Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: برای جلوگیری از آبیاری مزارع سبزیکاری با فاضلاب، نظارت‌های شدیدی اعمال می‌شود. - اخبار استانها -

‌محمد خیراندیش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: بازدیدهای مشترکی با نماینده جهاد کشاورزی از مزاع سبزیکاری داشتیم و کیفیت آب مورد استفاده در کشاورزی مناطق مختلف همدان مورد ارزیابی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه آبیاری محصولات کشاوری به ویژه سبزیجات خطر ابتلا به بیماریهای منتقله از آب و غذا را افزایش می‌دهد، تصریح کرد: کشاورزانی که از آبیاری ناسالم استفاده کنند به عنوان متخلف شناخته و به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان با بیان اینکه بازدید های ما از مزارع به صورت سرزده است، ابراز کرد: در سال گذشته چندین هکتار از مزارعی که با فاضلاب آبیاری شده بود، تخریب شد.

متخلفان آبیاری مزارع با پساب تصفیه خانه در اردبیل به دستگاه قضایی معرفی شدندکردستان| آب آلوده به کود شیمیایی 57 رأس گوسفند را در قروه تلف کردکرمانشاه| آب آلوده به سموم کشاورزی 72 رأس گوسفند را در ماهی‌دشت تلف کرد

خیراندیش با اشاره به اینکه هیچ کشاورزی حق آبیاری مزارع با فاضلاب و آب ناسالم را ندارد، تاکید کرد: تاکنون مزارع مناطقی مانند قاسم آباد، امزاجرد، خضر و بلوار آیت الله نجفی مورد ارزیابی قرار گرفته و مابقی نیز در دستور کار است.

وی با بیان اینکه سبزیجاتی که با فاضلاب آبیاری شدند از نظر ظاهری نشانه قابل تشخیصی برای مصرف کنندگان ندارد، عنوان کرد: از مردم می‌خواهیم مزارع سبزیکاری متخلف را گزارش دهند.

انتهای پیام/‌743 /ش

R41405/P/S6,75/CT1 بیشتر بخوانید... استاندار فارس: آبیاری زمین‌های کشاورزی با فاضلاب ممنوع است قصه پرغصه ورود فاضلاب به رودخانه قره‌سو کرمانشاه+ تصاویر شلاق ناکارآمدی مدیریتی بر تن محیط زیست دزفول/ آبیاری اراضی کشاورزی ‌با فاضلاب‌+تصاویر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... استاندار فارس: آبیاری زمین‌های کشاورزی با فاضلاب ممنوع است قصه پرغصه ورود فاضلاب به رودخانه قره‌سو کرمانشاه+ تصاویر شلاق ناکارآمدی مدیریتی بر تن محیط زیست دزفول/ آبیاری اراضی کشاورزی ‌با فاضلاب‌+تصاویر پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش| اما و اگرهای ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان/ ‌قانون ۶۰روزه‌ای که ابلاغیه آن ۶۰۰روزه شد ۲ رکورد تلفات جانی ناشی از ابتلا به کرونا در آذربایجان‌شرقی شکسته شد ۳ به مناسبت پرواز جاودانه شهید دوران|در رثای خلبانی که صدام برای سرش جایزه گذاشت/ داغ‌هایی که شهید دوران بر دل رژیم بعث گذاشت ۴ سرمایه‌گذاری مطلوب هندی‌ها در بندر چابهار‌/ اجرای تعهد ۸۵میلیون‌دلاری تجهیزاتی/ قرارداد "BOT" فعال خواهد شد ۵ آزمایش موفق ۳ داروی درمان و پیشگیری از کرونا در آذربایجان شرقی / داروها روی ۳۰۰ نفر آزمایش موفق داشت ۶ عضو کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس: قیمت فعلی ارز واقعی نیست ۷ معاون وزیر بهداشت: ‌‌مردم کرونا را ساده‌انگاری کردند / انتقاد از رفت و آمدهای خانوادگی / خرید ۴ هزار ونتیلاتور از شرکت‌های دانش بنیان ۸ نمایش زیباترین دست‌بافت‌های ایران در کهن‌شهر همدان+تصاویر مهمترین اخبار استانها فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص): در اجرای پروژه‌ها مشارکتی با خارجی‌ها نداریم/ هیچ‌گاه ‌دنبال سود نیستیم+ فیلم انهدام باند قاچاق سلاح در کرمانشاه / کشف ۶۹۷ قبضه سلاح جنگی، شورشی و شکاری از قاچاقچیان گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با خانواده شهید حافظ امنیت کشور/ روایتی از ولایتمداری شهید امیدی گزارش مردمی| قصه پر غصه مردم منطقه ‌کاجوی ‌قصرقند/ طغیان رودخانه مسیرهای ارتباطی را مسدود کرد+ فیلم مهمترین اخبار تسنیم واکنش سخنگوی وزارت خارجه به ادعاها درباره خرابکاری و حملات سایبری فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص): در اجرای پروژه‌ها مشارکتی با خارجی‌ها نداریم/ هیچ‌گاه ‌دنبال سود نیستیم+ فیلم تونسی‌ها و بزرگداشت پیروزی مقاومت در جنگ ۳۳ روزه؛ «یقین به پیروزی و زوال اسرائیل» وزیر بهداشت: تست‌‌های اولیه "واکسن کرونا" را پاس کرده‌‌ایم درخواست علمای اهل‌سنت از مردم استان گلستان/ دیدو بازدیدهای عیدقربان را تعطیل کنید درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۸۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تشدید نظارت بر صحت عملکرد نازل‌های سوخت در یزد

