Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از یورونیوز، خانم کارداشیان روز چهارشنبه در لایو اینستاگرام خود پیام طولانی در خصوص حواشی ایجادشده برای او و کانیه وست که به‌تازگی اعلام کرده برای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا نامزد می‌شود پیش آمده است.

چهره مشهور آمریکایی با اشاره به اینکه همسرش از اختلال دوقطبی بودن رنج می‌برد به موضوع بیان خاطره کانیه وست اشاره کرد که او در خصوص احتمال سقط شدنش در زمان جنینی توسط مادرش صحبت کرده بود و از مردم خواست همراهی بیشتری با همسرش داشته باشند و کمتر او را مورد انتقاد قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین در ادامه گفت: «همانطور که بسیاری از شما می‌دانید کانیه دچار اختلال دوقطبی است. هرکسی در زندگی با این تجربه در خود یا اطرافیانش آشنایی داشته باشد می‌داند که این شرایط تا چه اندازه می‌تواند پیچیده و دردناک باشد. من تا امروز در این خصوص حرفی نزده‌ام چون احساس کردم نیازی به این کار نیست، اما امروز می‌خواهم در خصوص آن صحبت کنم. چون سوء‌برداشت در خصوص بحث سلامت روانی وجود دارد.»

خانم کارداشیان ادامه داد: «من می‌فهمم که کانیه در معرض انتقادات بسیاری است چرا که او چهره عمومی است و همه او را می‌شناسند. اقدامات او در زمان‌های مختلف می‌تواند نظرات و احساسات قوی در پی داشته باشد. آدم فوق‌العاده باهوش اما پیچیده‌ای است که جدا از فشارهایی که به عنوان یک هنرمند و یک سیاه‌پوست تحمل کرده، از دست دادن مادرش هم برایش بسیار دردناک بوده و باید با این فشار و این انزوایی که به دلیل اختلال دوقطبی‌اش اوج گرفته دست و پنجه نرم کند. کسانی که از نزدیک با کانیه آشنا هستند قلب و احساسات او را می‌شناسند و می‌دانند که گاهی کلماتی که به زبان می‌آورد با اهداف و افکار او همسو نیستند.»

این اظهارات کارداشیان در حالی بیان شده که روز سه‌شنبه کانیه وست در یک مجموعه توییت اعلام کرد که قصد دارد همسرش را طلاق دهد. او البته در ادامه آن توییت‌ها را پاک کرد.

خانم کارداشیان در پایان همچنین از مردم و رسانه‌ها خواست با محبت و مهربانی بیشتری با همسر او رفتار کنند چرا که این بهترین راه برای کمک به افرادی مشابه او است.

کد خبر 533667 برچسب‌ها آمریکا - انتخابات آمریکا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آمریکا انتخابات آمریکا کانیه وست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۳۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم

مجتبی ذوالنوری، نماینده مجلس، با حضور در دانشگاه قم و با انتقاد از قالیباف اظهار کرد: در موضوع بازنشستگی بعضی از نماینده‌ها متوجه نشدند و رأی دادند از جمله خود بنده!

نماینده مردم قم در خصوص رای موافق به افزایش سن بازنشستگی و مخالفت با آن تشریح کرد: در این مورد موضوع به گونه‌ای مطرح ‌شد که بعضا نمایندگان به درستی متوجه بحث نشدند و حین رای‌گیری و با توجه به زمان بسیار محدود آن، به موضوع مورد بحث رای اشتباه داده ‌شد؛ در این خصوص هم چنین بوده که بنده و برخی نمایندگان به دلیل تداخل مباحث متوجه نشده و به اشتباه رای دادیم که وقتی موضوع مشخص شد شخصا هم به صورت علنی و هم از طریق نامه به دبیر شورای نگهبان اعلام کردم که این مصوبه ایراداتی دارد و شرعا نیز اشکال دارد.

دیگر خبرها

  • پایش سلامت روان در کشور؛ دومین اختلال روانی درمیان ایرانیان چیست؟
  • تصاویر عجیب محمد صادقی بعد فرار از ایران: جنسیت خودم را نمی‌دانم!
  • اعلام رسمی نتایج «پیمایش ملی سلامت روان» در ابتدای تابستان
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • فیلم| امیرعلی نبویان از تقلب در برنامه مافیا پرده برداشت
  • کودکان پسر ۴ برابر بیشتر از دختران به اختلال طیف اوتیسم مبتلا می‌شوند
  • بدعت عجیب در جریان تصویب بودجه؟
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن؛ وسوسه نشوید!