Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» سیدعلی موسوی، نمایندۀ مردم ملکان، لیلان و مبارک‌شهر در مجلس یازدهم رئیس فراکسیون «مناطق محروم و شهرهای در حال توسعه» شد.

موسوی در گفت‌وگو با «نماینده» در تشریح اهداف این فراکسیون اظهار داشت: به دنبال توسعه متوازن تمامی شهرهای کشور هستیم و اشتغالزایی در مناطق کمتر توسعه یافته را پیگیری می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: در این مناطق باید به طرح‌هایی که در راستای جهش تولید هستند کمک قابل توجهی صورت بگیرد.

وی تقویت زیرساخت‌ها در مناطق محروم را یکی از ضروریات دانست و اقدام در جهت گرفتن اذن مقام معظم رهبری برای اختصاص منابعی از صندوق توسعه ملی توسط فراکسیون را یکی از برنامه‌های خود اعلام کرد.

موسوی معتقد است: توسعه متوازن و ایجاد اشتغال در شهرهای کوچک، باعث مهاجرت معکوس شده و عاملی برای تمرکززدایی و کاهش تراکم جمعیت کلانشهرها خواهد شد.

وی عزت بخشیدن به نمایندگان را هدف آخر تأسیس این فراکسیون دانست و توضیح داد: وزرا و مسئولان باید در فراکسیون حضور یافته و نماینده‌ها مسائل و مشکلات این مناطق را به صورت عزت‌مندانه‌ای و در تعامل کامل میان دولت و مجلس حل و فصل کنند.

موسوی از آماده شدن طرح دوفوریتی «حمایت معیشتی از خانواده‌های نیازمند ۵ دهک پایین جامعه» خبر داد و گفت: این طرح با استقبال نمایندگان زیادی مواجه شده و به زودی در صحن علنی مجلس بررسی خواهد شد.

گفتنی است در فراکسیون «مناطق محروم و شهرهای در حال توسعه»  بیش از ۱۲۰ نماینده از مناطق محروم کشور عضویت دارند و از ابتدای مجلس یازدهم تا کنون جلسات متعددی برگزار کرده است.

منبع: نماینده

کلیدواژه: سیدعلی موسوی فراکسیون مناطق محروم نماینده نماینده ملکان مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۰۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است

دوم اسفندماه سال ۱۴۰۲ بود که نماینده رسمی نوکیا در ایران اعلام کرد؛ «این شرکت غیر از نماینده رسمی خود در حال حاضر هیچ مجوزی برای تولید تلفن همراه نوکیا در ایران به هیچ شرکتی نداده است.»

به گزارش فرهیختگان، این موضوع نشان داد شرکت «آتیلا همراه ایهان» که با استفاده از این برند، نوکیای تقلبی وارد بازار می‌کند و همچنین سبب شد تا شرکت نوکیا از آن شکایت کرده و رسانه‌ها هم بار‌ها علیه این تولیدات تقلبی افشاگری کنند. سابقا نیز کوروش کمپانی با سو استفاده و کلاهبرداری از مردم به واسطه تقلب در ساخت گوشی‌های همراه دست به چنین اقدامی زده بود. 

حالا بعد از گذشت تقریبا دو ماه و پس از بازتاب گسترده این موضوع در رسانه‌های اجتماعی، سید کاظم موسوی، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در واکنش به حواشی به وجود آمده درباره تولید تلفن همراه نوکیا در داخل کشور بدون اخذ مجوز از شرکت خارجی اظهار کرد: «عرضه این نوع موبایل‌ها به منزله تضییع حقوق مصرف‌کنندگان است. همچنین وی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از عرضه نوکیای تقلبی گفت: فروش این نوع موبایل در بازار به دور از انصاف و حرام است. سازمان بازرسی کل کشور باید به این موضوع ورود کند.»

 

دیگر خبرها

  • عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است
  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند
  • نماینده اردبیل: معلوم نیست بانک مرکزی چه کار می‌کند!
  • نماینده مجلس لبنان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی، غافلگیر کننده و برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها بود
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • مجلس درباره مباحث ارزی و معیشتی مردم نشست برگزار کند