Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@23:59:40 GMT

غرق شدن دو نوجوان در رودخانه کشکان

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۷۵۴۷

غرق شدن دو نوجوان در رودخانه کشکان

رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی پلدختر گفت: ۲ جوان ۱۷ ساله پلدختری به علت عدم آشنایی به فنون شنا در رودخانه کشکان این شهرستان غرق شدند.

آیت فرخ‌پور شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر اظهار داشت: این ۲ جوان به نام‌های کیوان و سینا کرمی اهل روستای گاوزرده پلدختر، اقدام به شنا در رودخانه کشکان در حوالی روستای گل‌گل کرده بودند، که در رودخانه غرق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون جسد بی‌جان این ۲ جوان با وجود تلاش چند ساعته نیروهای آتش نشانی و خدمات ایمنی پلدختر و اهالی محل رویت نشده است.

رییس اداره آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرستان پلدختر از مردم به ویژه جوانان خواست باوجود فصل گرما اما به علت مشخص نبودن عمق بسیاری از نقاط رودخانه‌ها و آب‌های آزاد شهرستان و تغییر بستر آن بر اثر سیل سال گذشته، به ویژه از شنا کردن در  رودخانه کشکان به جد خودداری کنند.

فرخ پور عنوان کرد: گرمای شدید تابستان امسال، علیرغم تخریب و آسیب جدی استخر شنای پلدختر براثر سیل فروردین ماه سال 1398، جوانان را به سمت شنا در رودخانه کشکان و محل‌های ناامن سوق می‌دهد و منجر به این گونه حوادث ناگوار و عزادار شدن برخی خانواده‌ها می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نوجوان آتش نشانی رودخانه کشکان شنا رودخانه کشکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۷۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد جوان مفقود شده در یاسوج پیدا شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج از پیدا شدن جسد جوان مفقود شده در یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد رستمی، امروز_ چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جسد جوان ۳۲ ساله‌ای که در شهر یاسوج مفقود شده بود، پیدا شد.

وی افزود: جسد این جوان در منطقه بالای آبشار شهر یاسوج پیدا شد و علت مرگ مشخص نیست.

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت: عملیات جست‌وجوی این جوان از روز گذشته شروع شد و نیروهای جست‌وجوگر با کمک آتش‌نشانی، هلال احمر و نیروهای مردمی ساعاتی پیش موفق شدند جسد این جوان را پیدا کنند.

به گزارش ایمنا، روز گذشته خانواده این جوان ۳۲ ساله با سازمان آتش‌نشانی تماس برقرار کردند و گفته‌اند که فرزندمان تماس گرفته و گفته است که حالم خوب نیست.

این فرد با مادر و برادرش صحبت و اذعان کرده که حالش خوب نیست، فرد گمشده ابتدا به خانواده‌اش گفته که در تنگ گنجه‌ای است و بعد گوشی او را ردیابی کرده و متوجه رد گوشی وی در منطقه ابوذرها شدند و نیروهای جست‌وجو به منطقه اعزام شدند.

کد خبر 745449

دیگر خبرها

  • تلاش آتش نشانان شیرازی جهت جستجو و نجات ۲ کودک
  • شهردار منطقه ۱۱ تهران : برخی سازمان ها به آتش نشانی اجازه بازدید ایمنی نمی‌دهند
  • معرفی شرکت‌های صلاحیت‌دار کرمان برای ارائه خدمات ایمنی و آتش‌نشانی
  • برخی سازمان‌ها به آتش نشانی اجازه بازدید ایمنی نمی‌دهند
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • بیش از ۲ هزار عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر انجام شد
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • جسد جوان مفقود شده در یاسوج پیدا شد
  • محدوده بازار تهران رکورددار ساختمان‌های ناایمن