Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام علی خاتمی و فتح‌الله حقیقی روز چهارشنبه با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) و آغاز هفته ازدواج، افزودند: اول ماه ذی‌الحجه، سالروز ازدواج ۲ نور الهی است که این پیوند، زیباترین پیوند آسمانی در اسلام به شمار می‌آید که در آن دست مقدس فاطمه(س) در دست بی‌کران علی(ع) حلاوت هلهله فرشتگان را لمس می‌کند و شور کبریایی افلاکیان را برمی‌انگیزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این پیام آمده است: یگانه زوج معصوم آفرینش، سرچشمه جوشش حقیقت و ولایت در جهان هستند و از سلاله پاکشان فرزندانی متولد شدند که ولی خدا بر روی زمین هستند؛ چراغ‌های هدایتی که یکی پس از دیگری، قدم بر عرصه حیات گذاشتند تا انسان‌ها از بیراهه جهل و ظلم به راه راست عدالت و نور، رهنمون شوند.

ایشان در بخش دیگری از پیام خاطرنشان کردند: «سبیلٌ بعد السّبیل؛ خیرةٌ بَعدَ الخیرة» چراغ‌های درخشان در دل شام تاریک نادانی و گمراهی انسان که تک‌تک به سنگ ستم و جهالت فروشکستند ولی آخرین‌شان که امید تمام جهانیان به دست‌های نجات‌دهنده و پرتوان اوست، روزی چون خورشید ظهور خواهد کرد و بساط شب را از سراسر جهان خواهد برچید.

به گزارش ایرنا، اولین روز ماه ذی‌الحجه برابر با سالروز زیباترین پیوند آسمانی یعنی ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) بوده که به عنوان روز ازدواج و در ادامه به مدت یک هفته به عنوان هفته ازدواج نامگذاری شده است.

برچسب‌ها هفته ازدواج استانداری زنجان امام جمعه زنجان فتح‌الله حقیقی علی خاتمی ازدواج ساده امام علی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته ازدواج استانداری زنجان امام جمعه زنجان فتح الله حقیقی علی خاتمی ازدواج ساده امام علی هفته ازدواج استانداری زنجان امام جمعه زنجان فتح الله حقیقی علی خاتمی ازدواج ساده امام علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۵۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، استاندار قم در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: در صورتی میتوان به ثبات اقتصادی رسید که از توان و ظرفیت بخش خصوصی به بهترین شکل ممکن استفاده و راه افزایش مشارکت مردم در سرمایه گذاری‌ها را تسهیل کرد.

سیدمحمدآقامیری افزود: با تمام توان از کسانی که در مسیر تولید و اشتغال جوانان قدم بر میدارند حمایت میکنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: امسال با برنامه ریزی و تلاش‌های مستمر و جهادی مسئولان، گام‌های موثری در جهت بازگشایی واحد‌های نیمه فعال و غیرفعال برداشته و زمینه اشتغال جوانان فراهم شود.

دیگر خبرها

  • تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • توسعه بخش‌ درمانی کلینیک امام حسن مجتبی(ع) همدان در هفته سلامت
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد