت های ویژه این شهرستان خواستار توجه ویژه مسئولان برای توزیع اعتبارات مناسب از برخی منابع چون ارزش افزوده، ستاد حوادث و دیگر منابع باقی مانده شد.
شهرستان دلفان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان لرستان واقع شده است.

برچسب‌ها نورآباد دلفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نورآباد دلفان نورآباد دلفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۱۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سوداگر مرگ و کشف بیش از ۴ کیلو گرم مواد مخدر در دلفان

 سرهنگ " نجفعلی بارانی بیرانوند" اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی گشور این شهرستان در حین کنترل خودرو‌های عبوری محور کرمانشاه –دلفان یک دستگاه اتوبوس را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران به یک نفر از مسافران اتوبوس مشکوک و وی را مورد بازرسی قرار دادند.

 بارانی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از داخل وسایل شخص مسافر مقدار ۲ کیلو و ۹۵۰ گرم تریاک و مقدار یک کیلو ۹۷۰ گرم حشیش کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان با اشاره به اینکه در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و تحویل مقامات قضائی شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • دستگیری سوداگر مرگ و کشف بیش از ۴ کیلو گرم مواد مخدر در دلفان
  • واکنش رسمی به ماجرای خودکشی دکتر پرستو بخشی | هنوز علت مرگ این متخصص قلب مشخص نشده است | انتقال پرستو بخشی به نورآباد به خاطر تبعید و با اجبار بود؟
  • محفل انس با قرآن کریم در شهرستان دلفان برگزار شد
  • درخواست امام جمعه نورآباد برای تخصیص اعتبار
  • توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان و نوروز در گناوه
  • جزئیات فوت "پرستو بخشی" در بیمارستان نورآباد دلفان
  • اجرای پویش «چشم به راهیم» در باغ فدک
  • افتتاح حسینیه خیرساز در شهرستان مهر
  • جزئیات مرگ پرستو بخشی، متخصص قلب
  • ماجرای مرگ ناگهانی دکتر پرستو بخشی چه بود؟