Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهدخت فتحی بیرانوندگفت : ویزیت گروهی، مانع اخذ شرح حال کامل وانجام معاینات بالینی بیماران در بیمارستان ها و مطب ها می شود.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛  فتحی بیرانوند امروز  در گفت وگو با رسانه ها با اشاره به ویزیت گروهی بیماران که خلاف اصل محرمانگی اطلاعات بیمار بوده و به لحاظ اخلاق حرفه ای پزشکی  و منشور حقوق بیماران تخلف محسوب می شود، اظهار کرد: ویزیت گروهی سبب می شود که بیمار نتواند علائم اصلی  خود را به پزشک اطلاع دهد و در نتیجه شخص بیمار با مشکل مواجه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: با توجه به رفع مشکلات مردم و کارکنان در این راستا کمیته سلامت اداری  با دو موضوع شاخص های عملکردی کارکنان و دیگری صیانت از حقوق مردم، در اداره کل بیمه سلامت استان تشکیل شده است.

مدیر کل بیمه سلامت  لرستان بیان کرد: هدف از تشکیل کمیته سلامت اداری ،از یک طرف  جلوگیری از تخلفات پرسنل وآشنایی آنان با قوانین و بخشنامه های اداری و از طرف دیگر پیشگیری و رسیدگی به مشکلات شرکای کاری و مردم می باشد.

فتحی بیرانوند گفت : برگزاری دوره های آموزشی و دعوت از اساتید حوزه و دانشگاه با محوریت شناساندن عوامل موثر بر سلامت اداری از نظر اسلام و دولت با هدف تقویت نگرش و باورهای مدیران و کارکنان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

او  با اشاره به صیانت از حقوق مردم، خاطر نشان  کرد: در این زمینه سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۶۶۴ آماده پاسخگویی شکایات، انتقادات و پیشنهادات مردم می باشد که  سال گذشته در بحث شکایات، اطلاع رسانی و ارسال پیامک حدود ۹۰۰ درصد نسبت به سال ۹۷ افزایش داشته ایم و موضوعات مطرح شده مردم در سه حوزه نظارت، پیشخوان و اداری توسط کارشناسان هر حوزه سریعا پاسخ داده خواهد شد.

فتحی بیرانوند  با اشاره به مراجعات مردم به مراکز طرف قرارداد،  عنوان  کرد: در سه ماهه اول سال ۹۸ حدود ۸۸۰ هزار مراجعه کننده  که نسبت به سال گذشته ۵۲ درصد کاهش داشته ایم و با توجه به میزان کم مراجعات به طبع گزارشات ارسالی و مشکلات  کمتر خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان ویزیت بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۲۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش ۳۵۰ نفر نیروی راهداری درجنوب کرمان

علی عبدالهی گفت: تعداد ۳۵۰  نفر نیروی راهدار در قالب ۴۰ اکیپ راهداری بوسیله ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری سبک و سنگین در ۲۵ راهدارخانه حوزه شمال استان به صورت ۱۰۰ درصد آماده باش کامل قرار گرفتند تا ضمن امدادرسانی به مسافران از صدمات احتمالی سیل پیش رو به جاده‌ها و پل‌ها جلوگیری کنند.

وی افزود:  پس از اعلام سازمان هواشناسی مبنی برهشدار سطح قرمز و احتمال وقوع سیل در مناطق غربی و شرقی استان کرمان، کلیه راهداران استان به حالت آماده باش درآمدند تا با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات راهداری و همچنین کسب اطلاعات آنلاین از سامانه‌های نظارت تصویری و سامانه‌های هوشمند جاده‌ای مرکز مدیریت راه‌های استان، در پیشگیری از تخریب و یا انسداد احتمالی راه‌ها درقالب نیروی واکنش سریع عمل کنند.

عبدالهی در جریان نشست وبینار ستاد بحران حوزه راهداری استان که با حضور معاونین، روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ۲۰ شهرستان و بخش حوزه شمال استان برگزار شد، گفت: بنا به پیش بینی اداره کل هواشناسی استان طی ۴۸ ساعت آینده، حدود ۲۰۰ میلی لیتر امکان بارندگی وجود دارد و شرق تا غرب استان را در برمی گیرد، بر همین اساس شهرستان‌های ریگان و گنبکی بیشترین بارندگی و پس از آن حوزه مرکزی و شهرستان‌های غربی بیشترین بارش را خواهند داشت.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان افزود: تجربیات سیلاب در اوایل بهار طی سال‌های گذشته نشان می‌دهد سفر‌های غیرضروری و توقف مسافران در مسیر‌های مستعد سیل و پل‌ها، جان بسیاری را گرفت، لذا از هم استانی‌های گرامی خواهشمندیم اکیدا" از سفر‌های غیرضروری طی ۴۸ ساعت آینده پرهیز کنند و در صورت الزام به سفر حتما" قبل از سفر از طریق (سامانه تلفنی و اپلیکشن ۱۴۱ اطلاعات راه ها) از وضعیت مسیر مورد نظر خود آگاهی پیدا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ارتقای سامانه نسخه نویسی الکترونیکی برای پاسخگویی سریعتر
  • انتقادات تند از تیم اقتصادی رئیسی /دولت باید خانه تکانی کند و کل تیم را تغییر دهید /قیمت ارز حباب نیست آقای فرزین /محسن رضایی توان کار ندارد
  • تخصیص ۶۰ درصد اعتبارات تنگستان
  • آماده باش ۳۵۰ نفر نیروی راهداری درجنوب کرمان
  • ثبت ۶ هزار شکایت از طریق سامانه ۱۲۴ در چهارمحال و بختیاری
  • پاسخگویی بر خط استاندار لرستان به مطالبات مردمی
  • رسیدگی به ۸۵ درصد شکایات مردمی سامانه ۱۲۴
  • رسیدگی به ۸۵ درصد شکایات مردمی سامانه ۱۲۴ در چهارمحال و بختیاری
  • پاسخگویی مدیران خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه الکترونیکی سامد
  • پاسخگویی به بیش ۸۷ هزار تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