Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوشنگ بازوند عصر چهارشنبه در نشست شورای مسکن که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: علاوه بر این تعدادی مسکن مهر فاقد متقاضی در سطح استان وجود دارد که به زودی کار واگذاری آنها به مردم و سازندگان آغاز خواهد شد.
وی افزود: مسکن مهر که ثروت ملی کشور است به دلیل سهل انگاری ها هفت سال است به تاخیر افتاده است؛ باید هرچه زودتر این قضیه را در سطح استان ساماندهی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به اجرای پروژه ساخت مسکن برای جامعه ایثارگری پرداخت و گفت: ۲ هفته قبل در هیات دولت مصوب شد که زمین برای ساخت ۲۰ هزار واحد مسکن بنیاد شهید در کشور تامین شود که از این تعداد پنج هزار واحد در استان کرمانشاه ساخته می شود.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه ۸۰ درصد این واحدها در مرکز استان قرار دارد، اظهارداشت: در شهر کرمانشاه ۲ قطعه زمین برای ساخت هزار و ۵۰۰ و هزار ۸۰۰ واحد در نظر گرفت شده است که تا هفته های آینده تعیین تکلیف می شود.
بازوند گفت: نباید اجازه دهیم پروژه ساخت پنج هزار واحد مسکن مهر خانواده ایثارگران در استان به سرنوشت مسکن مهرها دچار شود.
وی عنوان کرد: بنیاد شهید باید مبلغ ۲۰ میلیارد تومان برای ساخت این واحدها در اختیار اداره کل مسکن و شهرسازی استان کرمانشاه قرار دهد که تاکنون این کار را انجام‌ نداده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه نیز در این نشست برضرورت تسریع در آغاز روند ساخت واحدها تاکید کرد و گفت: این واحدها در صورتی که وارد تشریفات قانونی شود مراحل اجرای کار به طول خواهد انجامید از این رو پروژه ها با ترک تشریفات آغاز می شود.
مهرداد سالاری افزود: در زمین های منطقه الهیه طرح های ارایه شده مشکل دارد از این رو بنیاد شهید باید طرح را بازنگری کند و کار زودتر آغاز شود.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران مسکن مهر کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران مسکن مهر کرمانشاه بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران مسکن مهر کرمانشاه مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۵۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  محمد حمیدی در شورای مسکن استان سمنان با بیان اینکه آماده سازی و افتتاح واحد‌های درحال ساخت مهم‌ترین اولویت دولت سیزدهم است گفت: در این جلسه مصوب شد واحد‌های مسکونی با بیش از  ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی به تفکیک شهرستان‌ها مشخص شود تا این واحد‌ها  با کمک‌های مالی وزارت راه و شهرسازی به بهره برداری برسد.
وی خاطرنشان کرد: از تیرماه امسال بصورت ماهانه تعدادی از این واحد‌ها آماده بهره برداری هستند و پیش بینی میکنیم در تیرماه امسال حدود یک هزار واحد مسکونی در استان به بهره برداری برسد.

استاندار سمنان  هم با اشاره به وضعیت مطلوب این استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن  گفت : این استان توانست رتبه دوم کشور را در ۶ ماهه دوم سال گذشته در اجرای طرح نهضت ملی مسکن کسب  کند.

وی همچنین بر لزوم تکمیل این طرح در ایوانکی تاکید کرد .

مشخص کردن برنامه زمانبندی آماده سازی زیرساخت‌ها ادارات راه و شهرسازی با شهرداری‌ها تا هفته آینده و همچنین تسریع درنحوه پرداخت تسهیلات بانک‌ها به متقاضیان واحد‌های مسکونی از دیگر مطالبی بود که در این جلسه مطرح شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • حرکت به سمت مشارکت معنادار و عمیق مردم در ساخت مسکن
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر