Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی شجاعی روز پنجشنبه در نشست بررسی و پیگیری مشکلات اقتصادی و عمرانی اسفراین که در صفی‌آباد برگزار شد،  اظهار داشت: این شهرستان به عنوان قطب صنعتی خرلسان شمالی و داربودن صنایع بزرگ، این قابلیت را دارد که نقش بسزایی در تامین نداشته های استان و کشور ایفا کند.

وی افزود: حل مشکلات واحدهای صنعتی پایین دستی صنایع بزرگ شهرستان اسفراین به عنوان قطب صنعتی استان باید پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاعی گفت : سمت و سوی اولویت سازمان صنعت، معدن و تجارت در اسفراین باید در راستای گسترش این نوع صنایع باشد.

وی با بیان اینکه سهم خراسان شمالی از تولید ناخالص ملی کمتر از نیم درصد و چرخ مالی استان هم سالانه فقط ۱۰۰ هزار میلیارد ریال است گفت: باید  از سرمایه گذاری در استان به طور جدی و عملی حمایت شود تا این شاخص ها تغییر کند.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری بجنورد با دارا بودن ۲ صنعت بزرگ مجتمع فولاد و لوله گستر و داشتن ده ها واحد صنایع پایین دستی به عنوان قطب صنعتی خراسان شمالی است.

برچسب‌ها اسفراین وزارت صنعت معدن و تجارت خراسان شمالی سرمایه گذاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسفراین وزارت صنعت معدن و تجارت خراسان شمالی سرمایه گذاری اسفراین وزارت صنعت معدن و تجارت خراسان شمالی سرمایه گذاری خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۰۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعت نساجی استان زنجان جزو صنایع برتر کشور است

مجید گلشنی منفرد شامگاه دیشب در جریان بازدید مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و نساجی وزارت صنعت، معدن و تجارت و نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از چند واحد نساجی و پوشاک استان زنجان گفت: تلاش ما توسعه کل حلقه های ارزش تولید در استان است و جهت گیری جذب سرمایه گذاری ها نیز با این رویکرد انجام می شود.

وی ادامه داد: بیشتر طرح های عمده صنعتی در این زمینه تا پایان امسال به مرحله بهره‌برداری می رسد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: بازدیدهای امروز در جهت تسهیل گری در راستای به ثمر رسیدن طرح های توسعه واحدهای بزرگ نساجی و پوشاک است و امیدواریم در آینده نزدیک با گشایش های صورت گرفته، شاهد گسترش فعالیت صنعت نساجی در استان باشیم.

وی با بیان اینکه حدود ۹۰ واحد در زمینه صنعت نساجی در استان زنجان فعال است، افزود: حدود هشت هزار نفر در واحدهای نساجی استان مشغول کار هستند.

«محسن گرجی» مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و نساجی وزارت صنعت، معدن و تجارت و «علی جدی» نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در جریان سفر یک روزه خود به استان زنجان از واحدهای «گروه صنعتی پر»، شرکت نیک ریس و شرکت سرجین بافت بازدید کردند.

«گروه صنعتی پر» در شهرستان ابهر به عنوان نخستین واحد تولید پارچه جین در کشور در حال فعالیت است و هم اکنون سه هزار نفر در آن مشغول به کار هستند که پیش بینی می شود با تکمیل طرح های توسعه ای این واحد این تعداد به چهار و ۵۰۰ نفر افزایش یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • ۱۲ واحد تولیدی در ارس در حال ساخت است
  • سرمایه‌گذاری عظیم برای انتقال آب به شهرک‌های صنعتی
  • «زیرساخت و انرژی» مشکل اصلی صنایع استان سمنان است
  • افتتاح طرح توسعه شرکت صنایع شیمیایی در سمنان
  • سند تحقق شعار سال تا یک ماه آینده تدوین شود
  • صنعت نساجی استان زنجان جزو صنایع برتر کشور است
  • شورای فعالان تربیتی در خراسان شمالی تشکیل شود
  • افزایش ۳۷ درصدی احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی خراسان شمالی
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان‌های دلیجان و محلات
  • صدور ۵۱۴ مجوز سه گانه صنایع دستی در خراسان‌شمالی