Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه ایران معین، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد تاکید ستاد ملی مدیریت کرونا در محل‌ سالن کنفرانس شرکت بیمه ایران و با حضور ۱۰۰ درصد سهامداران، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره، نمایندگان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان حسابرسی برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، پس از ارائه گزارش عملکرد هیات مدیره توسط داریوش محمدی مدیرعامل شرکت و استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی و‌تعیین تکلیف بندهای گزارش، سید رسول تاجدار رییس هیات مدیره بیمه ایران و رییس مجمع سالانه بیمه ایران معین، از زحمات هیات مدیره و‌ کارکنان شرکت بیمه ایران معین تشکر و بر عرضه سهام شرکت در بازار سرمایه تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در مجمع عمومی امروز، صورت های مالی سال ۹۸ این شرکت با اکثریت آرا به تصویب رسید و سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس و بازرس قانونی و روزنامه های دنیای اقتصاد و تعادل به عنوان روزنامه های رسمی شرکت انتخاب شدند.
 

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بیمه ایران معین هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۳۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان از برنامه ریزی برای آمادگی حضور ورزشکاران در المپیاد استعداد‌های برتر کشور خبر داد
ملیحه فامیلی فر رئیس هیئت ژیمناستیک استان سمنان هم گفت : افزایش برگزاری دوره‌های آموزشی از برنامه‌های امسال این هیات است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تصویب و تکمیل اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان
  • برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان
  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا
  • عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت: با تعطیل شدن پنجشنبه ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می دهیم
  • چقدر می توان به صورت های مالی شرکت ها اعتماد کرد؟
  • موسسه «مصاف» رائفی پور از کجا تامین مالی می‌شود؟
  • پاسخ به ابهامات انجمن طراحان گرافیک/توجه به جوانان در هیات مدیره
  • رونمایی از کتاب "نگاهی به عملکرد شرکت‌های دولتی"
  • توضیحات شرکت پلیمر آریاساسول در رابطه با مصوبات مجمع عمومی سال ۱۴۰۲
  • تصویب دو طرح پژوهشی در شورای پژوهشی پژوهشکده بیمه