Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه وبویراحمد، گفت: توجه ویژه دولت به حوزه‌ های نفت و گاز موجب ایجاد اشتغال و توسعه استان می شود.

حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛کلانتری در ابتدای این دیدار گزارشی از وضعیت شرکت نفت و گاز گچساران، طرح های در دست اقدام، مسائل نیروی انسانی، شرکت طرح های عمرانی، بهداشتی، ورزشی و فرهنگی در حال اجرا در استان ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه 20 درصد نفت و گاز کشور در شهرستان ‌های گچساران و بهمئی در این استان تولید می شود، عنوان کرد: گچساران بام نفتی ایران و دومین تولید کننده نفت خام در جنوب به شمار می رود.

نماینده عالی دولت در استان با توجه به نگاه مثبت وزیر نفت به مناطق نفت خیز جنوب به خصوص کهگیلویه و بویراحمد خواستار توجه ویژه به استان و تخصیص اعتبارات در جهت توسعه استان شد.

بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت نیز در این دیدار، تاکید کرد: برای توسعه و پیشرفت همه جانبه استان نفت خیز کهگیلویه و بویراحمد با همه توان کمک می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون نسبت به تمامی شهرستان های استان از جمله گچساران، بهمئی و مناطق نفت خیز هیچ کمکی را دریغ نکردیم، گفت: در شرایط کنونی نسبت به بررسی و اجرایی کردن درخواست های کارشناسی شده که توسط استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد  ارائه شد، دستورات  لازم و مساعد داده می شود.

وزیر نفت خاطرنشان کرد: امید است در آینده نزدیک شاهد اثرات این نشست باشیم و ثمرات آن را به مردم شهید پرور و ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد تقدیم کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد نفت و گاز وزیر نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۷۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ می‌شود

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب،سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، با اشاره به زمان ابلاغ برنامه هفتم توسعه، گفت: ایرادات باقیمانده از لایحه برنامه پنج ساله هفتم توسعه برطرف شده است و به زودی برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

وی ادامه داد: درباره بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳، این بخش از لایحه بودجه هم اکنون در کمیسیون تلفیق در حال بررسی است و با توجه به اینکه سقف درآمدها و هزینه‌های بودجه در بخش اول مشخص شده است، علی القاعده تغییرات قابل توجهی در این حوزه نباید داشته باشیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به احتمال استیضاح وزیر آموزش و پرورش، بیان کرد: این استیضاح از پیش از این مطرح بوده و گفت‌وگوهایی با نمایندگان درخواست‌کننده استیضاح مطرح شده تا به ایرادات و اشکالات پاسخ داده شود و نماینده استیضاح کننده گفت‌وگوها و مکاتباتی را با وزیر داشته است.

وی در ادامه اظهار کرد: البته با توجه به زمان اندک باقیمانده از کار مجلس بعید است که نوبت به این گونه مسائل برسد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیگیری تامین منابع مالی طرح کمربندی قم در دیدار با رئیس بانک ملی ایران
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ می‌شود
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد
  • استاندار خراسان رضوی: طرح تحول روستایی محور آبادی روستاها است
  • ادعای یک مسئول؛ درختان زاگرس تا ۵۰ سال آینده نابود می‌شوند + فیلم
  • نابودی در کمین درختان زاگرس+ فیلم
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد
  • رفع تصرف ۱۳ هکتار از اراضی ملی در شهرستان چرام
  • درختان زاگرس تا ۵۰ سال آینده نابود می‌شوند