Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، سرپرست فرمانداری شهرستان کوهرنگ ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س )، با بیان اینکه ازدواج این دو بزرگوار مهمترین و حساس ترین نمونه در جهان اسلام بود، گفت: این اتفاق در نهایت سادگی و بدون هیچ آلایش انجام گرفت تا پیامی برای بشریت در طول ادوار تاریخ باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهنام چراغپور با تاکید بر ازدواج ساده و به دور از تشریفات، افزود: باید اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان، در راستای گرایش و میل جوانان به ازدواج به موقع و رفع موانع ازدواج جوانان در بحث تسهیلات، مسکن و اشتغال تلاش شود.

در ادامه سجاد یوسفی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کوهرنگ با اشاره به لزوم فراهم نمودن زمینه ازدواج جوانان، تصریح کرد: ازدواج به موقع و آسان زمینه انحراف جوانان به فحشا را ازبین می برد که لازم است با الگو قرار دادن اهل بیت مشکلات ازدواج آنها مرتفع شود.

در پایان جلسه، مصوباتی در خصوص برنامه های قابل اجرا در هفته ازدواج که عمدتا به صورت مجازی برگزار می شوند و همچنین از ۵۱ سهمیه مسکنی که در طرح اقدام ملی مسکن برای این شهرستان در نظر گرفته شده، سهم جوانان ۵۰ درصد است که به تصویب اعضا رسید.

46

کد خبر 1413438

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۱۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی/ اقدام به موقع گروه‌های جهادی

سرهنگ پاسدار مجید علی‌پور که در جریان نزول بارش رحمت الهی در منطقه سعدی حضور داشت، از تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی سخن گفت.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در قرارگاه محرومیت‌زدایی حضرت احمدبن موسی (ع) افزود: تدبیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب باعث شد تا از تکرار حوادث سیل سال ۹۸ جلوگیری شود.

او همچنین به اقدام به‌موقع گروه‌های جهادی نواحی مقاومت بسیج شیراز و نیرو‌های خدمات‌رسان شهرداری شیراز در کنترل سیلاب و رفع آبگرفتگی در برخی نقاط اشاره کرد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شیراز نیز در این باره گفت: به دستور شهردار شیراز و اختیار ویژه‌ای که به این سازمان داده شد، این سیل‌بند در چندماه گذشته احداث و هم‌اکنون آب پشت آن جمع و آرام‌سازی و به حرکت خود ادامه می‌دهد.

علی‌حسین عباسی بیان کرد: این سیل‌بند اگر نبود، با حرکت این حجم از آب به سمت سعدی باعث بروز اتفاقات ناگواری می‌شد؛ بنابراین گزارش؛ بند‌های کنترل سیلاب سعدی با هدف کنترل سیلاب‌های فصلی، جلوگیری از انتقال رسوب بیشتر به سمت پایین‌دست احداث شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • سهمیه یک‌هزار و ۷۰۰ واحدی میاندوآب در طرح نهضت ملی مسکن
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی/ اقدام به موقع گروه‌های جهادی
  • دولت سیزدهم عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • قرق مطلق دشت لاله‌های واژگون کوهرنگ