Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساندرو تونالی اخیرا پیشنهادی جدی از میلان دریافت کرده است. فعلا دوئل اصلی میان میلان و اینتر است.

ساندرو تونالی از جمله استعدادهایی است که باشگاه های بزرگی مانند اینتر، یوونتوس و میلان به دنبال جذبش هستند اما فعلا رقابت میان دو تیم شهر میلان است.

به گزارش طرفداری و به نقل از مدیاست و گاتزتا دلو اسپورت، اکنون که پائولو مالدینی دوباره حرف اول را در نقل و انتقالات میلان خواهد زد، بحث علاقه روسونری به ساندرو تونالی جدی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع این علاقه از مدت ها پیش مطرح بود اما ظاهرا با نزدیک شدن به پایان فصل، دوباره شدت گرفته است.

ساندرو تونالی و رقابت میلان با اینتر

اینتر تحت هدایت آنتونیو کونته، در تلاش است تیمی از قهرمانان و استعدادهای بزرگ تشکیل دهد تا فصل آینده یوونتوس را به چالش بکشد. در این جهت این باشگاه برای جذب ساندرو تونالی زودتر از سایرین قدم پیش گذاشت و حتی با خود ساندرو تونالی به توافق شخصی رسید. با این حال پیشنهاد اینتر به برشا، یک انتقال قرضی با بند خرید اجباری بود - این پیشنهاد در مجموع 30 میلیون یورو بود که قرار بود در 4 سال پرداخت شود - اما اکنون میلان هم پیشنهادش را ارسال کرده است.

گفته می شود پیشنهاد میلان 30 میلیون یورو به صورت نقدی است که قرار است طی 3 سال پرداخت و 10 میلیون یورو آن هم به صورت پیش پرداخت به حساب برشا واریز شود. با در نظر گرفتن شرایط از نگاه باشگاه برشا، پیشنهاد میلان بهتر است و این می تواند سناریو را عوض کند. البته هنوز میلان مانند اینتر، با ساندرو تونالی به توافق شخصی نرسیده است.

بیشتر بخوانید

   

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ساندرو تونالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۲۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی میلان 1-2 اینتر (سری آ - 2023/24)

اینتر هم تیم همشهری را در دربی برد و هم ستاره دوم رو بر روی پیراهن خود حک کرد.

دانلود (80.7MB)

دیگر خبرها

  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • میلان و از سرگیری مذاکرات برای جذب سرو گیراسی
  • اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا
  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد
  • بببینید | خلاصه بازی آث میلان ۱ - اینتر ۲
  • فیلم/ خلاصه دیدار میلان ۱ - اینتر ۲
  • خلاصه بازی میلان 1-2 اینتر (سری آ - 2023/24)
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • گل فیکایو توموری به اینتر (میلان 1-2 اینتر)
  • گل مارکوس تورام به میلان (میلان 0-2 اینتر)