Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@09:06:03 GMT

مجمع عمومی فدراسیون بوکس برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۲۱۹۱

مجمع عمومی فدراسیون بوکس برگزار شد

مجمع عمومی فدراسیون بوکس به ریاست علی‌نژاد و به صورت وبینار برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون بوکس، مجمع عمومی فدراسیون بوکس صبح امروز به صورت وبینار در محل وزارت ورزش و جوانان به ریاست مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و با حضور مسئولان فدراسیون و اعضای مجمع برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا کلیپی کوتاه از عملکرد فدراسیون بوکس در مدت زمان ریاست حسین ثوری برای اعزای مجمع پخش شد و حسین ثوری گزارشی از عملکرد فدراسیون در مدت زمان ریاست خود ارائه داد.  سپس گزارش حسابرس، خزانه‌دار و بازرس ارائه گردید که تمام گزارش‌ها با رای مثبت اعضای مجمع همراه شد.

همچنین در خلال این مجمع علیرضا استکی سرمربی تیم ملی توضیحاتی در خصوص شرایط بوکسورهای المپیکی ارائه داد و برخی روسای هیات استانها که به صورت آنلاین مجمع را نظاره می‌کردند هم نقطه نظرات خود را ارائه کردند.  در پایان نیز علی‌نژاد ضمن مثبت ارزیابی کردن عملکرد فدراسیون بوکس در مدت زمان ریاست حسین ثوری، از گزارش مالی شفاف فدراسیون ابراز رضایت کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بوکس فدراسیون بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۲۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ فروردین

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهمترین اخبار و رویداد‌های ورزشی دوشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۳ را در بسته زیر بخوانید.

بوکس جاده ابریشم؛ طهماسبی سومین برنز را قطعی کرد بوکسور وزن ۷۱ کیلوگرم ایران با صعود به نیمه‌نهایی مسابقات جاده ابریشم، سومین مدال تیم کشورمان را قطعی کرد.     انتصاب سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی را منصوب کرد.     شیراز، میزبان رقابت‌های هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا شیراز به عنوان میزبان دهمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا انتخاب شد.     جریمه سنگین دلاری فدراسیون کشتی ایران اتحادیه جهانی کشتی پس از تایید دوپینگ ۲ کشتی گیر رده سنی نوجوانان و جوانان که در سال‌های گذشته انجام شده است، فدراسیون کشتی را جریمه سنگین دلاری کرد.     بوکس جاده ابریشم؛ برتری پرویزی و ریگی، ۲ نشان برنز قطعی شد مهدی پرویزی و مصطفی ریگی با برتری مقابل حریفان، نشان برنز خود را در مسابقات بوکس جاده ابریشم قطعی کردند.  

دیگر خبرها

  • گزارش آیت الله ایازی درباره انجمن مباحثات قرآنی ۸ فروردین
  • ژیمناستیک در ۱۴۰۲، مدال تاریخی در اوج بلاتکلیفی
  • زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403
  • اردوی مشترک تیم ملی بوکس ایران و روسیه در تهران
  • هت‌تریک ناکامی بوکس در سال گذشته/ فونتانا ناجی می‌شود؟
  • گزارش تسینم از مراسم جزءخوانی در اصفهان+ تصاویر و فیلم
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ فروردین
  • اعلام رسمی زمان ثبت‌نام انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج
  • سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی منصوب شد
  • اعلام زمان ثبت‌نام از نامزدهای ریاست فدراسیون شطرنج