Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینی گفت: با حضور استاندار گلستان، عملیات متمرکز احداث ۶۵ واحد مسکونی ویژه ایتام استان گلستان با اعتبار ۶ و نیم میلیارد تومان توسط بنیاد مسکن استان گلستان آغاز شد.

«سیدمحمد حسینی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: آئین اتمام عملیات بازسازی واحدهای خسارت دیده از سیل در شهرستان آزادشهر و بهره برداری از چهار هزار و 403 مین واحد مقاوم سازی شده در این شهرستان صبح امروز (پنجشنبه 2 مرداد) با حضور استاندار گلستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان افزود: در حال حاضر ۱۰۰ واحد در شهرستان آزادشهر و ۱۰۰ واحد در شهرستان رامیان با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان در حال ساخت است.

 

وی اظهارداشت: همچنین صبح امروز با حضور استاندار گلستان، ۱۱۵ پروژه عمرانی حوادثی سیل ۹۸ در ۱۰۵ روستا با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان به صورت متمرکز در روستای عطا بهلکه شهرستان آزادشهر مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

حسینی ادامه داد: با بهره برداری از 4 هزار و 403 مین واحد مقاوم سازی شده توسط بنیاد مسکن استان در روستای نظرچاقلی شهرستان آزادشهر، عملیات بازسازی واحدهای خسارت دیده از سیل در این شهرستان به اتمام رسید.

 

وی افزود: همچنین عملیات متمرکز احداث ۱۲ واحد خانه عالم در شهرستان رامیان با اعتبار ۸۴۰ میلیون تومان توسط بنیاد مسکن استان گلستان آغاز شد.

 

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: با حضور استاندار، عملیات متمرکز احداث ۶۵ واحد مسکونی ویژه ایتام استان گلستان با اعتبار ۶ و نیم میلیارد تومان توسط بنیاد مسکن استان گلستان آغاز شد.

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسکن ایتام مدیرکل بنیاد مسکن گلستان افتتاح پروژه توسط بنیاد مسکن استان حضور استاندار شهرستان آزادشهر میلیارد تومان استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۸۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۳ هزار و ۱۸۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در اردبیل

محبوب حیدری در حاشیه بازدید از شهرک شهید سید جعفر خراسانی شهر اردبیل، اظهار کرد: در شهرک شهید سید جعفر خراسانی شهر اردبیل ۳ هزار و ۱۸۰ واحد مسکونی در برنامه احداث طرح نهضت ملی مسکن متقاضیان قرار دارد که از این تعداد ۶۹۷ واحد مسکونی در حال اجرا توسط پیمانکاران سازنده بوده و ساخت بقیه واحد‌ها نیز به محض انجام فرآیند عقد قرارداد و تخصیص زمین، نسبت به شروع عملیات اجرایی اقدام خواهیم کرد.

او افزود: در شهرک شهید خراسانی تخصیص زمین به ۴ شرکت ساختمانی انجام یافته و نسبت به تجهیز کارگاه و شروع عملیات اجرایی اقدام کرده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: با توجه به گزارش اجرایی مراحل ساخت، مقرر شد پیمانکاران سازنده در احداث واحد‌های مسکونی با رعایت مشخصات فنی و کیفیت کار، تسریع در اجرای آن را نیز در برنامه کاری خود قرار دهند.

حیدری با توجه به اهمیت حل مشکل مسکن و اولویت آن در برنامه‌های اداره کل راه و شهرسازی، در این بازدید از معاون مسکن و ساختمان خواستار پیگیری مداوم برای تسریع در عملیات اجرایی احداث این واحد‌ها شد.

او با بیان اینکه کیفیت طرح‌های نهضت ملی مسکن در اولویت قرارگرفته است، افزود: موظف هستیم واحد‌های مسکونی با کیفیت بالا و استاندارد به مردم و متقاضیان که عمدتا از اقشار ضعیف جامعه هستند تحویل دهیم و در این موضوع هیچ بهانه، کم‌کاری و قصور را قبول و تحمل نخواهیم کرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • احداث ۳ هزار و ۱۸۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در اردبیل
  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده است
  • آماده‌سازی بزرگ‌ترین پروژه نهصت ملی مسکن در اشتهارد
  • ۱۸۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در البرز احداث می‌شود
  • بیش از ۲ میلیون خانه در حال ساخت است
  • ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار خانه در حال ساخت است
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • آغاز ساخت ۷هزار و ۵۴۲ واحد مسکونی در قم از سال ۱۴۰۰
  • طرح نهضت ملی مسکن دلیجان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ۷۵۰ واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر افتتاح می‌شود