Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-16@21:56:01 GMT

تبریک تولد بازیکنان استقلال به روزبه چشمی

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۷۲۹۷

تبریک تولد بازیکنان استقلال به روزبه چشمی

روزبه چشمی 27 ساله شد.

روزبه چشمی، مدافع تیم فوتبال استقلال متولد 2 مرداد 1372 است و بازیکنان استقلال در پست ها و استوری های اینستاگرامی خود تولد او را تبریک گفتند. در ادامه تبریک علی کریمی و داریوش شجاعیان را با یکدیگر خواهیم دید.

تبریک تولد بازیکنان استقلال به روزبه چشمی تبریک تولد علی کریمی به روزبه چشمی تبریک تولد داریوش شجاعیان به روزبه چشمی

بیشتر بخوانید:

آمار چشمی در حد ژاوی و اینیستا!.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: روزبه چشمی تبریک تولد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۷۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد نوزاد افغانستانی در آمبولانس تخت جمشید

روح اله کریمی عصر سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امروز ۲۸ فروردین ماه۱۴۰۳ در تماس تلفنی با مرکز پیام فوریت‌های پزشکی اورژانس۱۱۵ مرودشت دال بر شروع درد زایمانی و نیاز فوری مادری باردار به خدمات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ خدمت رسانی شد و در نخستین اقدام آموزش‌های لازم به صورت تلفنی توسط کارشناسان مرکز ارتباطات ارائه شد و همزمان یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس تخت جمشید برای رسیدگی به این مادر باردار اعزام شد.

کریمی افزود: پس از حضور تکنسین های اورژانس با توجه به تشخیص و نیز وضعیت اورژانسی مادر باردار، در طول مسیر انتقال مادر به بیمارستان به صورت مداوم علائم حیاتی وی کنترل، بررسی و مراحل زایمان پایش شد.

وی با اشاره به تولد نوزاد پسر در آمبولانس عنوان کرد: با اقدامات حمایتی تکنسین های اورژانس نوزاد پسر در آمبولانس فوریت‌های پزشکی به دنیا آمد و مادر و فرزند در سلامت کامل به بیمارستان شهید مطهری شهرستان مرودشت منتقل شدند.

شهرستان مرودشت در فاصله ۴۵ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: زایمان زن باردار در منطقه برف‌گیر جاجن بخش بابلکنار بابل (+صوت) اعزام نوزاد ۲ ماهه با جت فالکون به تهران

دیگر خبرها

  • تولد نوزاد افغانستانی در آمبولانس تخت جمشید
  • (عکس) قاب به یادماندنی استقلالی ها با آقای رکورددار
  • عکس| قاب به یادماندنی استقلالی ها با آقای رکورد دار
  • عکس دسته جمعی استقلالی ها با آقای شماره ۲۰۰
  • پست احساسی روزبه پس از ۲۰۰تایی شدن
  • پست احساسی روزبه پس از 200تایی شدن
  • واکنش جواد نکونام به رکورد 200 بازی روزبه چشمی با پیراهن استقلال + عکس
  • پست احساسی روزبه چشمی؛ رسیدن به ۲۰۰ بازی در استقلال حتی در تصوراتم نبود + عکس
  • عصبانیت شدید چشمی از دو بازیکن!
  • فرمانده نکونام: روزبه نقص نداشت (عکس)