Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان در نشست صمیمی با اعضای مجمع سازمان های مردم نهاد استان گفت: باتوجه به شرایط حساس جامعه در زمینه شیوع ویروس کرونا؛ فرهنگ ازدواج بدون تشریفات در جامعه در حال نهادینه شدن است و با این روش هم به عدم شیوع کرونا و هم به ترویج ازدواج بدون تشریفات کمک شایانی نموده ایم.

به گزارش برنا از قزوین، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان در نشست صمیمی با اعضای مجمع سازمان های مردم نهاد استان افزود: باتوجه به شرایط حساس جامعه در زمینه شیوع ویروس کرونا؛ فرهنگ ازدواج بدون تشریفات در جامعه در حال نهادینه شدن است و با این روش هم به عدم شیوع کرونا و هم به ترویج ازدواج بدون تشریفات کمک شایانی نموده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که جعفری میزوجی رئیس؛ اسماعیل بخشی نایب رئیس و لیلا سلخوری سخنگوی مجمع جوانان استان حضور داشتند؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در سخنانی ضمن اشاره به فعالیت های ارزشمند سازمان های مردم نهاد استان در زمینه تولید و توزیع اقلام بهداشتی مبارزه با کرونا افزود: سازمان های مردم نهاد در سراسر ایران اسلامی بویژه استان قزوین با تاسیس و ایجاد کارگاه های مختلف و استفاده بهینه از فضاهای موجود از جمله سالن های ورزشی؛ توانسته اند با تولید و توزیع اقلام بهداشتی؛ تا حد زیادی نیاز هموطنان به این اقلام را مرتفع کنند.

علایی مقدم ادامه داد:در شهرستانهای استان از جمله آبیک هم اکنون هیات های ورزشی؛ورزشکاران و سازمان های مردم نهاد با همکاری و اتحاد در زمینه تولید و توزیع اقلام بهداشتی گام های موثری برداشته اند و کمک شایانی به این امر خداپسندانه کرده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در ادامه با اشاره به آغاز هفته ازدواج و برنامه های معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل در زمینه برنامه های هفته ازدواج؛افزود:با توجه به گستردگی ویروس کرونا در جامعه و عدم استقبال خانواده ها از برگزاری مراسم در تالارها و سالن ها؛فرهنگ ازدواج بدون تشریفات در جامعه در حال نهادینه شدن است و این مهم با همراهی رسانه ها و خبرگزاریها از جمله صدا و سیما می تواند به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود.

در ادامه اعضای مجمع جوانان استان قزوین در زمینه مسکن و اشتغال جوانان استان قزوین نکاتی را بیان داشتند و مقرر گردید این مهم از طریق مجمع جوانان استان و همچنین معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان پیگیری شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ازدواج سمن تشریفات مدیرکل ورزش و جوانان استان سازمان های مردم نهاد جوانان استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۳۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد عبدالحسینی ظهر چهارشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بویراحمد با موضوع ازدواج و تحکیم خانواده افزود: محرومیت‌های استان ما نسبت به کشور بیشتر است و سه هزار نفر از جوانان ما در صف پرداخت وام ازدواج هستند.

وی بیان داشت: به دلیل مرکزیت شهرستان بویراحمد، بخش قابل‌توجهی از جمعیت، جوان استان و موضوعات مبتلا به جوانان در این شهرستان است اما در تقسیم و تخصیص بودجه و اعتبارات به این امر توجه نمی‌شود.

عبدالحسینی تصریح کرد: ۱۹ خرداد ماه شروع هفته ازدواج است و بهانه‌ای برای اینکه تمرکز بهتری بر روی فرآیند ازدواج داشته باشیم.

وی افزود: ما در حوزه جوانان شش موضوع اصلی ازدواج، اشتغال، هویت دینی و ملی، نشاط اجتماعی، مسائل اجتماعی و مسکن را داریم.

عبدالحسینی اظهار داشت: یکی از مهمترین مسائل در حال حاضر مسئله ازدواج جوانان است که با پرداخت تسهیلات، مشکلات در این راستا کمتر می‌شود اما بعضی از بانک‌های ما در پرداخت تسهیلات ازدواج کم کاری می‌کنند در صورتی که بودجه برای این امر بودجه مشخصی است.

کد خبر 6087725

دیگر خبرها

  • گردهمایی موسسات مردمی گلستان در زمینه خانواده، جمعیت و هویت زن امروز در گرگان
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • زمینه‌های فرهنگ‌سازی حجاب؛ گرایش ذاتی به حیا و خانواده‌دوستی
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است