حمید مطهری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به سفرهای نوروزی و افزایش مسافرت‌های نوروزی، به منظور نظارت بر عملکرد جایگاه های عرضه سوخت مایع، بازرسان اداره کل استاندارد استان یزد به همراه نمایندگانی از شرکت پخش فرآورده های نفتی، صحت عملکرد نازل های سوخت مایع را با هدف جلوگیری از کم ‌فروشی در توزیع سوخت مایع، مورد ارزیابی قرار دادند.

وی در مورد جزئیات اجرای طرح بیان کرد: در این بازرسی‌ها، نازل‌های سوختی که ‌خارج از حدود استاندارد بودند در همان زمان توسط نماینده شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان تنظیم و اصلاح شده و مجدد مورد آزمون صحت سنجی قرار گرفتند.

مدیرکل استاندارد استان یزد ادامه داد: نازل هایی که مشکل آنها با تنظیم مجدد رفع نشود از چرخه سوخت رسانی خارج شده و بهره برداری مجدد از این نازل‌ها، مشروط به تعمیر و اخذ تائیدیه خواهد بود.

مطهری بیان کرد: آزمون دوره ای نازل‌های سوخت سالانه دو بار توسط آزمایشگاه های همکار تائید صلاحیت شده انجام می گیرد و نازل هایی که در آزمون قبول شوند با برچسب تاییدیه آزمایشگاه نشانه گذاری می شوند.

وی از همشهریان یزد خواست: در هنگام سوخت گیری حتما به برچسب صحت عملکرد الصاق شده بر روی نازل های مربوطه توجه کنند.

کد خبر 6062321

دیگر خبرها

  • نظارت بر واحد‌های نانوایی قم تشدید شده‌است
  • توصیه‌های هواشناسی کشاورزی در استان یزد
  • انجام بیش از ۵ هزار بازدید بهداشتی در طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی
  • نظارت تعزیرات بر جایگاه‌های سوخت در قزوین تشدید می‌شود
  • تشدید نظارت بر ناوگان حمل و نقل اتوبوسی استان مرکزی
  • تامین آب مورد نیاز کشاورزی و آبیاری فضایی سبز با پکیج‌های تصفیه فاضلاب
  • تشدید طرح نظارت بر بازار ایذه
  • تجهیز ۲ هزار هکتار اراضی چهارمحال و بختیاری به آبیاری نوین
  • اجرای سامانه‌های نوین آبیاری از اولویت‌های اساسی جهاد کشاورزی
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر صحت عملکرد نازل‌های سوخت در یزد