Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) از افزایش سرانه کمک‌هزینه ازدواج مددجویان از 6 به 15 میلیون تومان و ارائه 71 هزار مورد کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان خبر داد.
به گزارش شهر، حسین خدرویسی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره)، گفت: کمک به ازدواج جوانان از جمله خدمات کمیته امداد به مددجویان است و این نهاد در یکسال گذشته 71 هزار مورد کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان تحت حمایت اهدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او به افزایش مبلغ کمک‌هزینه ازدواج مددجویان در سال 1399 اشاره کرد و ادامه داد: سقف سرانه کمک‌هزینه ازدواج مددجویان از 6 میلیون تومان در سال گذشته به 15 میلیون تومان در سال جاری افزایش یافته است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد عنوان کرد: خدمات این نهاد در حوزه ازدواج شامل ارائه جهیزیه به نوعروسان خانواده‌های تحت حمایت، جهیزیه به دختران نیازمند خارج از حمایت امداد، هدیه ازدواج پسران و کمک هزینه برای ازدواج مجدد بانوان سرپرست خانوار است و این نهاد در سال گذشته با برگزاری جشن ازدواج نمادین برای تازه عروس و دامادهای تحت حمایت، در تسهیل این امر خیر مشارکت کرد.
خدرویسی با بیان اینکه خدمات راهنمایی و مشاوره قبل، حین و پس از ازدواج به زوج‌های تحت حمایت، از دیگر خدمات این نهاد در حوزه ازدواج است، تأکید کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا، کلاس‌های مشاوره ازدواج، فرزندپروری و مهارت‌های زندگی برای زوج‌های جوان به صورت مجازی برگزار می‌شود.
بر اساس گزارش تسنیم، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با دعوت از مردم نیکوکار برای کمک به تأمین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت این نهاد گفت: حدود 19 هزار نفر از نوعروسان و زوجین نیازمند، در نوبت دریافت جهیزیه هستند که امیدواریم با مشارکت مردم و خیران، هرچه سریع‌تر زمینه ازدواج آنان فراهم شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هزینه ازدواج مددجویان کمک هزینه ازدواج تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۳۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی ۱۲ واحد گلخانه در مهرستان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: تعداد ۱۲ واحد گلخانه خانگی با حمایت مالی بانک اقتصاد نوین برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد(ره) در شهرستان مهرستان راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی استان، کاظم مودی اظهار کرد: تعداد ۱۲ واحد گلخانه خانگی با حمایت بانک اقتصاد نوین برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان مهرستان راه‌اندازی شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان بیان کرد: این گلخانه‌ها در روستاهای تابعه شهرستان مهرستان و با هدف ایجاد اشتغال و کمک به بهبود وضعیت معیشتی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت‌های منطقه‌ای برای ایجاد مشاغل نوین و در مجاورت محل سکونت مددجویان احداث شده است.

وی ادامه داد: بانک اقتصاد نوین کشور، در راستای ایفای مسؤلیت اجتماعی و با هدف توسعه اشتغال‌های مولد و زودبازده در مناطق محروم سیستان و بلوچستان، با پرداخت مبلغ چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کمک مالی بلاعوض، در ایجاد و راه‌اندازی گلخانه‌های خانگی مشارکت کرده است.

مودی خاطرنشان کرد: روستاهای شهرستان مهرستان عمدتاً دارای ضریب محرومیت بالا هستند و ایجاد زمینه اشتغال برای قشر نیازمند این مناطق، می‌تواند نقش به‌سزایی در بهبود وضعیت معیشتی افراد داشته باشد.

کد خبر 744991

دیگر خبرها

  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان جنوبی راهی خانه بخت شدند
  • اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی
  • ۲۱۰۶ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد گلستان واگذار شد
  • راه‌اندازی ۱۲ واحد گلخانه در مهرستان
  • بیش از ۲۵۰۰ زمین در استان بوشهر آماده واگذاری به مددجویان است
  • بیش از ۸۰ درصد مددجویان روستاهای استان گلستان مالک مسکن هستند
  • واگذاری ۸۷۶ مسکن به مددجویان استان همدان
  • بهره برداری از ۲ هزار و ۱۰۶ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان با حضور وبیناری رییس جمهور
  • رئیسی: تولید مسکن برای مدد جویان ۴۴ درصد افزایش داشته
  • ۳۸۴ حامی جدید به طرح اکرام ایتام میناب پیوستند