Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@12:19:31 GMT

کرونا را بیشتر مردان می گیرند یا زنان؟

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۷۸۶۳

کرونا را بیشتر مردان می گیرند یا زنان؟

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند گفت: بیماری کرونا، مردان را بیش از بانوان درگیر می‌کند. با این پنج شنبه برنا همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانید.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ فرشید عابدی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برطبق بررسی‌ها، میانگین سن افرادی که گرفتار کرونا ویروس شده‌اند ۴۹ سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این ویروس در افراد زیر 14 سال مشاهده نشده، افزود: برای پیشگیری از این بیماری، افراد باید مواد پروتئینی را پیش از مصرف، خوب بپزند.

 معاون آموزشی و خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به علائم این بیماری، تصریح کرد: برخی افراد که به این ویروس مبتلا می‌شوند، بدون علامت هستند و در برخی دارای علامات خفیف، برخی علامات شدید و در برخی به صورت نارسایی‌های حاد تنفسی بروز می‌یابد.

عابدی با بیان اینکه 98 درصد افراد در ابتدای این بیماری تب می‌کنند، اظهار کرد: این تب بیش از ۳۸ درجه است.

وی یادآور شد: سرفه، درد عضلات، سردرد، خلط خونی، خلط همراه با تنگی نفس و تنفس تند از علائم این بیماری است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند بیان کرد: اینگونه نیست که هر فردی به این بیماری مبتلا شود، مرگش حتمی باشد و همانطور که می‌بینیم از بین آمار اعلامی چین، آمار مرگ و میر ناشی از این بیماری کمتر از سه درصد است.

جلال احمدی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند نیز در این نشست اظهار کرد: آمادگی‌هایی در مورد شیوع احتمالی بیماری در استان و پیشگیری و آموزش به مردم کسب شده است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین اصل آموزش است و محتویات آموزشی در این خصوص آماده شده که به زودی از طریق رسانه‌های معتبر منتشر خواهد شد، یادآور شد: بخش ویژه ایزوله را در بیمارستان بیرجند پیش‌بینی کرده‌ایم تا این بیماری در صورت بروز در استان، شیوع فراگیر نداتشته باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۷۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای

تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در مرحله اول کاپ جهانی شانگهای با شکست مقابل حریفان خود از صعود بازماندند.

به گزارش ایسنا، مسابقات مرحله مقدماتی مرحله اول کاپ جهانی شانگهای چین در بخش تیمی ریکرو برگزار شد و کمانداران ایران به مصاف رقبای خود رفتند.

تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی پس از استراحت در دور نخست بازی‌های حذفی در دور دوم به مصاف تیم آمریکا رفت و با نتیجه ۵ بر یک شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

تیم ریکرو بانوان نیز با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی هر چند در دور نخست بازی‌های حذفی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی رسید اما در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه ۶ بر صفر مقابل تیم کره‌جنوبی شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • روشی که طول عمر شما را بیشتر می‌کند
  • در اکثر خانواده‌های ایرانی یک مورد ابتلا به سرطان دیده می‌شود | ابتلای مردان به این سرطان بیشتر شده است
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در بی.‌آرتی + فیلم