Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از برگزیدگان علمی و مستعد در مقطع کارشناسی ارشد، بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از برگزیدگان علمی و مستعد مقطع کارشناسی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور در مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس اطلاعیه این دانشگاه، در رشته‌های مهندسی برق گرایش‌های مدار‌های مجتمع الکترونیک، مخابرات سیستم، مخابرات امن و رمزنگاری، افرازه‌های میکرو و نانو الکترونیک، مهندسی مکاترونیک، مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی پزشکی و مهندسی کامپیوتر در حوزه فنی و مهندسی دانشجو می‌پذیرد.

همچنین در رشته‌های معماری اسلامی، طراحی شهری و برنامه ریزی شهری در حوزه هنر، و زبان و ادبیات فارسی، مدیریت ورزشی، آسیب شناسی ورزشی، علم اطلاعات و دانش شناسی، آموزش زبان انگلیسی، مترجمی زبان انگلیسی، حسابداری، حسابرسی، مدیریت امکان متبرکه، مدیریت بازرگانی، مدیریت کسب و کار و ایرانن شناسی در حوزه علوم انسانی نیز در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور از علاقه‌مندان ثبت نام به عمل می‌آورد.

متقاضیان تا ۲۸ شهریور برای ارسال مدارک خود از طریق وب سایت این دانشگاه مهلت دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه بین المللی امام رضا سال تحصیلی ۱۴۰۰ ۱۳۹۹ پذیرش دانشجو دانشجو می پذیرد مقطع کارشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۲۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالمجید پورسعید در این دیدار ضمن تبریک سال نو به تمامی همکاران، از زحمات یکایک کارکنان، قدردانی کرد و گفت: امیدوارم در سال جدید با هماهنگی، همدلی و وفاق بیشتر بتوانیم مسیری که برای موفقیت بانک ترسیم شده است، پیموده و شرایط متناسب و مطلوبی را برای مشتریان و همکاران در بانک ایران زمین رقم بزنیم.


رییس هیأت سرپرستی بانک ایران زمین پیشرفت امروز بانک را نتیجه زحمات بی وقفه همه همکاران و مشارکت مستمر آنان بیان کرد و افزود: همکاران در سال ۱۴۰۳ همانند سال های گذشته با درایت، تمام توان خود را به کار گیرند و جایگاه بانک ایران زمین را به آن شکل که در شأن همکاران و مشتریان این بانک است، حفظ نمایند.
علیرضا کریمی عضو هیأت سرپرستی بانک ایران زمین مصادف شدن ایام ماه رمضان و عید نوروز را مبارک بیان کرد و گفت: امیدوارم به برکت این ایام مبارک، خداوند متعال سال پیش رو را سالی پربرکت برای همه هموطنان، سرزمین مان و همکاران در بانک ایران زمین قرار دهد و همکاران ما با توان و وسعت دید بیشتر در جهت اعطلای نام ایران زمین و افزایش رضایت مشتریان گام بردارند.   وی همبستگی و تعهد میان همکاران بانک ایران زمین را ستودنی دانست و افزود: تک تک همکاران بانک ایران زمین بهترین هستند و دست در دست هم به تمامی اهداف خواهند رسید.
قدرت اله عبداللهی عضو هیأت سرپرستی بانک ایران زمین در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات یکایک کارکنان بانک در سال ۱۴۰۲، از تمامی همکاران خواست تا با اهتمام و جدیت بیشتر برای رشد و ارتقا جایگاه بانک در نظام بانکی کشور تلاش کنند.
عبداللهی مسئولیت کارکنان در شعب و ستاد را در سال جدید بسیار پر اهمیت بیان کرد و گفت: همکاران باید تلاش مضاعف و دقیق تری برای حفظ منافع بانک و پیشرفت عملیاتی در حوزه بانکداری داشته باشیم.
وی از تمامی همکاران خواست تا با همت و کوشش بیشتر این امکان را در اختیار مدیریت ارشد بانک قرار دهند تا بتوانند گام های موثرتری از جمله ایجاد امکانات رفاهی و معیشتی بیشتر در اختیار همکاران قرار دهند.
عبداللهی حرکت به سمت تحول دیجیتال در بانک ایران زمین را از اولویت های اصلی این بانک طی سال های اخیر بیان کرد و افزود: امروز با توجه به زیرساخت های ایجاد شده از سوی بخش فناوری اطلاعات، زمان بهره برداری و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان بانک رسیده است.
عبداللهی بیشترین پتانسیل این بانک را سرمایه انسانی دانست و خاطر نشان کرد: امیدوارم در کنار یکدیگر با همدلی و مشارکت در سال جدید بتوانیم در قبال دستاوردهای بدست آمده، رضایت مشتریان را جلب کنیم.
وحید علیزاده مدیر امور شعب بانک ایران زمین در این دیدار از زحمات مدیران ارشد بانک قدردانی کرد و گفت: مدیران عالی بانک همیشه همراهی و همکاری مطلوبی با کارکنان شعب و امور شعب داشته اند و امیدواریم در سال جدید بتوانیم با عملکردی بهتر، پاسخگوی زحمات آنان باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون در دانشگاه الزهرا(س)
  • شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون
  • انجام پایان‌نامه‌های ارزان‌قیمت و مشکلات دانشجویان
  • آنچه که باید از کنکور ۱۴۰۳ بدانیم
  • آنچه که باید از کنکور ۱۴۰۳ بدانیم/ مهمترین تغییر آزمون امسال
  • انتخاب ۲ پایان نامه از دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان به عنوان پایان نامه‌های برتر تقاضامحور
  • دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی
  • ۱۱ مرحله ثبت نام نوبت دوم کنکور
  • آمار افت و خیز دانشگاه‌ها در پذیرش دانشجو اعلام شد/ روند رشد اعضای هیئت علمی با مرتبه استاد
  • ترک تحصیل ۹۳۰ هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی گذشته