Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@17:02:22 GMT

پروازهای مشروط به چین از ایران برقرار شد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۳۹۹۰

پروازهای مشروط به چین از ایران برقرار شد

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، مقصود سعد سامانی گفت: ترکیه به صورت ناگهانی پروازهای ایران را به کشورش ممنوع کرد که البته در این میان تنها کسانی که ویزای کاری معتبر ویزای تحصیلی، اقامت یا تابعیت ترکیه را داشتند می‌توانستند به این کشور پرواز کنند و سفر به ترکیه مانند دوبی برای همه آزادنبود.

وی افزود: با توجه به این که این پروازها به صورت غیر ارادی لغو شده است شرکت‌های هواپیمایی نباید خسارتی بدهند اما مردم می‌توانند اعتبار این بلیت‌ها را برای آینده نگه دارند یا این که پول بلیت کنسل شده‌شان را از ایرلاین‌ها دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی دیگر از تغییراتی که در پروازهای خارجی به وجود آمد برقراری پروازهای چین (تهران- گوانگجو) به صورت هفتگی است که البته برای همه سفر به گوانگجو آزاد نیست بلکه تنها کسانی می‌توانند به چین پرواز کنند که اقامت یا تابعیت این کشور را داشته باشند تا این که ویزای کاری یا تحصیلی معتبر داشته باشند.

پربیننده ترین پرداخت تسهیلات خریدکالا به بازنشستگان تخصیص ۲۰هزار میلیارد تومان اعتبار برای وام ودیعه مسکن/ سود وام برای کم درآمدها ۱۳درصد است ۲شرکت بزرگ دولتی در آستانه واگذاری ۵ خبر مهم اقتصادی ۱۳۹۹/۴/۳۱ جهش تورم ماهانه به بالاترین رقم از ابتدای۹۸/ گوشت قرمز و مرغ در صدر گرانی‌های یک ماه اخیر

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ایران و چین پرواز ویروس کرونا پروتکل بهداشتی ویزای تحصیلی پروازهای ایران قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۳۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر ساعات کاری ادارات در فصل گرما مشروط به تصویب هیأت وزیران است

مهدی یزدان پناه شنبه شب در گفت وگوی تلویزیونی با اشاره به اظهارات اخیر برخی مدیران وزارت نیرو درباره تغییر ساعت ادارات برای کنترل مصرف برق گفت: این موضوع ابتدا باید توسط هیات دولت تصویب شود و سپس توسط رییس سازمان اداری و استخدامی ابلاغ خواهد شد.

وی تاکید کرد: البته اظهارات مدیران وزارت نیرو بر مبنای همان مصوبه سال قبل بود، اما ممکن است امسال تغییراتی کند.

 سخنگوی صنعت برق ۲۰ فروردین سال ۱۴۰۳ اعلام کرد، ساعت کار ادارات از ۱۵ خرداد سال جاری تغییر می‌کند.

مصطفی رجبی مشهدی افزود: برای تغییر ساعت کار ادارات، مصوبه هیات وزیران در سال گذشته را داریم که همچنان قابل اجراست و امسال نیز اجرایی می‌شود که بر اساس آن ساعت کار ادارات از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور تغییر می‌کند.

بر اساس مصوبه سال گذشته هیات وزیران و به‌منظور مدیریت مصرف برق در فصل گرم سال، ساعت کاری ادارات به ۶ صبح تا ۱ بعدازظهر تغییر یافت که این اقدام کاهش ۸۵۰ مگاواتی اوج بار شبکه برق در تابستان ۱۴۰۲ را به همراه داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد
  • سلیمی نمین: توئیت فضائلی درباره حجاب را با توجه به جایگاهش در دفتر رهبری باید لحاظ کرد /جامعه را به سمت لجبازی نبریم
  • امنیت مراکز هسته‌ای به صورت کامل برقرار است/ هیچ چالشی نداریم
  • توافق مشروط یک میلیون دلاری تراکتور با گل‌محمدی
  • هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست/باقری مذاکرات رفع تحریم را پیگیری می‌کند
  • خبرگزاری ایرنا: هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست/ باقری‌کنی، مذاکرات رفع تحریم را پیگیری می‌کند
  • مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست
  • هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست | باقری مذاکرات رفع تحریم را پیگیری می‌کند
  • تغییر ساعات کاری ادارات در فصل گرما مشروط به تصویب هیأت وزیران است