Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@13:32:03 GMT

زیباسازی معابر و اجرای طرح‌های ترافیکی در آستارا

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۱۹۲۳۳

زیباسازی معابر و اجرای طرح‌های ترافیکی در آستارا

جواد معیتی روز پنجشنبه در شهرداری آستارا اظهار کرد: تنه درختان از پنج سانتی متر زیر خاک تا حداقل ۶۰ سانتی متر ارتفاع و حداکثر تا اولین شاخه فرعی با آب آهک رنگ آمیزی می شود و برای جلوگیری از آسیب اختلاف دمای شب و روز، ترک خوردگی، محافظت از خزه بستن و تمیزی آنها مفید است.

وی افزود: آب آهک حاوی ترکیبات غیرسمی، قارچ کش و ضد اشعه است و با ماندگاری زیاد، تنه درختان را می پوشاند و در تیرماه، درختان مرکبات و نهال ‌های زینتی خیابان‌ های شهرک عباس آباد، شهید رستمیان، انتهای خیابان پاسداران و پارک شهرک مهدی را برای مقابله با آفات و حشرات سمپاشی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار آستارا گفت: ساخت کانال هدایت آب‌ های سطحی، زیرسازی و تسطیح و تعویض چراغ‌ های روشنایی معابر، نظافت و شستشوی محوطه پایانه مسافربری و کانال‌ های شهری، آسفالت کوی و  ادامه محوطه سازی پارک تالاب استیل از عملکردهای شهرداری در تیرماه است.

معیتی ادامه داد: برای اجرای طرح های کاهش ترافیک نظیر خط کشی خیابان ها و نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی، ۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه می کنیم و مطابق مصوبه شورای ترافیک، اصلاح هندسی میدان شهدای گمنام شهر با هدف کاهش تصادفات آغاز شده است. 

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت، در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده و مرکز آن با هزار هکتار وسعت، جزو ۲۰ شهر گردشگرپذیر ایران است.

برچسب‌ها آستارا تنظیف مدیریت شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا تنظیف مدیریت شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور آستارا تنظیف مدیریت شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۱۹۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط‌کشی محوری معابر منطقه۸ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شهر دار منطقه ۸ تهران گفت: همزمان با تغییر فصل و مساعد شدن شرایط جوی این عملیات به منظور آشکارسازی خطوط عبوری معابر، انتظام ترافیکی و ارتقاء ایمنی تردد عابرین پیاده و وسایل نقلیه از ابتدای انجام شد.

فاطمه تنهایی افزود: اجرای عملیات خط‌کشی در ۴ بخش خط‌کشی محوری، بلوک عابر پیاده، ایستگاه‌های حمل‌و‌نقل عمومی، ترسیم نوشتار و علائم ترافیکی ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • وضعیت آسفالت شهر قزوین مناسب نیست
  • خط‌کشی محوری معابر منطقه۸ تهران
  • گره‌گشایی از ترافیک تبریز با مسیرگشایی معابر
  • حمایت شهرداری کرمانشاه از احداث پارکینگ طبقاتی در معابر پرتردد شهر
  • اجرای محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در اردبیل
  • پیروزی مس کرمان برابر شهرداری آستارا در لیگ یک فوتبال
  • فاز پنجم عمار یاسر به میدان سپاه می‌رسد
  • اجرای ۲۰ کیلومتر مسیرگشایی در معابر تبریز
  • تشکری هاشمی: پلیس راهور از ورود موتور به پیاده رو ممانعت جدی کند | موانع فلزی در پیاده روها بازدارنده نیستند
  • تولید ۶۷ هزار و ۷۳۱ تن آسفالت در شهرکرد