Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-30@08:14:08 GMT

خبر نوبخت از زمان اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۲۰۰۵

خبر نوبخت از زمان اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان

خبرگزاری تسنیم: محمدباقر نوبخت در حاشیه جلسه هیئت دولت افزود:امروز با دستور رئیس جمهور در جلسه هیئت وزیران مقرر شد تا همسان سازی حقوق بازنشستگان اعمال شود و از اول مهر کاملا اجرایی خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد:با جدولی که تهیه شد و با دعوت از تعدادی از شخصیت‌های محترم بازنشسته و با تجربه که به عنوان مشاور به ما کمک کردند توانستیم در حد ۹۰ درصد این همسان سازی حقوق شاغلین را برای بازنشستگان هم اجرایی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این احکام از اول مهر به طور کامل اجرایی خواهد شد و افزایش حقوق برای بازنشستگان هم به طور کامل اعمال خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: در فاصله این ماه تا ماه آینده هم اقدام دیگری سازمان برنامه و بودجه انجام خواهد داد و آن هم پرداخت پاداش بازنشستگان سال ۹۸ است که تا الان پرداخت نشده است.

نوبخت گفت: در بحث مطالبات ایثارگران و کادر درمانی و پرستاران هم با دستگاه‌های ذیربط در حال مذاکراتی هستیم و در این زمینه هم اقدامات خوبی به زودی انجام خواهد شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: همسان سازی حقوق بازنشستگان نوبخت خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۲۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان در پرداخت‌ها

به گزارش «تابناک» به نقل از تجارت نیوز، صولت مرتضوی در مورد زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: طبق آنچه قانون تصویب کرده است باید در فروردین ماه افزایش حقوق بازنشستگان اعمال شود و کام بازنشستگان عزیزمان هم ان‌شا‌الله شیرین شود.

وی در پاسخ به این سوال که در رابطه با بازنشستگان کشوری و لشکری وضعیت پرداخت‌ها چگونه است، گفت: در مورد بازنشستگان کشوری هم به همین شکل است و افزایش حقوق‌ها در فروردین اعمال می شود اما در مورد بازنشستگان لشکری موضوع دست ما نیست و قطعا هر چه قانون باشد اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • شارژ ۹ میلیونی حساب حقوق این بازنشستگان
  • زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان در پرداخت‌ها
  • بازدید رئیس کل دیوان محاسبات از سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری 
  • خبر مهم برای حقوق بگیران؛ آیین‌نامه دستمزد ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد
  • بازدید دستغیب از سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل کشور
  • زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان اعلام شد
  • خبر مهم برای کارمندان؛ زمان اجرای افزایش حقوق اعلام شد
  • معاون رئیس جمهور: بودجه ۱۴۰۳ کسری پنهان ندارد/ آئین‌نامۀ حقوق و دستمزد در هیئت دولت تصویب شد
  • زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال 1403 + جزییات
  • منظور: آیین نامه حقوق و دستمزد ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد