Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله رسول فلاحتی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان فضای پاک و محیط زیست سالم را پیش نیاز زندگی انسان ها پس از معارف و مباحث دینی و اسلامی دانست و  افزود: تمام موجودات به محیط زیست سالم نیاز دارند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به آسیب های ناشی از آلودگی محیط زیست در ایران به ویژه گیلان خاطرنشان کرد: آلودگی رودخانه های گوهررود و زرجوب و نیز تالاب انزلی بلای جان محیط زیست گیلان شده بنابراین تمام تلاش مسئولان باید معطوف به برطرف کردن این معضل زیست محیطی باشد و در این راستا همت خوبی در استان هم شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله فلاحتی، گیلان را عقب مانده ترین استان به لحاظ مراکز درمانی، بیمارستانی و تجهیزات این حوزه عنوان و تصریح کرد: همه باید به دور از اندیشه های سیاسی و جناحی در این زمینه کمک کنند زیرا آتشی که در اثر بازی های سیاسی و جناحی ایجاد می شود، دودش به چشم مردم می رود.

امام جمعه رشت، احیای دو رودخانه رشت و تالاب انزلی را در جذب گردشگر تاثیرگذار عنوان کرد و افزود: اجرای طرح بایوجمی ویرانگری خاص خود را داشت و اگر تالاب انزلی احیا شود مانند ونیز با استقبال گردشگران مواجه می شود.

آیت الله فلاحتی با اشاره به ورود سالانه ۳۰ میلیون نفر گردشگر به گیلان، بیان کرد: گیلان تمام ظرفیت ها برای محیط زیست سالم را دارد و سرمایه گذاری برای احیای دو رودخانه رشت و تالاب انزلی نیاز ویژه استان است.

برچسب‌ها استانداری گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری گیلان استانداری گیلان تالاب انزلی محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۴۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار حفاظت محیط زیست گیلان در خصوص خطر بروز آتش سوزی در طبیعت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ حمزه عشوری مدیرکل حفاظت محیط گیلان گفت: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی وزش باد گرم و کاهش رطوب هوا، مسافران و مردم استان تا حد امکان از روشن کردن آتش در مناطق جنگلی، مراتع و عرصه‌های طبیعی خودداری کنند و در صورت روشن کردن آتش، هنگام ترک محل از خاموش بودن آن مطمئن شوند.

مدیر کل حفاظت محیط گیلان افزود: متاسفانه هر سال، با وزش باد گرم و سهل انگاری برخی افراد، شاهد ایجاد حریق در برخی مناطق جنگلی و مراتع هستیم که گاهی این حوادث خسارات جبران ناپذیری بر جای می‌گذارد.

وی از مردم خواست در صورت بروز هر مشکلی در محیط زیست و یا وقوع آتش سوزی، مورد را به سامانه تلفنی ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • پهنه آبی تالاب‌های چالدران افزایش یافت
  • افزایش پهنه آبی تالاب های چالدران
  • دومین جلسه هماهنگی جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی دریاچه ارومیه
  • اجرای سند الگوی کشت در حوزه‌های تالابی کشور
  • شروع به کار دستگاه دروگر سنبل آبی در تالاب انزلی
  • رشت، انزلی و فومن رتبه اول تا سوم در ماندگاری اقامت در گیلان
  • هشدارمحیط زیست گیلان/ از روشن کردن آتش در مناطق جنگلی خود داری کنید
  • هشدار حفاظت محیط زیست گیلان در خصوص خطر بروز آتش سوزی در طبیعت
  • ورود بیش از ۳۰۰ فلامینگو به تالاب بین المللی گاوخونی
  • میهمانی ۳۰۰فلامینگو در گاوخونی/ نخستین کلونی‌های جوجه‌آوری ثبت شد