Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حمید عبداللهی چهارشنبه در کنفرانس خبری قبل از بازی تیم های ماشین سازی و گل‌گهر سیرجان افزود: فردا با تیمی بازی داریم که از لحاظ مدیریتی، اقتصادی و فنی جزو ۳ تیم اول کشور است و تنها تیمی در ایران است که با ۳ سرمربی ( مجید جلالی، پیروز قربانی و سرآسیابی) در حال فعالیت است که نشان می‌دهد تیم گل گهر یک اتاق فکر بزرگ دارد و معتقد هستم جایگاه واقعی این تیم در جدول مکان فعلی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی تیم سبزقباهای تبریز خاطرنشان کرد: فردا با تیم بزرگی بازی داریم و برای این دیدار بازیکنان خوبی در اختیار داریم که نهایت تلاش خود را خواهند کرد تا با نتیجه خوبی زمین مسابقه را ترک کنیم و به جایگاه تک رقمی صعود کنیم.

عبداللهی اضافه کرد: هفته پیش هیچ کس کار بزرگ بازیکنان ماشین‌سازی در اصفهان را ندید و همه از فضای آلوده‌ای که ایجاد شده بود سعی کردند اشکالات داوری را ببیند و متاسفانه کار بزرگ بازیکنان ماشین‌سازی دیده نشد.

وی در خصوص بازیکان مصدوم و محروم تیم ماشین سازی برای بازی مقابل تیم گل گهر سیرجان اعلام کرد: بازیکن مصدوم برای بازی فردا نداریم، اما اسلامی‌خواه و عزیز معبودی به دلیل محرومیت همراه تیم نخواهند بود.

عبداللهی در مورد داوری بازی مقابل ذوب‌آهن عنوان کرد: اگر از اهل فن داوری کسی بازی را به صورت کامل ببنید متوجه خواهد شد که داور این بازی شجاع و با جسارت بود، اما مثل تمام داوران، اشتباهاتی در قضاوت این بازی وجود داشت که بیشتر از سوی کمک داور بازی بود و به دنبال مقصر نیستیم.

وی با حمایت از نوع داوری بازی هفته گذشته اظهار کرد: داور این بازی از لحاظ ما در بسیاری از صحنه‌های بازی تصمیم‌های شجاعانه و درستی گرفت و امیدواریم این هجمه شدید علیه داوران به پایان برسد.

سرمربی تیم گلگهر سیرجان نیز در این نشست خبری گفت: امیدواریم فردا بازی خوب، منظمی و موفقی از هر ۲ تیم شاهد باشیم.

مجید جلالی با اشاره به تمرینات پرفشار بازیکنانش، خاطرنشان کرد: هفته گذشته  ۱۲ نفر از تیم ما جواب تست کرونایشان مثبت اعلام شده بود و برای بازی با ماشین‌سازی ۴، ۵ نفر به تیم اضافه شدند و بقیه متاسفانه نتوانستند در این بازی تیم را همراهی کنند.

سرمربی تیم گل گهر سیرجان عنوان کرد: ما نهایت تلاش خود را می‌کنیم و امیدواریم فردا بازی خوب و منظمی داشته باشیم.

وی اعلام کرد: خوشبختانه برای بازی فردا بازیکن محرومی نداریم و ۳ بازیکن را به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در اختیار نداریم .

دیدار تیم های ماشین سازی و گل گهر سیرجان از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال فردا پنجشنبه از ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه شهید سردار قاسم سلیمانی تبریز برگزار خواهد شد.

تیم ماشین سازی با کسب ۲۷ امتیاز در رده دهم و تیم گل گهر سیرجان با کسب ۲۲ امتیاز در رده پانزدهم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جای دارند.

برچسب‌ها فوتبال ماشین سازی تبریز لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ماشین سازی تبریز لیگ برتر فوتبال فوتبال ماشین سازی تبریز لیگ برتر فوتبال گل گهر سیرجان ماشین سازی تیم گل گهر برای بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۷۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال چلسی را تحقیر کرد و در هم کوفت

 در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال آرسنال در ورزشگاه امارات پذیرای رقیب همشهری‌اش، چلسی بود و موفق شد آبی‌های لندن را با نتیجه سنگین ۵ بر صفر در هم بکوبد.

آرسنالی‌ها خیلی زود برتری‌شان را رقم زدند و تنها پس از ۴ دقیقه با گلی که لئاندرو تروسا به ثمر رساند از حریف پیش افتادند. نیمه نخست به لطف همین گل با برتری توپچی‌ها به پایان رسید. در نیمه دوم، اما شاگردان میکل آرتتا طوری برتری‌شان را تثبیت کردند که بازگشت به بازی برای چلسی غیرممکن شد. بن وایت در دقیقه ۵۲ گل دوم را برای آرسنالی‌ها زد و تنها پنج دقیقه بعد کای هاورتز اختلاف را به سه گل افزایش داد. گلزنی این دو بازیکن یک بار دیگر و این بار هم در فاصله پنج دقیقه‌ای از یکدیگر تکرار شد. هاورتز در دقیقه ۶۵ و وایت در دقیقه ۷۰ دبل کردند و به این ترتیب آرسنال پنج بر صفر از تیم تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو پیش افتاد.

پیروزی بیست‌و‌چهارم آرسنال در این فصل لیگ جزیره، جایگاه این تیم را با ۷۷ امتیاز در صدر جدول تثبیت کرد. این در حالیست که لیورپول با ۷۴ امتیاز، یک بازی کمتر و ۱۲ گل کمتر از حیث تفاضل گل در جایگاه دوم قرار دارد و منچسترسیتی هم با ۷۳ امتیاز و البته دو بازی کمتر در جایگاه سوم ایستاده است.

دیگر خبرها

  • چطور اسباب بازی ها می توانند به رشد کودکان کمک کنند؟
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • آرسنال چلسی را تحقیر کرد و در هم کوفت
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)
  • بعد از تصادف، تا رسیدن کارشناس چه باید کرد؟
  • سال گذشته یک هزار میلیارد تومان مالیات بر درآمد در گلستان وصول شد
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحتم/ می‌جنگیم که شرمنده خودمان نباشیم
  • شمسایی:به شکلی می جنگیم که شرمنده خودمان نباشیم