Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@22:53:34 GMT

عملیات لوله گذاری دریایی کیش گرزه آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۳۶۶۵

عملیات لوله گذاری دریایی کیش گرزه آغاز شد

عملیات احداث خط لوله انتقال گاز کیش-گرزه به عنوان بخشی از طرح انتقال گاز به نیروگاه‌های گازی جزیره کیش، آغاز شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، عبدالله مهرابی، سرپرست طرح توسعه میدان کیش با اشاره به آغاز طولانی‌ترین عملیات کشش خط لوله دریا از ساحل در پروژه خط لوله دریایی کیش-گرزه گفت: بر اساس برنامه مقرر، در این پروژه، یک رشته خط لوله 32 اینچ انتقال گاز و یک رشته کابل فیبر نوری به طول 18 کیلومتر در فاصله جزیره کیش تا منطقه گرزه (بندر آفتاب) اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از اجرای این طرح را ارسال گاز به نیروگاه‌های گازی جزیره کیش عنوان کرد و گفت: خط لوله طرح گاز رسانی به جزیره کیش از خط هفتم سراسری در شمال شهرستان بستک در استان هرمزگان آغاز و به نیروگاه گازی جزیره کیش منتهی می شود.

مهرابی تصریح کرد: مطالعات مهندسی، تامین کالا و اجرای لوله‌گذاری و کابل کشی پروژه کیش-گرزه، از سوی متخصصان شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران به عنوان پیمانکار این پروژه انجام شده است.

سرپرست طرح توسعه میدان کیش با بیان اینکه براساس محاسبه‌های مهندسی و نظر به محدودیت عمق در ساحل جزیره کیش، طولانی‌ترین عملیات کشش خط لوله دریا از ساحل (Shore Pulling) توسط شناور لوله‌گذار سی مستر، در فاصله 2.2 کیلومتری از نوار ساحل آغاز شده، گفت: در این فرایند لوله‌های 32 اینچ جوشکاری شده روی شناور لوله گذار، از طریق کابل متصل به وینچ خطی مستقر در نقطه ساحلی (Landfall) از روی شناور به سمت ساحل، کشیده می‌شود.

مهرابی درباره مقدمات اجرای عملیات احداث خط لوله کیش به گرزه از سوی گروه‌های اجرایی، گفت: با رعایت رویه‌های بهداشتی و اطمینان از وضع سلامت تیم عملیات دریایی، شناور لوله گذار حامل لوله‌ها در نزدیکی جزیره کیش استقرار یافت و همزمان گروه‌های عملیاتی مستقر در خشکی، فعالیت‌های اجرایی را آغاز کردند.

وی افزود: شناور سی مستر پس از لوله‌گذاری سه کیلومتر از خط لوله و پایان عملیات شورپولینگ در ساحل کیش، عازم پارس جنوبی می‌شود و پس از تکمیل فعالیت‌های باقیمانده در این حوزه، در بازه زمانی شهریور ماه، ادامه فعالیت لوله گذاری در پروژه کیش گرزه از سرگرفته خواهد شد.

به گفته سرپرست طرح توسعه میدان کیش، مطابق برنامه ریزی صورت گرفته، ادامه عملیات لوله‌گذاری در 20 روز کاری با توجه به شرایط آب و هوایی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

