Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، بسیج دانشگاه شهیدبهشتی خطاب به انتصاب بذرپاش به ریاست دیوان محاسبات کشور نامه نوشت.

در ابتدای این نامه آمده است: با عنایت به انتخاب حضرتعالی برای تصدی منصب ریاست دیوان محاسبات کشور توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نکاتی را خدمتتان عارض می شویم. مطابق تبصره ۲ بند ۴ ماده ۵۱ آیین‌نامه داخلی مجلس، از شرایط تصدی سمت ریاست دیوان محاسبات کشور دارا بودن حداقل بیست سال سابقه کار است که با توجه به شرایط سنی شما گمان می رود این مورد در رابطه لحاظ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ادامه این نامه آمده است: اما در این میان رسانه ها شنیده شده فعالیت های شما در تشکل بسیج دانشجویی به عنوان سابقه کاری منظور شده است که نیازمند شفاف سازی صریح و سریع و رسمی شماست. مگر نه این است که امام راحل و عظیم‌الشأن ما در پیام تشکیل بسیج دانشجویی و طلبه این تشکل را مدرسه عشق مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی و لشکر مخلص خدا نامیدند، تا جایی که ما در مکتب انقلاب اسلامی آموختیم بسیجیان تربیت یافته در این محور نام و نشان در گمنامی و بی نشانی گرفته‌اند و از ابتدا تاکنون مخلصانه داوطلبانه و گمنام بدون هیچ چشم داشتی در بسیج فعالیت کردن و در بسیاری از موارد هزینه هنگفتی که متوجه آنها بوده را نیز پرداخته‌اند.

در بخش پایانی این نامه آمده است: لطفاً در اسرع وقت به صورت صریح و شفاف در این رابطه با نقص ظاهری قانون موضع گیری کرده و شفاف سازی کنید، همچنین اگر سوء استفاده ای از فعالیت در بسیج دانشجویی صورت نگرفته هرچه سریعتر این موضوع را به شکل مستند و رسمی اعلام کنید وگرنه این امر توهینی آشکار به تشکر بسیج دانشجویی خواهد بود و اگر چنانچه سوء استفاده‌ای از این عنوان صورت گرفته خواهان کناره‌گیری شما از این سمت هستیم.


انتهای پیام/

31 / 352 بذرپاش بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بذرپاش بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی دیوان محاسبات بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۱۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم لحاظ استانداردهای وزارت بهداشت در آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو

رئیس کل سازمان نظام پزشکی تاکید کرد که آئین‌نامه توزیع اینترنتی دارو باید ناظر بر ایمنی دارویی بیماران، حفظ امنیت داده‌ها و حذف بسترهای فسادزا باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نظام پزشکی، اعضای انجمن داروسازان تهران به منظور بیان دغدغه‌ها و مشکلات پیرامون فروش اینترنتی دارو و پلتفرم‌های آنلاین فروش دارو با رئیس کل سازمان نظام پزشکی دیدار کردند.

در این جلسه اعضای انجمن داروسازان تهران نسبت به چالش‌های فروش اینترنتی دارو و آئین نامه فعالیت پلتفرم‌های عرضه اینترنتی دارو ابراز نگرانی کردند و در ادامه نمایندگان جامعه داروسازی با مطرح کردن خواسته‌های خود مبنی بر رفع موانع و پیگیری چالش‌های قانونی ورود پلتفرم‌های توزیع آنلاین دارو، از رئیس کل سازمان نظام پزشکی درخواست توجه، همکاری و تلاش برای حل این مسائل و مشکلات شدند.

عمده‌ترین موارد مطرح شده در این جلسه، شتاب زدگی در تدوین آئین نامه فروش اینترنتی دارو بدون دخالت و نظارت سازمان غذا و دارو به عنوان متولی این حوزه، افشای اطلاعات محرمانه بیماران و روند احراز هویت کاربران و بیماران در پیش‌نویس تدوین شده برای توزیع اینترنتی دارو، بی توجهی به زیرساخت‌های قانونی برای ایجاد پلتفرم‌های فروش دارو، حذف مسئول فنی داروخانه‌ها، خطر بروز مراودات مالی داروخانه‌ها با این پلتفرم‌ها و نیز نشت دارو به بازار آزاد و قاچاق آن از داروخانه و موارد دیگر بود.

محمد رئیس زاده، رئیس کل سازمان نظام پزشکی پس از استماع نظرات نمایندگان جامعه داروسازی، تاکید کرد که استاندارد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای ارائه خدمت با اجرای فروش اینترنتی دارو باید رعایت شود.

رئیس زاده از نایب رئیس انجمن داروسازان خواست مستندات مغایرت آئین نامه فروش اینترنتی دارو با اسناد بالادستی و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و قوانین کشوری را ناظر بر ایمنی دارویی بیماران، امنیت داده‌ها و اطلاعات بیماران گردآوری کنند تا به مسئولان ذی‌ربط جهت اصلاح آئین نامه فروش اینترنتی دارو ارجاع شود.

کد خبر 746888

دیگر خبرها

  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • زلفی گل: بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟/ شوخی وزیر علوم با بسیج دانشجویی + فیلم
  • هر کاری می‌کنیم با بسیج دانشجویی رفیق بشویم نمی‌شود! / بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟+ فیلم
  • لزوم لحاظ استانداردهای وزارت بهداشت در آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو
  • اصل پیشگیری از تکرار جرم در صدور احکام جایگزین حبس لحاظ شود
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر
  • دیوان محاسبات بر لزوم تامین به‌موقع منابع نیروهای مسلح تاکید کرد
  • تخلفات کانون‌های فرهنگی دانشگاه‌ آزاد اسلامی شامل چه مواردی است؟
  • تاکید دیوان محاسبات بر لزوم تامین به‌موقع منابع نیروهای مسلح
  •  بررسی عملکرد بانک توسعه تعاون در دیوان محاسبات