Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سایت کمیته ملی المپیک، با توجه به شیوع ویروس کرونا در جهان و درخواست برخی کشور‌ها مبنی بر تعویق در برگزاری بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ و موافقت IOC بازی‌های المپیک توکیو یک سال به تعویق افتاد؛ لذا با توجه به شرایط پیش آمده کمیته برگزاری بازی‌های المپیک توکیو با ارسال نامه‌ای به تمامی کشور‌ها اعلام داشت بازی‌های المپیک توکیو سال آینده برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در متن نامه ارسالی فوق به کمیته ملی المپیک کشورمان آمده است:

«کمیته برگزاری بازی‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ برنامه مسابقات (ویرایش جولای ۲۰۲۰) و جدول تاریخ‌ها و فعالیت‌های مربوط به بازی‌ها را ارسال کرده است. طبق جلسه بین کمیته برگزاری بازی‌ها، کمیته بین‌المللی المپیک و کمیته بین‌المللی پارالمپیک در ماه آوریل، مقرر شد برنامه مسابقات همان‌گونه که برای سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده بود، در سال ۲۰۲۱ اجرال شود. البته بنا بر دلایل اجرایی، زمان آغاز و پایان تعدادی از مسابقات تغییر جزئی خواهند داشت. مسابقات در همان محل‌هایی که برای سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده بودند، در سال ۲۰۲۱ نیز برگزار خواهند شد».

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک ایران بازی المپیک پارسی خبر بازی های المپیک برگزاری بازی های المپیک بازی های المپیک توکیو برگزاری بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۴۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز گذشته خبری آمد مبنی بر اینکه فیفا با برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران با استفاده از کمک داور ویدئویی مخالفت کرده است.

پیگیری های خبرنگار آنا نشان می دهد دلیل مخالفت فیفا این بوده که برگزاری تک بازی با VAR از نظر رعایت اصل جوانمردی در برگزاری لیگ منافات دارد و در پاسخ به درخواست فدراسیون فوتبال برای برگزاری برخی مسابقات حساس با کمک داور ویدئویی مخالفت کرده و تاکید داشته دیگر به صورت تک بازی اجازه استفاده از VAR را نمی دهد و فدراسیون فوتبال اگر می خواهد از این سیستم استفاده کند باید در همه مسابقات داشته باشد.

با توجه به این مخالفت فیفا به احتمال بسیار زیاد برگزاری فینال جام حذفی هم با کمک داور ویدئویی منتفی است.

البته مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز در تازه ترین گفت وگویی که داشته اعلام کرده سعی می کنند فصل آینده همه مسابقات با VAR برگزار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دلیل مخالفت فیفا با VAR گزینشی در لیگ ایران
  • دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد
  • با مشعل المپیک پاریس روشن شد
  • برگزاری تمامی مسابقات لیگ برتر با هدست های جدید داوری
  • درخشش یک ۳۸ ساله چشم موتا پائز را گرفت
  • میزان آمادگی پاریس برای بازی‌های المپیک
  • داستان عجیب جواد فروغی
  • کلهر: فروغی از لحاظ ذهنی درگیر مسائل جانبی شد/ هنوز فرصت کسب سهمیه المپیک وجود دارد
  • برنامه فدراسیون شنا برای ورود به المپیک
  • تاج: نگران کسب مجوز حرفه‌ای توسط استقلال و پرسپولیس نیستیم/برگزاری مسابقات فصل آینده با VAR