Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@03:56:45 GMT

شه‌بخش: سطح بوکس از همه ورزش‌ها بالاتر است

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۸۱۹۰

شه‌بخش: سطح بوکس از همه ورزش‌ها بالاتر است

بوکسور تیم ملی گفت: منتظر هستیم بیماری کرونا فروکش کند تا با آغاز اردوهای تیم ملی بوکس از بلاتکلیفی در بیاییم.

به گزارش ''ورزش سه'' و به نقل از فارس، دانیال شه‌بخش در خصوص پیگیری تمریناتش، اظهار داشت: پس از همه گیری بیماری خطرناک کرونا برای دور نشدن از مرز آمادگی و فرم ایده آل همیشه به  صورت انفرادی تمریناتم را انجام داده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین هر روز به صورت آنلاین زیر نظر کادر فنی تیم ملی بوکس به مرور برنامه‌های تمرینی می‌پردازیم. 

 

وی با ابراز امیدواری برای آغاز هر چه زودتر اردوهای تیم ملی بوکس، یادآور شد: فقط منتظر هستم این شرایط به اتمام برسد تا اردوهای تیم ملی آغاز شود و از بلاتکلیفی دربیایم. برگزاری اردوهای تیم ملی کار را برای آماده سازی المپین‌ها راحت‌تر می‌کند تا هر چه بهتر برای رسیدن به هدف‌مان آماده شویم. در اردوی تیم ملی با تمرکز و دقت بیشتر می توان کار را دنبال کرد تا بهترین نتیجه را در بازی‌های المپیک به دست بیاوریم.

 

بوکسور 57 کیلوگرم کشورمان با اشاره به اینکه نمی‌توان در این اوضاع هیچ گله و شکایتی داشت، تاکید کرد: با شیوع ویروس کرونا در سراسر دنیا تمام برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و ... متوقف شد. اگر کرونایی وجود نداشت، هم اکنون خود را برای افتتاحیه بازیهای المپیک توکیو آماده می‌کردیم و با این شرایط اعتراضی مورد قبول نیست. 

 

وی درباره روز جهانی رشته ورزشی بوکس نیز افزود: دیروز روز جهانی بوکس بود ولی متاسفانه همگیری بیماری کرونا باعث شد؛ روز باشکوهی برای ما بوکسورها بدون هیچ جشن و مراسمی رقم بخورد. من از بوکس لذت می‌برم و اعتقاد دارم رشته ما سطحش از همه رشته‌‌ها بالاست و برگزاری بازی‌های المپیک در شان، قد و قواره بوکس است.

 

شه بخش با اشاره به اعلام تاریخ رقابت‌های جهانی بوکس به میزبانی پاریس، خاطرنشان کرد: بوکسورهای سراسر جهان که سهمیه حضور در بازی‌های المپیک توکیو را کسب کرده‌اند، در مسابقات جهانی پاریس نمی‌توانند مسابقه بدهند. ولی با توجه اینکه در این مدت، بازی‌های کمی را انجام داده‌ایم، با حضور در این پیکارها می‌توانیم اردوی مشترک و تدارکاتی را با برخی از کشورها داشته باشیم و با بازنده‌های این مسابقات بوکس انجام دهیم.

بوکس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بوکس اردوهای تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۸۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم

روسیه از حضور ورزشکارانش در المپیک ۲۰۲۴ به میزبانی فرانسه حمایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگ ماتیتسین، وزیر ورزش روسیه با وجود محدودیت‌های اعمال شده، از حضور ورزشکاران روس در مسابقات بین‌المللی و المپیک حمایت کرد.

اظهارات جدید شهردار پاریس درباره امنیت المپیک 2024

وزیر ورزش روسیه گفت: تحت هیچ شرایطی نباید امروز تعطیل باشیم. قطع رابطه با فدراسیون‌های جهانی به طور کامل یا حتی موقت، با وجود موضع بعضاٌ تبعیض‌آمیز آنها غیرممکن است. من معتقدم که باید به شرکت ادامه دهیم، باید برنده شویم، باید به دنبال حق رقابت باشیم، از جمله در المپیک.

پیش از این برخی فدراسیون‌های ورزشی روسیه حضور ورزشکاران این کشور در المپیک پاریس با پذیرش شروط تعیین شده از سوی کمیته بین‌المللی المپیک را خائنانه اعلام کرده بودند.

در حدود 40 ورزشکار روسیه فقط در رشته‌های انفرادی المپیک پاریس در وضعیت بی‌طرف و با پذیرش معیارهای موردنظر کمیته بین‌المللی المپیک می‌توانند رقابت کنند.

بازی‌های المپیک 2024 پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست (5 تا 21 مرداد) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم
  • سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا در استان کرمانشاه
  • اردوی تیم ملی بوکس نونهالان کشور در شهرکرد
  • نخستین مشارکت ایران درمجمع کنفدراسیون پنتاتلون
  • نخستین مشارکت ایران درمجمع کنفدراسیون پنتاتلون آسیا باحضور گودرزی
  • ملاقات عالیشاه و سیدجلال در تالار مشاهیر
  • به دل آب مى زنيم براى اولين سهميه‌هاى دو نفره