Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@16:45:47 GMT

آغاز طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در قم

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۲۴۲۱۲

آغاز طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در قم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به منظور ساماندهی و مشخص شدن مصرف کنندگان مجاز از ابتدای مردادماه تخصیص سهمیه و عملیات خرید و توزیع گاز مایع در قم، الکترونیکی انجام می‌گیرد. ضمن اینکه اطلاعات خانوارهایی که از گاز طییعی استفاده نمی‌کنند و سوخت مصرفی مورد نیاز آن‌ها با نفت سفید تامین می‌شود، در کارت‌های بانکی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خانوارها برای دریافت گاز مایع نیازی به ثبت نام و مراجعه حضوری برای دریافت سیلندرهای گاز ندارند.

اطلاعات به صورت سیستمی در دستگاه‌های کارتخوان نمایندگان و عاملان فروش قرار دارد و خانوارها می‌توانند میزان مصرف خود را به قیمت مصوب سفارش دهند. همچنین خانوارها و صنوف مجازی هم که اطلاعات آن‌ها ثبت نشده است می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی تجارت آسان به نشانی newtejaratasan.niopdc.ir اطلاعات خود را ثبت کنند و یا در صورت بروز هر گونه مشکل با شماره ۳۶۶۱۴۰۲۰ داخلی ۱۱۵۳ تماس بگیرند.

 درخواست‌های صنوف پس از ثبت اولیه در سامانه باید از سوی دستگاه‌های متولی تایید شود. در هیچ یک از این مراحل نیاز به حضور خانوارها و صنوف نیست. تاکنون در سبد مصرفی حمل و نقل سوخت ال پی جی تعریف نشده است.

کد خبر 533663 برچسب‌ها گاز استان قم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: گاز استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۲۴۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دومین دوره کاری حرفه‌ای «رایان» با هدف ترابیت راهبران تحول دیجیتال با مشارکت معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بنیاد ملی نخبگان برگزار می‌شود.

در این دوره که برگزاری آن ۱۲ ماه به طول می‌انجامد، بر اساس ارزیابی سابقه و رزومه متقاضیان، برگزیدگان این طرح در هر مرحله به انجام پروژه در بخش‌های مختلف خصوصی و دولتی پیرامون مسائل اصلی توسعه دیجیتال کشور می‌پردازند.

متقاضیان ضمن انجام پروژه در طول مدت کارورزی، علاوه بر کسب تجربه کاری در اصلی‌ترین سازمان‌های خصوصی و دولتی این حوزه، از راهنمایی‌ها و مشاوره‌ها صاحب نظران و خبرگان حوزه دیجیتال کشور استفاده می‌کنند و علاوه بر آن با دریافت حقوق اشتغال تمام وقت، از سایر مزایا از جمله سوابق بیمه تأمین اجتماعی نیز برخوردار می‌شوند.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت به آدرس rayan-bmi.ir، کانال بله به آدرس ble.ir/rayaan_bmn مراجعه یا با شماره ۰۹۶۰۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6086500 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی
  • (ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • جایگاه سوم چهارمحال و بختیاری در صدور پرونده‌های الکترونیکی
  • جزئیات دریافت و توزیع قرآن و ادعیه در طرح ملی نورباران
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  •  ۲۰ اردیبهشت‌ماه آخرین‌ مهلت تبدیل پروانه کسب فیزیکی به الکترونیکی
  • صدور بیش از ۱۵ هزار مجوز الکترونیکی کسب و کار در استان گلستان
  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان
  • استفاده از خدمات دولتی برای فعالانی که مجوز کاغذی دارند، ممنوع می‌شود