Web Analytics Made Easy - Statcounter

علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه بویراحمد در پیامی سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) را تبریک گفت .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه وبویراحمد؛علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه بویراحمد در پیامی سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) را تبریک گفت .

 

متن پیام سید محمد تقی علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد به شرح ذیل است :

بسم الله الرحمن الرحیم

 

اولین روز از ماه ذی الحجه سالروز زیباترین پیوند آسمانی در جهان اسلام می باشد ، ازدواج فاطمه زهرا (س) و امام علی (ع) ، آسمانی ترین پیوند زمین است و برکت ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س)، عمری به گستردگی آفتاب دارد، هم‌چنان که یاد و نام آن در تاریخ برای همیشه ماندگار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
معیارها و ملاک هایی همچون قناعت، دوری از اشرافی گری و تجملات، سخت نگرفتن بر همدیگر، ملاک قراردادن معیارها و خصوصیات معنوی و دینی و اخلاقی، مهریه پایین، بنا کردن زندگی بر پایه محبت و عشق واقعی از روی شناخت، حجب و حیا کاملترین مرجع الگو گزینی برای ازدواجی سالم و داشتن خانواده ای سعادتمند است.

حضرت فاطمه (س) و امام علی (ع) به عنوان نمونه حقیقی زن و مرد اسلامی که از نخستین یاران صدیق و با وفای پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی(ص) بودند، الگوی راستین زندگی موفق و پرمعنویت زناشویی هستند و روابط آنها بر اساس آموزه های دینی و ارزش های انسانی و اخلاقی بنا نهاد شده و به راستی که زوج های جوان باید در مسیر حرکت این بزرگان قدم گذاشته و زندگی مشترک را نه با انگیزه های مادی، بلکه با هدف داشتن و ساختن مسیری جدید در زندگی آغاز نمایند.

فرا رسیدن سالروز ازدواج حضرت فاطمه زهرا (س) دخت گرامی نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و اولین پیشوا و امام شیعیان جهان حضرت علی بن ابی طالب (ع) و روز ازدواج را به محضر تمام شیعیان و مسلمانان جهان به ویژه مردم ولایتمدار ایران اسلامی ،استان کهگیلویه وبویراحمد و جامعه بزرگ ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد تبریک گفته و توفیق همه زوج های جوان در زندگی مشترک و زناشویی را از درگاه احدیت مسئلت می نمایم.

  سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ازدواج مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه کهگیلویه وبویراحمد سالروز ازدواج حضرت ازدواج حضرت علی حضرت فاطمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۱۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا

سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت‌های آسیایی قیرقیزستان اظهار امیدواری کرد که با تداوم تلاش و پویایی این ورزشکاران شاهد موفقیت روزافزونشان در دیگر مسابقات ورزشی باشیم.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ورزشکاران لایق کشتی فرنگی

قهرمانی مقتدرانه و ارزشمند شما عزیزان در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا در قیرقیزستان که پس از قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان حاصل شد، شعف و شادمانی ملت بزرگ ایران را دو چندان نمود.

این پیروزی درخشان را که نشان دیگری از شایستگی و سرآمد بودن شما فرزندان غیور کشور در فتح قله‌های افتخار است، به ملت شریف ایران و به‌ویژه جامعه ورزشی کشور تبریک می‌گویم و از تلاش‌ها و زحمات شما ورزشکاران و همه مربیان و کادر فنی تیم کشتی فرنگی صمیمانه سپاسگزارم.

امیدوارم با تداوم تلاش و پویایی خود شاهد موفقیت روزافزونتان در دیگر مسابقات ورزشی باشیم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • پیام تبریک سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان به مناسبت روز ارتش
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان پس از قهرمانی ایران در کشتی فرنگی آسیا
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • بالا رفتن سن ازدواج جوانان از چالش‌های جدی در سطح کشور است
  • چند و چونی پیرامون طرح جذب نخبگان در استانداری کهگیلویه و بویراحمد
  • مستندهای زندگی شهدای کهگیلویه و بویراحمد در حال تولید است
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش کهگیلویه و بویراحمد