R32317/P/S7,80/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شرکت ملی نفت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط شرکت ملی نفت پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن معرفی شد+جزئیات ۲ قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۵/۰۲|کاهش قیمت ارز در صرافی‌ها/ دلار ۲۰ هزار و ۳۰۰ تومان شد ۳ ۴ شرط اصلی دریافت وام ودیعه مسکن اعلام شد ۴ توضیحات همتی درباره فرایند پرداخت وام ودیعه مسکن/ بانک‌ها به سایر متقاضیان با نرخ ۱۸ درصد وام ودیعه را بپردازند ۵ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۰۲|آخرین قیمت‌ها از بازار طلا و ارز/سکه ۱۰ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان شد ۶ ۲۷۹ میلیون دلار امروز در نیما عرضه شد/ قیمت دلار نیمایی: ۱۸۲۰۰ تومان ۷ نحوه تأمین پاداش بازنشستگی و افزایش ۵۰ درصدی حقوق در دستگاه‌های استانی+جزئیات ۸ کد رهگیری برای دریافت وام ودیعه مسکن الزامی است/ جزئیات پرداخت سود ماهانه تسهیلات از سوی مستأجران مهمترین اخبار اقتصادی توضیحات همتی درباره فرایند پرداخت وام ودیعه مسکن/ بانک‌ها به سایر متقاضیان با نرخ ۱۸ درصد وام ودیعه را بپردازند سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن معرفی شد+جزئیات ماسک با قیمت مصوب به دست داروخانه‌‌ها نمی‌‌رسد/چرا وزارت صنعت میلیون‌ها ماسک دپوشده را عرضه نمی‌کند؟ قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۵/۰۲|کاهش قیمت ارز در صرافی‌ها/ دلار ۲۰ هزار و ۳۰۰ تومان شد مهمترین اخبار تسنیم روحانی: آیین‌های سوگواری و کنکور با رعایت پروتکل‌ها برگزار خواهد شد/ شیوع دوباره کرونا در برخی مناطق به دلیل فعالیت‌های اقتصادی نبود سخنگوی وزارت خارجه: روابط اقتصادی ایران با کشورهای دوست هم‌پای روابط سیاسی پیش نرفته است‌ درخواست حریرچی از مردم /مراودات اجتماعی به حداقل برسد / زمستان و پاییز سخت‌تری در راه داریم توضیحات همتی درباره فرایند پرداخت وام ودیعه مسکن/ بانک‌ها به سایر متقاضیان با نرخ ۱۸ درصد وام ودیعه را بپردازند فتاح: بنیاد مستضعفان با ‌جوانان انقلابی مناطق محروم را آباد می‌کند / قرار نیست دولت خود را کنار بکشد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت ملی نفت شرکت ملی نفت وام ودیعه مسکن صرافی ها ترین اخبار لوله گذاری قیمت دلار جزیره کیش قیمت ارز کیش گرزه خط لوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۳۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت

حامد دائمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فرمان تاریخی امام (ره) مبنی بر افتتاح حساب ۱۰۰ امام (ره) و تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار کرد: این نهاد احداث مسکن برای محرومین و گروه‌های کم‏ درآمد را در دستور کار‬ قرار داده است.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن به صورت تخصصی در ساخت و مقاوم سازی واحدهای مسکونی فعالیت می‌کند، افزود: خدمات بنیاد مسکن در اقصی نقاط کشور به ویژه روستاها و در حوزه‌های مختلف ارائه می‌شود.

دائمی با اشاره به اینکه احداث مسکن محرومین از برنامه‌های جدی بنیاد مسکن است و هیچ گاه متوقف نخواهد شد، ادامه داد: با گذشت بیش از ۴۴ سال از صدور این فرمان در کشور سیمای عمران و آبادانی را در روستاها و شهرهای کشور شاهد هستیم.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان از آغاز عملیات اجرایی احداث پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد و خانواده‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد و بهزیستی در شهرستان شفت خبر داد و افزود: این پروژه در ۳ بلوک ۶ واحدی (۳ طبقه هر طبقه ۲ واحد) احداث می‌شود.

دائمی سهمیه استان گیلان در این طرح را ۱۴۵۰ واحد اعلام کرد و افزود: جهت احداث ۱۲۳ واحد ۹ قطعه زمین در شهرستان‌های شفت، فومن و بندرانزلی از سوی راه و شهرسازی استان به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان واگذار شده و در مراحل اخذ مصوبه کمیسیون ماده ۵ جهت دریافت پروانه ساختمانی می‌باشند.

کد خبر 6084730

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکن کارکنان انرژی اتمی در بوشهر
  • موج هیجانی قیمت دلار فروکش کرد
  • افزایش تسهیلات ودیعه مسکن در خوزستان+فیلم
  • قیمت بیت کوین، امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • عملیات اجرایی ساخت مسکن کارکنان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت
  • پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • همه درخواست‌های وام‌های دانشجویی دانشجویان علوم پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ پرداخت شد