Web Analytics Made Easy - Statcounter

رامین رضاییان ، بازیکن سابق پرسپولیس گفت: این قول را می دهم که هر وقت بخواهم که به لیگ ایران برگردم، مطمئنا اولین تیمی که بخواهم واردش شوم پرسپولیس است . بخاطر این که خیلی دوستش دارم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رامین رضاییان ، لژیونر ملی پوش و محبوب پرسپولیسی ها که در حال حاضر در لیگ ستارگان قطر و در تیم الشحانیه شاغل است، چهارشنبه شب در برنامه دورهمی از احتمال بازگشت به پرسپولیس صحبت کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت:

من همیشه اعتقادم بر این است که ما هیچ وقت نمی توانیم آینده را پیشبینی کنیم. این قول را می دهم که هر وقت بخواهم که به لیگ ایران برگردم، مطمئنا اولین تیمی که بخواهم واردش شوم پرسپولیس است . بخاطر این که خیلی دوستش دارم.

در دیدستان هم ببینید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ ستارگان قطر برنامه دورهمی برنامه دورهمی رامین رضاییان لیگ ستارگان قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۱۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| بغض کشتی‌گیر سرشناس ترکید؛ اگر بخواهم حرف بزنم...

مجتبی گلیج ملی پوش ۹۷ کیلوگرم ایران که به خاطر مصدومیت نتوانست در چرخه انتخابی شرکت کند و با وجود آن که پزشک آسیب دیدگی و شرایط او را تایید کرده بود، اما این کشتی گیر نتوانست در انتخابی حاضر شود.

این اتفاق در حالی رخ داد که کشتی گیرانی، چون یونس امامی نیز شرایطی مشابه گلیج داشتند، اما کادرفنی با حضورشان در انتخابی موافقت کرد و با وجود باخت به حریف مستقیم راهی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک و ملی پوش ایران در پاریس شد.

حالا گلیج با انتشار استوری به حق خوری که در حقش رخ داده واکنش نشان داده چرا که او معتقد است می‌توانست به مانند بقیه ملی پوشانی که مشکل پزشکی دارند به انتخابی المپیک برود و ملی پوش ایران در پاریس باشد.

tags # کشتی آزاد سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • عکس| بغض کشتی‌گیر سرشناس ترکید؛ اگر بخواهم حرف بزنم...
  • امیرحسین صادقی: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • کنایه صادقی به سرخپوشان: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • صادقی: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • صادقی: قهرمانی پرسپولیس؟ وزیر رفت
  • قابی ماندگار و زیبا؛ دیدار علی دایی با دختر معلول پرسپولیسی + عکس
  • یک فصل دیگر بدون جام؟ ستاره پرسپولیسی طلسم شده است!
  • برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران
  • گل زیبای لژیونر گیلانی در لیگ فوتبال امارات
  • حمایت هواداران را نیاز داریم