Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از تسنیم، سیروس دین‌محمدی درباره دیدار فردا (پنجشنبه) تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل استقلال در هفته بیست‌وششم لیگ برتر، اظهار داشت: مطمئناً بازی برای هر دو تیم سخت است. نساجی و استقلال شرایط‌شان بهتر شده است و امیدوارم بازی زیبایی را ببینیم. سعی می‌کنیم با همه وجود بازی کنیم و سه امتیاز را بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اینکه محمود فکری، تقابل فردا را خانوادگی توصیف کرده است، گفت: دقیقاً همین‌طور است، چرا که همه اعضای کادر فنی دو تیم برای استقلال زحمت کشیده‌اند. اگر چه همه از خانواده استقلال هستیم، اما زمین جای رقابت است. درست است که اعضای کادر فنی نساجی را به‌عنوان استقلالی می‌شناسند، اما در حال حاضر عضو تیم نساجی هستیم و می‌خواهیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره حضور فرهاد مجیدی و مجید نامجومطلق در نیمکت استقلال تصریح کرد: نامجومطلق و مجیدی برای استقلال زحمت کشیدند و امروز در کادر فنی استقلال حضور دارند. تقابل ما با آنها تقابل بازیکنان قدیمی استقلال است که در دهه‌های 70 و 80 برای این تیم بازی کرده‌ایم. حنیف عمران‌زاده با وجود اینکه جوان است، اما دهه هشتاد برای استقلال بازی کرده است.

دین‌محمدی با اشاره به نبود تماشاگران در دیدار فردا گفت: اگر بازی با حضور تماشاگر برگزار می‌شد، شاهد تماشاگران زیادی بودیم. نساجی طرفدار زیادی دارد و حضور همزمان تماشاگران استقلال و نساجی می‌توانست هیجان بازی را بیشتر کند و به مسابقه جذابیت بدهد، اما متأسفانه ویروس کرونا کمر همه را شکسته است.

104 / 351 سیروس دین محمدی نساجی مازندران محمود فکری استقلال

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سیروس دین محمدی نساجی مازندران محمود فکری استقلال دین محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۸۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان این روزها تمرینات خود را برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر تیم استقلال آبی پوش ملاثانی آماده می‌کند. محمد دانشگر مدافع سپاهان که در بازی با صنعت نفت آبادان از ناحیه کتف دچار مصدومیت شده بود در آخرین تمرین زردپوشان پا به توپ شد اما کماکان نمی‌تواند در ترکیب سپاهان قرار گیرد.

پیام نیازمند و نیما میرزازاد دو دروازه‌بان تیم سپاهان هم هر دو بدون هیچ مشکلی تمرینات را پشت سر گذاشته‌اند و با توجه به عملکرد خوب میرزازاد در بازی‌های اخیر، ممکن است «ژوزه مورایس» او را به نیازمند در این بازی جام حذفی ترجیح دهد.

دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی در ورزشگاه شهدای فولاد و از ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود.

کد خبر 6087955

دیگر خبرها

  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال