Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه آمریکا امروز (چهارشنبه) تعطیلی کنسولگری چین در هوستون را به دلیل واهی "مداخلات حزب کمونیست" دانست.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه الحره، مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا در کنفرانس خبری با همتای دانمارکی خود گفت: قصد داریم پروازها بین آمریکا و دانمارک را ازسر بگیریم.

پامپئو در سفری که با تمرکز روی همکاری در قطب شمال در سایه تحرکات چین انجام گرفته وارد دانمارک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با مته فردریکسن، نخست وزیر دانمارک دیدار کرد. او در دیداری هم با یپه کوفود، وزیر خارجه این کشور داشت.

کوفود تصریح کرد: ما به بررسی روابط‌مان در قطب شمال خواهیم پرداخت و طبیعی است همکاران ما در گریلند و فائرو باید پای میز مذاکره باشند.

چین توجه زیادی به همکاری با روسیه در توسعه استراتژی‌های جدید بین دو کشور در قطب شمال نشان داده و آن را اقتصاد " یخ و برف" می‌خواند.

سفر پامپئو به دانمارک در سایه تنش بین واشنگتن و چین در پرونده‌های مختلف ویروس کرونا، تجارت و حقوق بشر و هنگ کنگ است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مایک پامپئو دانمارك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۵۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش بس کوتاه نمی‌آییم

جنبش حماس با محکوم کردن اظهارات وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد که مقاومت هرگز از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش بس کوتاه نخواهد آمد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: اظهارات آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا و تلاش وی برای اینکه جنبش حماس را مسئول عدم دستیابی به توافق معرفی کند، محکوم می‌کنیم.

این بیانیه افزود اظهارات بلیکن هیچ  ارتباطی با واقعیت ندارد و مغایر با حقیقتی است که تاکید می‌کند حماس بارها برای تسهیل دستیابی به توافق انعطاف پذیری از خود نشان داده است.

حماس در این بیانیه تاکید کرد همچنان بر خواسته‌های خود(شروط) تاکید می‌کنیم که شامل آتش بس دائمی، عقب نشینی نظامیان رژیم اشغالگر و بازگشت آوارگان به منازلشان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست بلینکن از چین: با شرکت‌های آمریکایی عادلانه رفتار کنید
  • آمریکا: با آژانس اتمی برای شفافیت بیشتر فعالیت‌های هسته‌ای ایران همکاری داریم
  • جزئیاتی از حمله به سایت اتمی ایران و کنسولگری ایران در سوریه از زبان دبیر شورای عالی امنیت /۵ پیشنهاد به نشست سن پترزبورگ
  • بلینکن وارد چین شد
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به چین در بحبوحه اختلافات عمیق
  • مدیریت تعارضات پکن- واشنگتن؛ هدف پکن در میزبانی وزیر امور خارجه آمریکا
  • نگرانی آمریکا از تقویت همکاری‌های تهران و اسلام‌آباد
  • آخرین تحولات اوکراین | درخواست کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • حماس: از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش بس کوتاه نمی‌آییم
  • توسعه پایانه های مرزی و افزایش پروازها میان ایران و پاکستان