Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به نگاه مثبت وزیر نفت به مناطق نفت خیز جنوب به خصوص کهگیلویه و بویراحمد خواستار توجه ویژه به استان و تخصیص اعتبارات در برای توسعه استان شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حسین کلانتری عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به موارد مطرح شده در نشست با وزیر نفت، اظهار داشت: توجه ویژه دولت به حوزه‌‌های نفت و گاز سبب ایجاد اشتغال و توسعه استان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با تشریح وضعیت شرکت نفت و گاز گچساران، طرح‌های در دست اقدام، مسائل نیروی انسانی، شرکت طرح‌های عمرانی، بهداشتی، ورزشی و فرهنگی در حال اجرا در استان، عنوان کرد: 20 درصد نفت و گاز کشور در شهرستان ‌های گچساران و بهمئی در این استان تولید می شود.

سردار حزنی: سپاه تلاش دارد تا چهره‌‌ ‌محرومیت‌‌ را از کشور بزداید / محرومیت‌زدایی ‌را در کنار دولت ‌پیش می‌بریمفرمانده سپاه استان لرستان: تمام هم و غم ما باید خدمت برای رفع محرومیت‌زدایی باشدمسئولان این فیلم را ببینند| کوهی از مشکلات و محرومیت در "کال‌ایمانی" خراسان ‌شمالی

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد ابرار کرد: گچساران بام نفتی ایران و دومین تولید کننده نفت خام در جنوب به شمار می‌رود.

کلانتری با اشاره به نگاه مثبت وزیر نفت به مناطق نفت خیز جنوب به خصوص کهگیلویه و بویراحمد خواستار توجه ویژه به استان و تخصیص اعتبارات در برای توسعه استان شد.
 
وی خاطرنشان کرد: بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت نیز در این دیدار برای توسعه و پیشرفت همه جانبه استان نفت خیز کهگیلویه و بویراحمد با همه توان کمک اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام/‌544/ش

R41452/P/S6,69/CT11 واژه های کاربردی مرتبط نفت ایران بیشتر بخوانید... مدیران نفت مسجدسلیمان به دنبال برطرف کردن نارضایتی اعضای تیم با افزایش رقم چک قزوین به پایانه صدور مشتقات نفتی نیاز دارد تقاضای نفت در ۲۰۲۱ به سطح قبل از بحران کرونا می‌رسد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مدیران نفت مسجدسلیمان به دنبال برطرف کردن نارضایتی اعضای تیم با افزایش رقم چک قزوین به پایانه صدور مشتقات نفتی نیاز دارد تقاضای نفت در ۲۰۲۱ به سطح قبل از بحران کرونا می‌رسد واژه های کاربردی مرتبط نفت ایران پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ اینجا «دیسفان گناباد»؛ روستایی که ۱۸ سال صدای گریه نوزادی را نشنیده است ۲ گزارش| اما و اگرهای ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان/ ‌قانون ۶۰روزه‌ای که ابلاغیه آن ۶۰۰روزه شد ۳ سرمایه‌گذاری مطلوب هندی‌ها در بندر چابهار‌/ اجرای تعهد ۸۵میلیون‌دلاری تجهیزاتی/ قرارداد "BOT" فعال خواهد شد ۴ دستاوردی جدید از متخصصان دریایی ایران/ ‌رادارهای پرقدرت سامانه کنترل دریایی ‌بومی‌سازی شد ۵ به مناسبت پرواز جاودانه شهید دوران|در رثای خلبانی که صدام برای سرش جایزه گذاشت/ داغ‌هایی که شهید دوران بر دل رژیم بعث گذاشت ۶ فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء: در حیطه فعالیت‌های دولتی ورود نمی‌کنیم/ فقط مسئولیت اجرای پروژه‌ها را به‌عهده داریم ۷ آمادگی قوه قضائیه برای کمک به دولت/ هماهنگی‌‌ با بانک مرکزی ‌برای برگرداندن ارزهای‌ صادراتی / برخورد قاطع قضایی با ‌متخلفان ۸ درگیری مسلحانه تکاوران پلیس ‌با سوداگران مرگ در ایرانشهر / بیش از یک تن مواد افیونی کشف شد ‌ مهمترین اخبار استانها آمادگی قوه قضائیه برای کمک به دولت/ هماهنگی‌‌ با بانک مرکزی ‌برای برگرداندن ارزهای‌ صادراتی / برخورد قاطع قضایی با ‌متخلفان ‌دادگاه پرونده پتروشیمی مرودشت| اخلال متهمان در توزیع محصولات پتروشیمی‌ / تشکیل باند ۵۲ نفره برای فروش در بازار آزاد توصیه آیت‌الله علوی‌گرگانی به خانواده‌ها‌ / به سنت‌های اصیل اسلامی برای ازدواج جوانان بازگشت کنید گزارش| بی‌آبی در مناطق سیل‌زده لرستان در گرمای ۴۵ درجه؛ اعتراض مردم «چم‌کبود» معمولان به بی‌توجهی‌ها + تصاویر مهمترین اخبار تسنیم آمادگی قوه قضائیه برای کمک به دولت/ هماهنگی‌‌ با بانک مرکزی ‌برای برگرداندن ارزهای‌ صادراتی / برخورد قاطع قضایی با ‌متخلفان ظریف: یک ساعت صحبت امن تلفنی با پوتین داشتم/ قرارداد راهبردی درازمدت با روسیه تدوین می‌شود بازتاب دیدار مصطفی الکاظمی با رهبر معظم انقلاب در رسانه‌های عربی گزارش| جدال بی پایان آنکارا و واشنگتن درباره اس ۴۰۰ و اف ۳۵ سرمایه‌گذاری مطلوب هندی‌ها در بندر چابهار‌/ اجرای تعهد ۸۵میلیون‌دلاری تجهیزاتی/ قرارداد "BOT" فعال خواهد شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نفت ایران نفت ایران کهگیلویه و بویراحمد وزیر نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۴۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سپاهان به محرومیت رضاییان: گزارش بازی چیز دیگری است!

