Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-16@10:47:48 GMT

برقراری پروازهای مشروط به چین از ایران

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۲۹۱۶

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز، مقصود اسعد سامانی گفت: ترکیه به صورت ناگهانی پروازهای ایران را به کشورش ممنوع کرد که البته در این میان تنها کسانی که ویزای کاری معتبر ویزای تحصیلی، اقامت یا تابعیت ترکیه را داشتند می‌توانستند به این کشور پرواز کنند و سفر به ترکیه مانند دوبی برای همه آزادنبود.

 

وی افزود:  با توجه به این که این پروازها به صورت غیر ارادی لغو شده است شرکت‌های هواپیمایی نباید خسارتی بدهند اما مردم می‌توانند اعتبار این بلیت‌ها را  برای آینده نگه دارند یا این که پول بلیت کنسل شده‌شان را از ایرلاین‌ها دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یکی دیگر از تغییراتی که در پروازهای خارجی به وجود آمد برقراری پروازهای چین (تهران- گوانگجو) به صورت هفتگی است که البته برای همه سفر به گوانگجو آزاد نیست بلکه تنها کسانی می‌توانند به چین پرواز کنند که اقامت یا تابعیت این کشور را داشته باشند تا این که ویزای کاری یا تحصیلی معتبر داشته باشند.

 

ایسنا

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: چین اقتصاد جام نیوز هواپیما ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۲۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو تمامی پروازهای فرودگاه‌های کرمان

به گزارش قدس انلاین،  مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: به جز فرودگاه مهرآباد، پروازهای اصفهان، شیراز، بوشهر، سنندج، ایلام، کرمان و پرواز فرودگاه‌های غرب کشور نیز باطل شده است.

رضا کارگر با بیان اینکه در صورت باطل شدن پروازها روند این است که هزینه بلیط برگردانده می‌شود افزود: در این زمینه سعی می‌شود مسافران را با پروازهای فوق‌العاده جابه‌جا کنند.

وی ادامه داد: اینک هنوز وضعیت پروازها مشخص نیست و در صورت باطل شدن پرواز هر یک از فرودگاه‌ها، به مسافران پیامک داده می‌شود.

براساس این گزارش، به دنبال تمدید صدور نوتام هوانوردی(نوعی هشدار)، پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد، شیراز، اصفهان، بوشهر و فرودگاه‌های غرب کشور تا ساعت ۶ صبح فردا ۲۷ فروردین باطل شد.

اداره کل فرودگاه های استان کرمان در ادامه اعلام کرد که هرنوع تصمیم جدید در خصوص پروازها به صورت مجدد اطلاع رسانی می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان در تماس فیدان: حمله به ایران پاسخ سخت‌تری دارد
  • گفت و گوی تلفنی امیرعبداللهیان و فیدان
  • امیرعبداللهیان در تماس وزیر خارجه ترکیه: حمله اسرائیل به ایران پاسخ سخت‌تری دارد
  • حمله به ایران پاسخ سخت‌تری دارد
  • امیرعبداللهیان در تماس فیدان:حمله به ایران پاسخ سخت‌تری دارد
  • تمامی پروازهای فرودگاه‌های کرمان لغو شده است
  • لغو تمامی پروازهای فرودگاه‌های کرمان
  • شکایت علیه آزادی دنی آلوز در دادگاه تجدید نظر رد شد
  • باطل شدن پروازها به مسافران پیامک داده می‌شود
  • هزینه ویزای توریستی کانادا برای سفر سولو