Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله ناصری یزد با اشاره به اهمیت توجه به مباحث الهی در آموزش و پرورش گفت: فقر فرهنگی در جامعه همان بی تفاوتی نسبت به تربیت الهی فرزندان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « آیت الله محمدرضا ناصری یزدی» شب گذشته در نشست شورای فرهنگ عمومی استان یزد گفت: بحث عفاف و حجاب یک معضل اجتماعی ما است و جامعه باید حد و حدود آن و نحوه با برخورد با آن را مشخص کند و دستگاه ها نیز تکلیف خود را بدانند که در شورای فرهنگ عمومی و مشخص شدن کمیته ها اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه یزد بیان کرد: گاهی اوقات دشمن به نحوی به مقدسات ما حمله می کنند که ما ناچاریم مقداری تسلیم جو موجود شویم اما در مساله حجاب ضرورت دین است و یک اعتقاد قلبی و باور در وجود انسان ها وجود دارد و این باور که اطاعت امر خدا و در مسیر گفتار خداست که در این مسیر نباید تسلیم جو شویم.

وی افزود: فقر فرهنگی در جامعه ما همین است که از اول نسبت به تربیت دختر و پسر خود در مدرسه بی تفاوت هستیم و در مساله دین و اعتقاد و ارتباط با خدا توجه نداریم.

آیت الله ناصری یزدی گفت: اگر بخواهیم در مسائل اعتقادی خود تقویت شویم باید در تربیت از اول کوشا باشیم و قلب آنها را آماده پذیرش دستورات الهی کنیم.

امام جمعه یزد بیان کرد: تا زمانی که هویت فرزندان خود را درست نکنیم و به آن توجه نکنیم دشمنان هویت آنها را شکل می دهند و ما نیز نمی توانیم کاری کنیم.

وی ادامه داد: ما در مسائل دینی باید از اول آموزش را درست ایجاد کنیم و از مدرسه اعتقاد و دین بچه ها را درست کنیم.

امام جمعه یزد بیان کرد: تدین، تفکر و تعقل از بچه های ما گرفته شده که این سیستم های غربی است که باید برگردیم و در مساله عفاف و حجاب باید حرکت فرهنگی شود چون از ضروریات دین ما است.

وی گفت: حفظ حرمت زن به خصوص عفاف و عفت باید مورد توجه قرار گیرد اما در سیستم آموزش به آنها ضربه می زند.

وی افزود : هدف ما بخوان و حفظ کن و نمره بیاور و بالا بیا که همین باعث جذب در خارج شده اما در مساله اعتقادی روی آنها کار نکرده ایم.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبستان یزد امام جمعه یزد عفاف و حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۷۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع‌گیری جدید میقاتی درباره حمله های رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، نجیب میقاتی، نخست وزیر لبنان حملات رژیم صهیونیستی به این کشور را غیر قابل تحمل خواند.

وی تاکید کرد: ما نمی پذیریم حریم هوایی لبنان نقض شود. ما از جامعه بین الملل می خواهیم به این حملات توجه کند و شکواییه ای رسمی هم به شورای امنیت سازمان ملل ارائه خواهیم کرد.

میقاتی افزود: اسرائیل در حال کشاندن منطقه به سمت جنگ است و جامعه جهانی باید به این موضوع توجه کند و به این جنگ پایان دهد.

وی ادامه داد: طی تماس هایی که با طرف‌های مختلف داریم، برایمان روشن می‌شود که لبنان چقدر دوست در جهان دارد و به دفاع از این کشور می‌پردازند و تمام تلاش خود را معطوف می‌دارند تا تل آویو را برای متوقف کردن تجاوزات و جلوگیری از تشدید تنش‌ها تحت فشار قرار دهند.

کد خبر 6080199

دیگر خبرها

  • رشد ۱۶ درصدی مخاطبان صدا و سیما نسبت به سال قبل/ یک قدم کوتاه نمی‌آییم
  • تربیت علمی و فرهنگی دانشجویان به بهترین شکل انجام پذیرد
  • برپایی رویداد «مانوین» با نگاهی نوآورانه، آینده‌نگرانه و توجه به نیازهاى روز جامعه
  • برپایی رویداد «مانوین» با نگاهی نوآورانه و توجه به نیاز‌های روز جامعه
  • موضع‌گیری جدید میقاتی درباره حمله های رژیم صهیونیستی
  • لزوم حمایت از پلیس برای برخورد با پدیده بدحجابی
  • راز پویایی هنر انقلاب بارور شدن اندیشه انقلابی است
  • اخلاق خوب از کجا سرچشمه می گیرد؟
  • تربیت نوجوانان با فرهنگ مهمترین هدف کانون های مساجد است
  • نسبت میان علم و فلسفه