Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@00:21:31 GMT

محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۵۱۴۸

محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور

پلیس راه راهور ناجا طی اطلاعیه‌ای محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی کشور را با هدف افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه اعلام کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس در این اطلاعیه آمده است: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه یک مردادماه ۹۹ تا ساعت ۶ روز شنبه چهارم مردادماه ۹۹ از محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان- مشهد و برعکس ممنوع می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبصره- تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

محور کرج-چالوس

بر اساس این گزارش تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس کماکان ممنوع می باشد.

این گزارش افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ روز جمعه سوم مرداد ماه ۹۹ از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

محور هراز

همچنین بر اساس این گزارش، تردد کلیه تریلرها از محور هراز همچنان ممنوع می باشد و تردد کلیه کامیون هاو کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه یکم مرداد ماه ۹۹ و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه دوم و سوم مرداد ماه از محور هراز ممنوع می باشد.

در این گزارش آمده است: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۲ روز جمعه سوم مرداد ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۷ تا ۲۲ همان روز در صورت اعلام مأموران مستقر در محل، از آب اسک به رودهن(محدوده مشاء) به صورت یک طرفه می باشد.

تبصره: اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت ها کان لم یکن تلقی می شود.  

کد خبر 435123

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پلیس راهور پلیس راه محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور ناجا راههای کشور شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق وسایل نقلیه مرداد ماه ماه ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۵۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در تمام محورهای مواصلاتی کشور | محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: تردد در همه جاده های مواصلاتی روان است. محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است. همچنین محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.


وی افزود: هیچ محدودیت جدیدی نیز در محورهای شمالی اعمال نشده است.

دیگر خبرها

  • تردد روان در تمام محورهای مواصلاتی کشور | محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در این محور شمالی
  • محدودیت‎های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال