Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@05:10:41 GMT

ظرفیت‌های خالی صنعت و معدن استان قزوین فعال می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۳۰۰۵

ظرفیت‌های خالی صنعت و معدن استان قزوین فعال می‌شود

 عزیزالله افضلی روز پنجشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان آوج، اظهار داشت: با فعال شدن این ظرفیت‌ها شاهد اشتغالزایی بالاتری از پیش بینی‌های انجام شده در سال ۹۹ خواهیم بود.

افضلی در ادامه با اشاره به مجوزهای تاسیس صنعتی و معدنی صادر شده در آوج، گفت: به دنبال تعیین تکلیف نهایی این مجوزها و تشویق و ترغیب سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در شهرستان آوج هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در ادامه افزود: وجود معادن با پتانسیل و ذخایر بالا، تنوع کنسانتره و دسترسی به شاهراه‌های ارتباطی کشور از مزایای نسبی آوج بوده که در همین راستا اقدامات گسترده ای در سال جهش تولید از سوی سازمان صمت استان در دست اجرا است.

وی با اشاره به آغاز عملیات احداث کارخانه معدن فرآوری کربنات کلیسم در این شهرستان،  گفت: بسیار خوشحالیم که در هفته هفتم پویش ملی "تولید - تداوم امید" وزارت صمت شاهد کلنگ زنی احداث یک واحد معدنی در شهرستان آوج هستیم که موجب اشتغالزایی و رشد و شکوفایی شهرستان خواهد شد.

شهرستان آوج در ۱۲۰ کیلومتری قزوین واقع شده است.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت آوج جهش تولید استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت آوج جهش تولید استان قزوین وزارت صنعت معدن و تجارت آوج جهش تولید استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۳۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید در واحدهای صنعتی استان سمنان کمتر از توان واقعی است

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تعداد زیادی از واحدهای صنعتی استان سمنان تولیدی کمتر از ظرفیت اسمی و توان واقعی دارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، عباس علی آبادی عصر امروز در حاشیه افتتاح چند پروژه در شهرک صنعتی گرمسار با اشاره به اهمیت رفع مشکلات بخش صنعت برای جهش تولید اظهار داشت: دولت برای رفع مشکلات بخش صنعت اهتمام ویژه دارد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال "جهش تولید با مشارکت مردم" از سوی مقام معظم رهبری، تحقق این مهم را منوط به توسعه کمی و کیفی بخش صنعت دانست و گفت: این مهم با همراهی مردم ممکن است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه سمنان استانی صنعتی بوده و از این رو ظرفیت‌های زیادی برای تحقق شعار امسال در خود دارد افزود: تعداد زیادی از واحدهای صنعتی استان سمنان تولیدی کمتر از ظرفیت اسمی و توان واقعی دارند.

علی آبادی تصریح کرد: از این رو افزایش تولید واحدهای صنعتی استان سمنان منطبق با ظرفیت اسمی با درنظر گرفتن بسته‌های حمایتی در دستور کار دولت و وزارت صمت در این سفر است.

وی با اشاره به مهم‌ترین اقدامات و برنامه‌های پیش رو برای افزایش ظرفیت تولید در بخش صنعت عنوان کرد: تخصیص اعتبارات به بخش صنعت به منظور جهش تولید مدنظر است.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • افتتاح یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • تولید در واحدهای صنعتی استان سمنان کمتر از توان واقعی است
  • نظارت بر بازار شرط تحقق شعار سال است
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • بخش تولید در کانون توجه دولت سیزدهم است
  • تشکیل وزارت معادن و فلزات آری یا نه؟
  • تولید فولاد مازاد کشور ۱۰ میلیون تن است
  • رشد ۱۱ درصدی تولید گوشت بوقلمون در قزوین
  • بهره‌برداری از معدن تاش تعیین تکلیف شود