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و ملوان بندر انزلی در حالی با نتیجه دو بر یک به سود زردپوشان اصفهانی به پایان رسید که رامین رضائیان در آخرین ثانیه‌های نیمه اول به دلیل تکل روی پای بازیکن حریف کارت زرد گرفت.

همین امر موجب شد تا در خصوص محرومیت او در بازی بعدی این تیم مقابل پرسپولیس به دلیل دریافت چهار کارت زرد بحث و بررسی شود. طبق گزارش بازی موجود در سایت‌های مختلف خبری، رامین رضائیان در بازی تیم‌های آلومینیوم، نساجی و هوادار کارت زرد گرفته بود که با احتساب اخطار مقابل ملوان، چهارمین کارت زرد خود را دریافت کرده و نمی‌تواند مقابل پرسپولیس بازی کند.

با این حال رضائیان با انتشار استوری در اینستاگرام خود عنوان کرد سه اخطار با احتساب کارت زرد امروز مقابل ملوان دریافت کرده و از بازی با پرسپولیس محروم نیست.

پس از او نیز مسؤولان باشگاه سپاهان عنوان کردند کارت زردی که در دیدار با آلومینیوم برای رضائیان ثبت شده متعلق به این بازیکن نیست و طبق اعلام گزارش ناظر بازی در دیدار با آلومینیوم هیچ کارت زردی به این بازیکن ملی پوش تعلق پیدا نکرده است. بنابراین او با سه اخطار می‌تواند در دیدار حساس مقابل پرسپولیس بازی کند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان دوازدهم اردیبهشت ماه سال جاری در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

کد خبر 6084853

دیگر خبرها

  • ظهور قدرت اراده ملت ایران در عملیات «وعده صادق»
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در شهرستان دنا
  • دیدار نخست وزیر قطر با مشاور امنیت ملی امارات در دوحه
  • ستاره پرسپولیس دیدار با سپاهان را از دست داد
  • واکنش سپاهان به محرومیت رضاییان: گزارش بازی چیز دیگری است!
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه وبویراحمد
  • زنگ سلامت در ۳۰۰۰مدرسه کهگیلویه وبویراحمد نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ سلامت در۳ هزار مدرسه کهگیلویه وبویراحمد
  • تأمین زمین ۲۳۵۴ خانوار کهگیلویه و بویراحمدی در قالب طرح جوانی جمعیت