Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@15:04:30 GMT

روزی برای انتصاب های جدید در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۸۲۱۶

روزی برای انتصاب های جدید در هرمزگان

فریدون همتی استاندار هرمزگان با صدور احکام جداگانه ای محمد کناری را به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان بندرعباس و حمزه بی نیاز را به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ابوموسی منصوب کرد.

حمیدرضا سطوتی نیز با حکم استاندار هرمزگان به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان ابوموسی منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی در حکم دیگری عباس ماژین را به سمت مدیرکل حراست استانداری هرمزگان و مجید سلحشور را به سمت سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب منصوب کرد.

با حکم استاندار هرمزگان  معاون تشکل ها و مشارکت‌ های اجتماعی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی و معاون دفتر امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان منصوب شدند.

همتی در این احکام محمدرضا پاکروان را به سمت معاون تشکل ها و مشارکت‌ های اجتماعی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و مرضیه پرکم را به عنوان معاون دفتر امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان منصوب کرد.

برچسب‌ها استانداری هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری هرمزگان استانداری هرمزگان استانداری هرمزگان دفتر امور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۸۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت

به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با صدور حکمی، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا عاشوری را به عنوان مشاور در امور روحانیت منصوب کرد.   مشاوره در امور دینی و مذهبی، مشارکت در تصمیم سازی ها با رویکرد دینی، ارتباط با حوزه های علمیه، مساجد، ستادهای نماز جمعه، اماکن‌زیارتی، هیات‌های مذهبی و سایر نهادهای دینی مرتبط و ایجاد بستر تعامل و هم اندیشی مدیریت استان با علما، روحانیت و حوزه های علمیه به منظور ارتقاء کیفی برنامه ریزی های استانی در پرتو فرهنگ متعالی استان از جمله وظایفی است که استاندار از مشاور امور روحانیت انتظار دارد.   ارائه مشاوره های مورد نیاز در بهره گیری از ظرفیت های علمی و اخلاقی و معنوی و تبلیغی علما و نخبگان و اندیشمندان حوزوی استان، ارائه مشاوره در تقویت نهادهای مذهبی و حمایت از مبلغین فرهنگ دینی و برگزاری جلسات منظم با نماینده ولی فقیه در استان، ائمه جمعه و جماعات و مسئولین تبلیغی استان بمنظور هماهنگی و ارتقاء سطح تفاهم و همکاری ها نیز از دیگر مواردی است که استاندار از مشاور امور روحانیت انتظار پیگیری دارد.   حجت الاسلام عاشوری فرزند شهید حاج شیخ ابوتراب عاشوری شهید انقلاب اسلامی است که در امور فرهنگی و دینی سابقه فعالیت دارد.  

دیگر خبرها

  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان
  • انتصاب نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صداوسیما
  • انتصاب مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی