Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون جهانی وزنه برداری اعلام کرد به دلیل شیوع ویروس کرونا هیچ مسابقه ای تا چهار ماه دیگر برگزار نمی شود و البته احتمال لغو کامل مسابقات هم وجود دارد.

به گزارش ایسنا، فدراسیون جهانی وزنه برداری اعلام کرد به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از مسابقات وزنه برداری لغو و به تعویق افتاده است.  تقویم مسابقات هم به روز شد و تا نوامبر 2020 قرار نیست هیچ مسابقه وزنه برداری برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته امکان لغو مجدد مسابقات وجود دارد. مسابقات نوجوانان جهان هم طبق تقویم در نوامبر 2020 برگزار می شود که با توجه به شرایط موجود به نظر می رسد فدراسیون جهانی  مدتی دیگر اعلام کند که این رقابتها هم لغو شده است.

در حال حاضر فدراسیون جهانی فقط اعلام کرد   برگزاری مسابقات جوانان قاره آفریقا و پان آمریکن به ماه های نوامبر و دسامبر موکول شده است. 

با توجه به اینکه هنوز  سهمیه های وزنه برداری مشخص نشده است، وزنه برداران باید منتظر تصمیم فدراسیون جهانی باشند که چگونه سهمیه های المپیک را تعیین تکلیف می کند.

هنوز  فدراسیون جهانی در مورد برنامه خود برای سهمیه المپیک هیچ اطلاعی نداده است.  

انتهای پیام  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسیون وزنه برداری وزنه برداري فدراسیون جهانی وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۰۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ خدمتی پنجم شد و چهل امیرانی هفتم

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در پنجمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، نمایندگان کشورمان در تفنگ ۱۰ متر در خط آتش ایستادند.   روز گذشته و در پایان دور مقدماتی نجمه خدمتی با ثبت ۶۳۳ امتیاز به عنوان نفر دوم و شرمینه چهل امیرانی دیگر نماینده کشورمان با ۶۳۰/۴ امتیاز در رده هفتم ایستادند و فینالیست شدند.   در فینال تفنگ بادی ۱۰ متر نجمه خدمتی در رده پنجم ایستاد و شرمینه چهل امیرانی نیز هفتم شد. پیش از این در تفنگ ۱۰ متر ایران توسط شرمینه چهل امیرانی و فاطمه امینی دو سهمیه خود را برای حضور در المپیک کسب کرده بود.   مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور برزیل برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ خدمتی پنجم شد و چهل امیرانی هفتم
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • رقابت‌های کسب سهمیه المپیک؛ نوروزیان به خط آتش پاریس نرسید
  • تیراندازی انتخابی المپیک؛ نوروزیان ششم شد
  • رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • نوروزیان ششم شد
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| نوروزیان ششم شد