Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به انهدام چهار باند قاچاق سلاح در استان طی سال جاری، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۶۹۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس امنیت عمومی استان مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق اسلحه و اینکه با وارد کردن تعدادی سلاح از کشورهای همجوار به کشور قصد دارند آن‌ها را از استان های همجوار وارد کرمانشاه کنند، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و اشراف اطلاعاتی خود موفق به شناسایی مسیر حرکتی خودروهای قاچاقچیان شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی و مدتی تعقیب نامحسوس، آن‌ها را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی از خودروهای سواری توقیفی، ۴۷ قبضه اسلحه شکاری - شورشی کشف و در این راستا 2 نفر هم دستگیر شدند و تلاش برای دستگیری دیگر اعضای باند ادامه دارد.

وی با اشاره به انهدام چهار باند قاچاق سلاح در استان طی سال جاری، افزود: از ابتدای سال تاکنون ۶۹۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اهتمام پلیس برای ایجاد فضایی آرام و با ثبات در جامعه، گفت: همه فعالیت‌های قاچاقچیان و مجرمان تحت رصد است و پلیس قاطعانه با آنان برخورد می کند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه انهدام باند سلاح قاچاق فرمانده انتظامی استان کرمانشاه سردار علی اکبر جاویدان باند قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۸۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند جویندگان گنج در رودبار

فرمانده انتظامی رودبار از شناسایی و دستگیری اعضای باند سه نفره حفاری غیرمجاز در یکی از روستاهای بخش خورگام این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل پایگاه خبری پلیس گیلان، عیسی روشن‌قلب اظهار کرد: مبارزه با سودجویانی که با چپاول میراث گذشتگان به دنبال رسیدن به مقاصد شوم خود هستند، همواره در اولویت کار مجموعه انتظامی قرار دارد.

وی با بیان اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر انجام حفاری غیرمجاز در یکی از روستاهای بخش خورگام شهرستان رودبار، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: مأموران انتظامی با تحقیقات نامحسوس و اطمینان از صحت موضوع به محل مورد نظر اعزام و سه نفر را حین حفاری غیرمجاز برای کشف عتیقه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار خاطرنشان کرد: متهمان ۳۹، ۴۲ و ۴۴ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه میراث فرهنگی مربوط به پیشینه تاریخی هر ملت و قوم است و باید به عنوان میراث آیندگان حفظ شود، تصریح کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 744837

دیگر خبرها

  • انهدام باند کلاهبرداران اسکیمری در کرمانشاه
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در خراسان جنوبی
  • وقوع تیراندازی با سلاح شکاری در گرمسار/ضارب دستگیر شد
  • دستگیری باند جویندگان گنج در رودبار
  • زورگیران اتوبان صدر اسلحه داشتند | این مجرمان را درس عبرت بقیه می‌کنیم | تشکر پلیس از کسی که فیلم گرفت
  • کشف ۲۶ هزار و ۲۸۳ لیتر انواع سوخت قاچاق
  • کشف ۱۰۰ قبضه سلاح شکاری در لرستان
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف ۱۰۰ قبضه سلاح شورشی و شکاری در لرستان
  • انهدام باند قاچاق اسلحه و مهمات در لرستان