Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکایت مربی کروات پیشین تیم فوتبال شهر خودرو به فیفا این باشگاه را در آستانه محرومیتی سنگین قرار داده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بی‌توجهی باشگاه شهر خودرو به نامه‌های فیفا در مورد پرداخت طلب آندره پانادیچ باعث شده است تا این باشگاه چنانچه ظرف کمتر از دو هفته آینده با این مربی تسویه حساب نکند با جریمه سنگین فیفا که احتمالاً بسته شدن حداقل دو پنجره نقل‌وانتقالاتی خواهد بود، مواجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان‌طور که در زیر مشاهده می‌کنید فیفا برای پرداخت طلب پانادیچ چهار نامه به باشگاه شهر خودرو ارسال کرده است. بر اساس حکم فیفا باشگاه مشهدی محکوم به پرداخت 35 هزار دلار به پانادیچ در تاریخ 11 فوریه (22 بهمن سال 98) شده است.

فیفا در نامه دیگر در تاریخ 16 فوریه به باشگاه شهر خودرو اعلام می‌کند که برای تسویه حساب با پانادیچ مبلغ 20 هزار دلار دیگر به اضافه پنج درصد سود به‌عنوان جریمه باید تا تاریخ 16 مارس (26 اسفند ماه) به پانادیچ بپردازد.

باشگاه مشهدی با توجه به تأکید فیفا تا 30 روز بعد از تاریخ‌های تعیین شده وقت داشت با پانادیچ تسویه حساب کند که این کار را انجام نداد تا آخرین نامه فیفا به این باشگاه ارسال شود. براساس حکم جدید فیفا باشگاه شهر خودرو برای تسویه حساب با پانادیچ کمتر از دو هفته دیگر مهلت دارد.

پانادیچ به کادر فنی پدیده اضافه می‌شود

 

انتهای پیام/

R1331/P/S3,27/CT7 واژه های کاربردی مرتبط فیفا تیم شهر خودرو بیشتر بخوانید... حمیداوی: سرنوشت شهر خودرو دست خودش است/ به بازیکنان تیم‌مان اعتماد دارم برگزاری مراسم معارفه سرمربی جدید شهر خودرو /بادامکی دستیار بختیاری‌زاده شد سیدعباسی: دست بختیاری‌زاده برای انتخاب کمک‌هایش باز است/ بازیکنان شهر خودرو حرفه‌ای هستند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... حمیداوی: سرنوشت شهر خودرو دست خودش است/ به بازیکنان تیم‌مان اعتماد دارم برگزاری مراسم معارفه سرمربی جدید شهر خودرو /بادامکی دستیار بختیاری‌زاده شد سیدعباسی: دست بختیاری‌زاده برای انتخاب کمک‌هایش باز است/ بازیکنان شهر خودرو حرفه‌ای هستند واژه های کاربردی مرتبط فیفا تیم شهر خودرو پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ ادامه حضور بیرانوند در قرنطینه و غیبت در عکس تیمی آنتورپ ۲ پیولی: باشگاه میلان با من بسیار منصفانه رفتار کرد/ روز دوشنبه متوجه تمدید قراردادم شدم ۳ اقدام عجیب شیرازی در آستانه انتخابات هیئت فوتبال فوتبال + تصاویر ۴ درخشان: پرسپولیسی‌ها اول قهرمانی را مسجل کنند، بعد به فکر رکوردزنی باشند/ ۹۵ درصد مسیر قهرمانی طی شده است ۵ شانس اندک سردار آزمون برای تصاحب عنوان آقای گل لیگ برتر روسیه + عکس ۶ قهر عجیب مدافع استقلال کار دست او داد ۷ میلان قرارداد پیولی را تا سال ۲۰۲۲ تمدید کرد ۸ کرمی به شاهین شهرداری بوشهر پیوست مهمترین اخبار ورزشی نامجومطلق: مجیدی گفته بود نظم و انضباط برای او از هر چیزی مهم‌تر است/ با نرفتن به جم کاری انسانی انجام دادیم سهم ناچیز ورزش ایران از کرسی‌های بین‌المللی| صالحی امیری: برای کسب کرسی در IOC باید کاندیدایی در طراز بین‌المللی داشته باشیم فکری: دیدار فردای ما مقابل استقلال یک بازی خانوادگی است/ برنده این بازی من هستم پورموسوی: تا زمان اعلام رأی کمیته استیناف بازی ما با استقلال از جدول مسابقات حذف شود/ کمیته داوران جوان‌سوزی نکند مهمترین اخبار تسنیم آمادگی قوه قضائیه برای کمک به دولت/ هماهنگی‌‌ با بانک مرکزی ‌برای برگرداندن ارزهای‌ صادراتی / برخورد قاطع قضایی با ‌متخلفان ظریف: یک ساعت صحبت امن تلفنی با پوتین داشتم/ قرارداد راهبردی درازمدت با روسیه تدوین می‌شود سرمایه‌گذاری مطلوب هندی‌ها در بندر چابهار‌/ اجرای تعهد ۸۵میلیون‌دلاری تجهیزاتی/ قرارداد "BOT" فعال خواهد شد واشنگتن‌پست: سیاست فشار حداکثری ترامپ مقابل ایران شکست خورد قالیباف در دیدارِ "الکاظمی": پرونده ترور شهید سلیمانی با قدرت پیگیری شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فیفا تیم شهر خودرو فیفا تیم شهر خودرو باشگاه شهر خودرو بختیاری زاده تسویه حساب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۲۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به ۲ هزار شکایت از خودروسازان در شورای رقابت

سخنگوی شورای رقابت گفت تاکنون ۲ هزار شکایت از خودروسازان بررسی و نتایج آن اعلام شده که بخشی از آنها مربوط به گران فروشی است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سپهر توکلی دادجوی گفت: شورای رقابت هیچ وقت قیمت گذار خودرو نبوده بلکه شورای رقابت صرفا دستورالعمل را طراحی و آن را ابلاغ می‌کند؛ نهاد‌هایی هم که تنظیم گر فنی هستند بر اساس دستورالعمل و فرمولی که شورای رقابت داده قیمت خودرو را محاسبه و ابلاغ می‌کنند.

وی در ادامه افزود: اکنون طبق همین روالی که از انتهای سال 1401 وجود داشت، همچنان طبق دستورالعمل شورای رقابت، وزارت صمت قیمت خودرو را محاسبه می‌کند که قیمت تمام شده در سازمان حمایت به عنوان متولی متخصص انجام و ابلاغ می‌شود.

سخنگوی شورای رقابت در خصوص گران فروشی خودروسازان گفت: 2 هزار شکایت از خودروسازان بررسی و نتایج آن اعلام شده که بخشی از آنها مربوط به گران فروشی است؛ شورای رقابت باید به عنوان ناظر بر دستورالعمل به این موضوع ورود کند، نهاد‌های دیگر مانند سازمان حمایت، سامانه 124 و تعزیرات هم به موضوع ورود و بررسی کرده اند.

وی افزود: به اکثر این شکایات رسیدگی و حکم صادر شده و در مراجع قضایی هم همچنان در حال پیگیری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت
  • برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد + فیلم
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • (ویدئو) برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد
  • افزایش سال گارانتی خودرو‌ها برای مردم هزینه دارد؟
  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد
  • دیپلماسی می‌تواند مشکل کرسنت و شکایت گازی ترکمنستان از ایران را حل کند
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • شورای رقابت قیمت گذار خودرو نیست/ ثبت ۲ هزار شکایت از خودروسازان
  • رسیدگی به ۲ هزار شکایت از خودروسازان در شورای رقابت