Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@06:52:16 GMT

مأموریت پلیس در بحث عفاف و حجاب، حفظ ارزش‌هاست

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۴۱۷۵

مأموریت پلیس در بحث عفاف و حجاب، حفظ ارزش‌هاست

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، اساس مأموریت پلیس در زمینه عفاف و حجاب را حفظ ارزش‌های اخلاقی و اسلامی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در دیدار فرمانده انتظامی هرمزگان طی سخنانی اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی به عنوان یک سازمان پیشرو در حوزه مسائل اجتماعی و فرهنگی در جامعه با تنوع و پیچیدگی مأموریتی بسیار بالایی انجام وظیفه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برقراری امنیت در جامعه جز با نهادینه کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر امکان‌پذیر نیست و این امر جز با کار فرهنگی بلند مدت و نهادینه‌سازی امر فطری حجاب امکان‌پذیر نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با تأکید بر همسوسازی برنامه‌ها و اجرای طرح‌های مشترک همه سازمان‌ها و نهادها در نهادینه‌سازی فرهنگ عفاف و حجاب در سطح جامعه، خاطرنشان کرد: حوزه عفاف و حجاب مهمترین مأموریت حوزه فرهنگی و اجتماعی به مانند سایر موضوعات ارزشی است که بازندگی مردم گره خورده و از مطالبات فرهنگی است و باید بیش از پیش مورد توجه سازمان‌ها و نهادهای متولی این امر قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده نیروی انتظامی را سازمانی پیشرو در حوزه مسائل اجتماعی و فرهنگی در جامعه عنوان کرد و ضمن قدردانی از تلاش خستگی‌ناپذیر کارکنان آن در برقراری و حفظ نظم و امنیت در جامعه و مقابله جدی با مجرمان و قاچاقچیان مواد مخدر و قاچاق کالا، گفت: قطعأ این زحمات و تلاش‌ها در نزد پروردگار بی‌پاداش نبوده البته مردم هم به‌خوبی قدردان زحمات پلیس در جامعه بوده و هستند.

سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان نیز در این دیدار گزارشی از اقدامات و موفقیت‌های صورت گرفته در حوزه‌های مختلف انتظامی، ترافیکی و اجتماعی را ارائه کردند.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: حجاب پلیس استان هرمزگان نماینده ولی فقیه عبادی زاده عفاف و حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۴۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اولیه سند ملی سبک پوشش اسلامی- ایرانی

اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تصویب اولیه سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» بر ضرورت اقناع‌سازی، رفع شبهات نسل جوان و تبیین اهمیت موضوع عفاف و حجاب در کنار الزام به رعایت قانون در این زمینه تاکید کردند.

به گزارش ایرنا، در نخستین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۱۴۰۳ که عصر امروز سه‌شنبه به ریاست ابراهیم رئیسی برگزار شد، گزارش عملکرد یکساله شورای انقلاب فرهنگی از جمله ۹۹ مصوبه این شورا در سال گذشته در حوزه مسائل فرهنگی، اجتماعی، تعلیم و تربیت و علم و فناوری مورد بخث و بررسی قرار گرفت.

همچنین «واگذاری تنظیم بازار کسب و کارهای بازی‌محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» و «واگذاری ماموریت بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران به دانشگاه تهران» از جمله مصوبات جلسه امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی بود.

در این جلسه مباحث مفصلی نیز درباره موضوع عفاف و حجاب مطرح و بر ضرورت اقناع‌سازی، ‌رفع شبهات نسل جوان و تبیین اهمیت موضوع در کنار الزام به رعایت قانون در این زمینه به‌ویژه در ادارات دولتی و همچنین اجرای وظایف دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی در حوزه عفاف و حجاب تاکید شد.

در همین راستا مقرر شد دستگاه‌های مسئول در حوزه عفاف و حجاب تا هفته آینده برنامه‌های اجرایی، ‌ ایجابی و فرهنگی خود را که در حوزه وظیفه شورای عالی انقلاب فرهنگی است، ‌ جهت بررسی و تصویب به دبیرخانه این شورا ارائه نمایند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: درخواست رئیس دانشگاه آزاد خرم آباد از نهاد رهبری: لباس فرمی را طراحی کنید؛ یک پوشش یکسان در کل دانشگاه‌ها داشته باشیم سازمان امور اجتماعی: بدپوششی 8 تا 10 درصد بانوان در جامعه ترویجی و نمایشی است

دیگر خبرها

  • ورود استاندار تهران به بحث داغ حجاب؛ نیروی انتظامی میدان‌دار است
  • دستگاه‌ها وظایف قانونی خود را انجام دهند
  • استاندار تهران : ​دستگاه‌ ها در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند
  • هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در اصفهان برای اجرای طرح حجاب و عفاف
  • نقش مردم در همراهی با پلیس در طرح عفاف و حجاب برجسته است
  • سند ملی «سبک پوشش اسلامی‌ایرانی» تصویب شد
  • قدردانی فرماندهی انتظامی هرمزگان از همکاری خوب مردم در حوزه عفاف و حجاب
  • تصویب اولیه سند ملی سبک پوشش اسلامی- ایرانی
  • اجرای طرح حجاب و عفاف با عنوان طرح نور در چهارمحال و بختیاری
  • تولید محتوای مناسب و اثرگذار در حوزه عفاف و حجاب ضروری است