Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیدین رحمانی روز چهارشنبه در جلسه شورای تامین مسکن آذربایجان‌غربی، با اشاره به تاکید دولت تدبیر و امید برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در کشور، گفت: اجرای این طرح یکی از مهمترین اولویت های دولت تدبیر و امید است و رییس جمهوری نیز توجه ویژه ای برای اجرای این طرح دارند که امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم بخشی از نیازهای افراد جامعه به مسکن را تامین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اتمام ثبت نام این طرح در استان و آماده شدن بخشی از مراحل اجرایی آن در شهرهای مختلف استان، گفت: در آذربایجان غربی حدود ۲۱ هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن احداث خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه بخشی از زمین‌های مورد نیاز این طرح توسط اداره کل راه و شهرسازی تامین می‌شود، اظهار داشت: بخش دیگری از زمین‌ها نیز باید از طریق زمینهای مازاد دستگاه های اجرایی استان تامین شود.

رحمانی اظهار داشت: در صورت معرفی نشدن زمین‌های مازاد توسط دستگاه های اجرایی، این زمین‌ها شناسایی و بدون در نظر گرفتن نظر دستگاه اجرایی در اختیار اجرای طرح اقدام ملی مسکن قرار خواهند گرفت.

وی همچنین از حل مشکلات واحدهای مسکن مهر در استان خبر داد و گفت: کمیته ویژه به صورت هفتگی برای بررسی و رفع مسائل و مشکلات مساکن مهر در استان فعالیت می کنند که امیدواریم با رفع موانع موجود ، تمامی واحد های مسکن مهر استان تا پایان پاییز امسال به بهره برداری برسند.

طرح اقدام ملی مسکن، از جمله مهمترین طرح های دولت تدبیر و امید در راستای خانه دار شدن خانواده ها در کشور است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی دولت تدبیر و امید مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی دولت تدبیر و امید مسکن آذربایجان غربی دولت تدبیر و امید مسکن طرح اقدام ملی مسکن دولت تدبیر و امید آذربایجان غربی زمین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۴۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سعید ابراهیمی بسطامی مدیر بیمه دی استان آذربایجان غربی در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت روز جهانی زمین پاک برگزار شدگفت: روز زمین پاک برای اولین بار در ۲۲ آپریل سال ۱۹۷۰ نامگذاری شد و تاکنون هرساله در ایران مصادف با ۲ اردیبهشت و همچنین در سراسر جهان توسط فعالان حوزه محیط زیست، روز جهانی زمین پاک به جهت افزایش آگاهی و قدردانی نسبت به مسائل محیط زیست جشن گرفته می‌شود.

وی افزود: فعالان حوزه محیط زیست، دغدغه بسیاری برای محیط زیست و زمین دارند. به همین دلیل در هفته زمین پاک که از ۲ اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز می‌شود، بحث‌ها و فعالیت‌های زیستی در سازمان‌های گوناگون در نظر گرفته می‌شود که هدف از آنها این است که به مردم یادآوری کنند که زمین، نیاز به حمایت دارد.

ابراهیمی اظهار داشت: آشناکردن کودکان و نوجوانان با باید‌ها و نباید‌های زیست‌محیطی، یکی از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که باید با جدیت پیگیری شود.

وی، با بیان اینکه بحران‌های زیست‌محیطی و تغییر اقلیم، بیشترین تأثیر را بر روی کودکان خواهد گذاشت، عنوان کرد: تخریب محیط‌زیست آینده کودکانمان را سرد و تاریک می‌کند و شاید راه بازگشت به شرایط مطلوب برای همیشه از بین برود.

گفتنی است این مراسم با هدف ایفای نقش اجتماعی بیمه دی و ترویج فرهنگ زیست محیطی در بین کودکان و نوجوانان به همت مدیریت بیمه دی استان آذربایجان غربی برگزار شد.

در پایان این مراسم از صاحبان آثار برتر نقاشی که به دبیرخانه ارسال شده بود با اهدای جوایزی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • ۳ هزار مورد تغییرکاربری زمین‌های‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان 
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • اراضی ساخت مسکن در ۹ استان کشور توسط وزارت نفت اعلام شد
  • عملیات اجرایی ساخت مسکن کارکنان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • کلنگ زنی 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی
  • اجرایی شدن ۸۵ درصد مصوبات رفع موانع تولید در آذربایجان غربی
  • احداث مجتمع فرهنگی و ورزشی ویژه کارگران در ارومیه