Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد در اولین جلسه هم‌اندیشی با مدیران و معاونین این شرکت، به نهادینه شدن تجارب موفق در حوزه برند و بازاریابی در بدنه شرکت تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام روابط عمومی پرداخت الکترونیک سداد، دکتر محمودزاده، مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد در این جلسه که چهارشنبه ۱ مردادماه در دفترمرکزی این شرکت برگزار شد با اشاره به ادامه رویه قبلی شرکت در جهت دستیابی به اهداف، یکی از آفت‌های مدیریت کشور را قناعت و بسنده کردن به شیب ملایم پیشرفت دانست و افزود: باید برای پیشرفت و دست‌یابی به اهداف با یک جهش بزرگ و روبه جلو گام برداریم و بتوانیم در این زمینه منشا اثر باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پرداخت الکترونیک سداد را مجموعه‌ای پویا، چابک و با نشاط عنوان کرد که پتانسیل بسیار بالایی برای رسیدن به اهداف پیش رو دارد و گفت: تنها نیاز است تا برخی پتانسل‌های بالقوه موجود، بالفعل شوند.

ایشان با اشاره به سهم بزرگ بانک ملی در بازار کشور، تاکید کرد: ما نیز به‌عنوان بازوی پرداختی این بانک باید تمام تلاش و سعی‌مان کسب سهم بیشتری از بازار باشد.

مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد در خصوص رفع مشکلات احتمالی موجود، گفت: در صورت وجود مشکلات باید نگاهمان به سطوح مدیریتی باشد و با برگزاری جلسات هم‌اندیشی، اهداف، ایده‌ها و چالش‌ها را طرح و اصلاح آنها را به‌منظور پیشرفت و پیشبرد اهداف به کار بگیریم.

محمودزاده در ادامه افزود: قطعا تلاشمان براین خواهد بود، به‌تمامی کارکنان نشان دهیم که نظرات، پیشنهادات و عملکرد فرد به فرد آنها می‌تواند اثرگذاری بسیاری بر روند پیشرفت شرکت داشته باشد، خصوصا در سطوح پشتیبانی که بی‌شک با یاری و تعهد در کنار یکدیگر به اهداف موردنظر خواهیم رسید.

ایشان ورود سهام شرکت به بورس را یکی دیگر از اهداف و برنامه‌های پیش رو دانست و گفت: به‌طور حتم واگذاری بخشی از سهام شرکت به کارکنان به‌منظور ایجاد حس مالکیت آنان نسبت به مجموعه سداد و بالابردن تعهد کاری می‌تواند منشا اثر بسیار خوبی باشد.

وی حرکت در یک مسیر منطقی و متعارف را ضرورت ادامه راه دانست و تاکید کرد: در این مسیر افزایش سهم تا ۲۵ درصد از سهم بازار مهم‌ترین هدف ما در آینده‌ای نزدیک است. چرا که ظرفیت بانک ملی و شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات آن بسیار بالا است و باهم راستا کردن این ظرفیت‌ها می‌توانیم به هدف مهم خود در بازار دست‌یابیم.

محمودزاده همچنین خاطرنشان شد: چنانچه بتوان از ظرفیت رقبا در جهت رسیدن به اهداف پیش رو استفاده کرد، آمادگی ارتباط و همکاری دوجانبه با آنان را نیز داریم.

مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد در خاتمه این جلسه هم‌اندیشی، بر توجه و اهمیت ویژه به حوزه بازاریابی تاکید کرد و مشارکت و اثرگذاری تمامی کارکنان را چه به‌صورت مستقیم و یا غیرمستقیم مهم دانست و افزود همه کارکنان باید در جهت کسب درآمد، گرفتن سهم بیشتر بازار و محبوبیت برند شرکت گام بردارند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پرداخت الکترونیک سداد افزایش سهم بازار مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۱۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره روستا و عشایر جنوب کرمان در آینده نزدیک 

ایسنا/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از برگزاری جشنواره روستا و عشایر  پایان ماه مبارک رمضان در منطقه رمون از توابع شهرستان جیرفت خبر داد که با همکاری امور عشایری برگزار خواهد  شد. 

حجت الاسلام سیداحمد حسینی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به تاثیرگذاری جامعه عشایری در سبد غذایی خانوارها و بازار تولید، فراهم کردن زمینه‌های برگزاری جشنواره‌ها را فرصتی مناسب برای معرفی هر چه بیشتر تولیدات و دستاوردهای این قشر دانست و افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده جشنواره عشایر و روستا پایان ماه مبارک رمضان در دهستان رمون برگزار خواهد شد .

وی از برگزاری جشنواره آواها و نغمه‌های محلی عشایر جنوب کرمان را از جمله برنامه‌های جانبی جشنواره عشایر و روستا خبر داد که بصورت همزمان در دستور کار قرار دارند و اظهار کرد: جنوب استان کرمان دارای فرهنگ، آداب و رسوم و هنر منحصر به فرد است که جامعه عشایری و روستایی به عنوان پرچم داران خرده فرهنگ‌ها باید بیش از این در زنده نگه داشتن این مهم مورد حمایت قرار بگیرند تا به فراموشی سپرده نشوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برپایی غرفه‌های عرضه تولیدات و صنایع دستی عشایر و روستاییان را از دیگر برنامه‌هایی برشمرد که در حاشیه جشنواره دایر خواهند بود و افزود: جشنواره بهترین فرصت برای عرضه تولیدات داخلی است و از آنجائی که رهبر معظم انقلاب در شعار سال به تولید اشاره جدی داشتند باید همگان عزم خود را برای حمایت از آنها بکار گیرند.

حسینی از عشایر به عنوان ذخایر انقلاب یاد کرد که در همه صحنه‌ها همگام با ملت ایران اسلامی حضور داشته‌اند و گفت: جامعه عشایر و روستاییان در پشتیبانی در زمان جنگ مشارکت‌ داشتند ضمن اینکه شهدا، جانبازان و آزادگانی را به انقلاب تقدیم کردند.

وی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را الگویی موفق از جامعه عشایری معرفی کرد که از دل سیاه چادرها قد کشید و لرزه بر کاخ سفید انداخت و گفت: سیاه چادر عشایر نماد صداقت، پاکی، وفاداری، کار و کوشش است که نمونه آن فرمانده شهید است که با گام‌های استوارش محور مقاومت را در حراست از ارزش‌ها و مرزها به یادگار گذاشت که همگان مدیون این قشر هستیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاهش ۸۶ درصدی پرداخت از جیب مردم برای ۲۶۰ قلم دارو با اجرای طرح دارویار
  • افزایش ۴ یا ۵ برابری نرخ جریمه‌های رانندگی تا دوهفته آینده
  • افزایش حجم آب سد‌های آذربایجان‌غربی
  • نگاهی بنیادی به شرکت‌های صنعت دارویی در بازار سرمایه
  • فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: هپاتیت چاوز قابل کنترل بود
  • برگزاری جشنواره روستا و عشایر جنوب کرمان در آینده نزدیک 
  • عملیاتی شدن بازار آب در یزد
  • فوری؛ خرید و فروش مسکن متوقف شد/ ترکش دلار ۶۰ هزار تومانی، بازار مسکن را فلج کرد
  • ۵۰ درصد از ظرفیت علوم پایه باید صرف بررسی چالش‌های آینده شود