Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@16:41:19 GMT

رواج عمل زیبایی برای حیوانات خانگی در ایران!

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۴۲۱۴

رواج عمل زیبایی برای حیوانات خانگی در ایران!

به گزارش تابناک، خراسان نوشت: شاید باورتان نشود، اما روز گذشته یک دام پزشک و رزیدنت دانشگاه فردوسی در صفحه شخصی اش از آدم‌هایی نوشت که برای زیباتر شدن چشم و گوش حیوانات شان به سراغ کلینیک‌های دام پزشکی می‌روند و حیوانات زبان بسته را به تیغ جراحی می‌سپارند تا ظاهر و حتی صدایش را تغییر و با همین حیوان هم پیش دیگران خودی نشان بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای همین امروز سعی کردیم به این موضوع بپردازیم و از انواع و اقسام عمل‌های زیبایی که روی حیوانات انجام می‌شود و مبالغ آن‌ها گزارشی را تقدیم تان کنیم.

انواع و اقسام عمل‌های زیبایی حیوانات

روزنامه خراسان نوشت: هرچند برای نوشتن این گزارش وقت نشد که مستقیم سری به کلینیک‌های دام پزشکی بزنیم، اما طی تماس با چند کلینیک متوجه شلوغی آن‌ها شدیم که به جای درمان حیوانات اقدام به نوعی حیوان آزاری می‌کنند و با زیر تیغ بردن حیوانات به بهانه زیباسازی آن‌ها را زجر می‌دهند و البته صاحبان این حیوانات هم که ادعا می‌کنند به این حیوانات خیلی علاقه دارند آن‌ها را به اصطلاح زجرکش می‌کنند و برای این کار پول‌های هنگفتی هم می‌پردازند؛ آن هم تنها برای چشم و همچشمی‌های خودخواهانه خود.

هرچند بیشتر کلینیک‌ها در ابتدا اعلام می‌کردند که جراحی زیبایی دارند و تا چند هفته هم وقت شان پر است، اما به محض این که متوجه می‌شدند از روزنامه با آن‌ها تماس گرفته ایم تماس را قطع یا ادعا می‌کردند که منظورشان فقط عمل بوده نه عمل زیبایی تا این که یک کلینیک که نمی‌خواست نامش فاش شود از عمل‌های مختلفی که در این کلینیک‌ها و بیمارستان‌های دام پزشکی انجام می‌شود برایمان پرده برداشت.

فرم دادن به بینی، بزرگ کردن چشم، صاف کردن و کشیدن پوست، برداشتن چربی، تیز کردن گوش افتاده، بوتاکس، خالکوبی و ... از جمله عمل‌هایی است که برخی برای زیباتر شدن حیوانشان انجام می‌دهند تا بتوانند شاید کمی بیشتر با آن‌ها پز بدهند. اما عده‌ای پا را فراتر هم گذاشته اند و برای تغییر صدای حیوان شان دست به عمل حنجره حیوانات هم می‌زنند تا صدایشان نازک‌تر شود و حتی برخی مدعی شده اند همسایه هایشان از صدای حیوان شان شکایت کرده اند و برای این که بتوانند حیوان را نگه دارند مجبورند حنجره حیوان را عمل کنند.

قیمت هر عمل زیبایی

فکر این که یک سگ یا گربه چسبی روی بینی اش چسبیده باشد آن هم به دلیل عمل زیبایی بینی خنده دار و غیر قابل باور است، اما این روز‌ها در واقعیت این اتفاق در حال رخ دادن است ... امروزه هزینه شکستگی دست و پای یک سگ یا گربه حدود پنج میلیون تومان آب می‌خورد. با این حال عده‌ای پا را فراتر می‌گذارند و میلیون‌ها تومان هم برای زیباسازی و خوش صدا کردن این حیوانات هزینه می‌کنند. برای به دست آوردن هزینه عمل‌های مختلف این حیوانات از ده‌ها کلینیک پرس و جو کردیم و با ده‌ها دام پزشک تماس گرفتیم تا توانستیم مبلغ عمل‌ها را به دست آوریم که نتیجه آن را در جدول هزینه‌های جراحی زیبایی حیوانات می‌توانید مشاهده کنید. البته هزینه ویزیت اولیه و ویزیت‌های بعدی را هم به این مبلغ باید اضافه کنید که هر مرحله بیش از ۵۰ هزار تومان هزینه دارد.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماده 474 ماده 477 علی اشرف ریاحی روح الله رجایی مهرداد بذرپاش علی کامیار عمل زیبایی گربه سگ ماده 474 ماده 477 علی اشرف ریاحی روح الله رجایی مهرداد بذرپاش علی کامیار عمل زیبایی کلینیک ها عمل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۴۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه و سرو کباب کوبیده و جگر در خیابان‌های ترکیه (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه نان خامه‌ای به سبک قنادی با تمامی ترفند‌ها (فیلم) طرز تهیه بستنی مگنوم خانگی در ۳ طعم مختلف (فیلم) طرز تهیه کروسان خانگی ساده، مرحله به مرحله با تمام نکات (فیلم)

دیگر خبرها

  • غذا دادن دستی به حیوانات پرسه زن، مصداق حیوان آزاری است
  • لیست قیمت اتحادیه لوله کشی گاز تعرفه نظام مهندسی، دستمزد و قیمت لوله گاز ۱۴۰۳ (
  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !
  • فرمول خانگی برای درمان بی‌خوابی (فیلم)
  • معاون شهردار تهران: دوره قبل مدیریت شهری زیست شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد
  • تصویری تازه از حیوان کمیابی که در ایران متولد شد
  • گل‌های خانگی رئال‌مادرید در ال‌کلاسیکو (فیلم)
  • طرز تهیه و سرو کباب کوبیده و جگر در خیابان‌های ترکیه (فیلم)
  • این حیوان عجیب برای زنده ماندن باید در خواب هم غذا بخورد! (+عکس)
  • بهترین گل‌های خانگی رئال مادرید در ال کلاسیکو (فیلم)