Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@13:20:22 GMT

انهدام باندقاچاق سلاح درکرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۸۳۵۲

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام باند قاچاق سلاح و کشف ۴۷ قبضه سلاح با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی خبر داد. ناطقان: به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس امنیت عمومی استان مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق اسلحه و اینکه با وارد کردن تعدادی سلاح از کشورهای همجوار به کشور قصد دارند آنها را از استان‌های همجوار وارد کرمانشاه کنند، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: مأموران با انجام تحقیقات گسترده و اشراف اطلاعاتی خود موفق به شناسایی مسیر حرکتی خودروهای قاچاقچیان شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی و مدتی تعقیب نامحسوس، آنها را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی از خودروهای سواری توقیفی، ۴۷ قبضه اسلحه شکاری - شورشی کشف و در این راستا ۲ نفر هم دستگیر شدند و تلاش برای دستگیری دیگر اعضای باند ادامه دارد.

این مقام انتظامی با اشاره به انهدام ۴ باند قاچاق سلاح در استان در سال جاری افزود: از ابتدای سال تاکنون ۶۹۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

سردار جاویدان با اشاره به اهتمام پلیس برای ایجاد فضایی آرام و با ثبات در جامعه، گفت: همه فعالیت‌های قاچاقچیان و مجرمان تحت رصد است و پلیس قاطعانه با آنان برخورد می‌کند.
منبع: تابناک برچسب ها: انهدام ، قاچاق ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: انهدام قاچاق ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۸۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان در خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از منازل و اماکن خصوصی در شهرستان خرم‌آباد، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای باند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی و انجام عملیات منسجم و غافلگیرانه ۳ نفر از سارق و یک نفر مال‌خر را دستگیر و برای انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی لرستان، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به‌عمل‌آمده به ۲۶ فقره سرقت منازل و اماکن خصوصی اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار الهی از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه رفت‌وآمد مشکوک افراد ناشناس، خصوصاً در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

کد خبر 6088435

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی