Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: امروز انتظار داریم شاهد رگبار و رعدوبرق‌های پراکنده در آسمان مازندران باشیم و فردا این رگبارها با شدت کمتری ادامه دارد.

احمد اسدی امروز درباره پیش‌بینی وضعیت جوی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: امروز شاهد بارندگی در غرب مازندران بودیم به‌طوری‌که بیشترین بارش از سرلیماک رامسر ۳۶، خشکه‌داران تنکابن ۲۰،  گل‌علی تنکابن ۱۹، بورخانی سوادکوه و خشرودپی بابل ۱۶، کنگلج‌کلا ۱۴ و رامسر با 10 میلی‌متر گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز انتظار داریم شاهد رگبار و رعدوبرق‌های پراکنده در آسمان مازندران باشیم، افزود: براساس نقشه‌های هواشناسی فردا این رگبارها با شدت کمتری ادامه دارد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: باتوجه به تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از روز شنبه تا اواسط هفته پیش‌رو با استقرار جوی نسبتا پایدار انتظار داریم شاهد آسمان مازندران صاف تا نیمه‌ابری همراه با افزایش دما باشیم که افزایش دمای هوا در ارتفاعات استان بیشتر است.

اسدی در پایان گفت: دریای مازندران طی امروز و فردا به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود و برای شنا مناسب نیست.

انتهای پیام/86034/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران پیش بینی وضعیت جوی مازندران آسمان مازندران پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۲۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان مازندران امروز ابری همراه با رگبار باران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، بر اساس اعلام هواشناسی استان، همچنین امروز احتمال رعدوبرق، در ارتفاعات بالای ۲۵۰۰ متر بارش برف و از شب در غرب استان با کاهش ناپایداری هوا پیش بینی می‏ شود

بر اساس این گزارش روز چهارشنبه آسمان در نیمه شرقی ابری بویژه در ارتفاعات همراه با بارش پراکنده، بتدریج با کاهش ناپایداری و ابر و در نیمه غربی صاف تا نیمه ابری همراه خواهد بود

همچنین آسمان استان از پنج شنبه تا یکشنبه هفته آینده صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود

دیگر خبرها

  • آسمان مازندران امروز ابری همراه با رگبار باران
  • گسترش بارش‌های بهاری طی امروز در آسمان مازندران
  • بارش‌های جنوب کشور در تابستان هم ادامه خواهد داشت
  • وزش باد و بارندگی شدید برای امروز عصر و کاهش ۱۰ درجه دما برای فردا در قم
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی / وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • پیش‌بینی وزش باد شدید و بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • وزش باد و بارش باران برای قم پیش بینی می‌شود
  • پیش بینی شدت بارش‌های رگباری از فردا
  • هواشناسی ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / موج بارشی جدید در راه ایران